تاریخ انتشار: جمعه 1397/03/18 - 19:44
کد خبر: 268330

پیگیری مجدانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل ادامه دارد؛

اعتراض سراسری دانشجویان برای ممانعت از تصویب FATF +تصاویر

اعضای این اتحادیه دانشجویی با هدف آگاه‌سازی عموم مردم درباره FATF، در شهرهای مختلف کشور با در دست داشتن دست‌نوشته‌هایی، نفوذ اقتصادی، ایجاد اختلال در محور مقاومت، وضع شدن تحریم‌های هوشمند و خروج اطلاعات اقتصادی کشور را از آسیب‌های پیوستن ایران به کنوانسیون مذکور برشمردند و درباره آن هشدار دادند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اعتراض سراسری دانشجویان و اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور نسبت به لایحه پیوستن ایران به FATF، صبح امروز جمعه هجدهم خردادماه و در حاشیه راهپیمایی روز قدس، در تهران و سایر شهرها برگزار شد.

اعضای این اتحادیه دانشجویی با هدف آگاه‌سازی عموم مردم درباره FATF، در شهرهای مختلف کشور همچون تهران، اصفهان، قم، مشهد، شیراز، همدان، کرج، زنجان، اردبیل، شهرکرد، آبادان، نور و بابل با در دست داشتن دست‌نوشته‌هایی، نفوذ اقتصادی، ایجاد اختلال در محور مقاومت، وضع شدن تحریم‌های هوشمند و خروج اطلاعات اقتصادی کشور را از آسیب‌های پیوستن ایران به کنوانسیون مذکور برشمردند و درباره آن هشدار دادند.

«تصویب FATF= برائت جستن از آرمان‌های انقلاب»، «حمایت از محور مقاومت را به دست خودمان سخت نکنیم»، «مجلس دهم از تجربه مجلس نهم در موضع برجام درس بگیرد»، «اروپا دستور می‌دهد، مجلس هم تصویب می‌کند»، «استقلال کشور را به بازی نگیرید»، «خون شهدای مدافع حرم را پایمال نکنید» و غیره از جمله دست‌نوشته‌های دانشجویان در این تجمع سراسری بود.

در همین زمینه، سعید تواناراد دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفتگو با خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران» با اشاره به اعتراض سراسری اعضای این اتحادیه دانشجویی اظهار داشت: با توجه موضوع پیوستن جمهوری اسلامی ایران به FATF سعی کردیم مردم را در این زمینه آگاه کنیم و به همین خاطر در یک ماه اخیر، در تجمعات مختلف مردمی همچون نمازهای جمعه و سایر تجمعات حضور یافته و با مردم صحبت کردیم.

این فعال دانشجویی افزود: نظر به اهمیت موضوع حتی در این ارتباط بیانیه‌ای را صادر کردیم و به روش‌های مختلفی همچون پیامک و گفتگوی تلفنی مخالفت صریح خود را درباره پیوستن ایران به این کنوانسیون به گوش نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی رساندیم و با توجه به اینکه یکی از موضوعاتی که در FATF هدف قرار داده شده، موضوع حمایت ایران از محور مقاومت است، بنابراین تصمیم گرفتیم در روز قدس نیز در جمع مردم حضور یافته و مستقیما با آنها صحبت کنیم.

تواناراد با اشاره به اینکه موضوع پیوستن ایران به FATF به احتمال زیاد در روز یکشنبه(20 خرداد) در مجلس مطرح خواهد شد، گفت: ما امیدواریم این طرح در مجلس رای نیاورد و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل تا زمانی که موضوع FATF به شورای نگهبان می‌رسد تلاش خود را می‌کند تا از تصویب آن جلوگیری نماید.

در ادامه تصاویر مربوط به اعتراض سراسری دانشجویان آمده است:

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
قطر: بهترین راه توقف تنش منطقه، پایان دادن به جنگ غزه است
غرب و اسرائیل مواظب رفتارهایشان باشند!
جهان ۲۴۶ میلیارد دلار زیان، فقط به خاطر لجبازی های اردوغان
ایران از همیشه در منطقه قوی تر است
زمین‌لرزه شدیدی جنوب ژاپن را لرزاند
پیام شبانه سردار قاآنی به اسماعیل هنیه
انتقاد افسران صهیونیست از ناتوانی نیروی هوایی در مقابله با حملات پهپادی حزب‌الله
وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
زمان حمله اسرائیل به ایران فاش شد
وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
قوانین کپی رایت اینستاگرام: سفری در دنیای مالکیت معنوی
دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
بلیچینگ چیست و چگونه انجام می‌شود؟
قطار ملی ساخت ایران بزودی وارد خطوط مترو می‌شود
سیل بهاری چقدر خسارت داشته است؟
دعوت از وزاری چند کشور برای حضور در نمایشگاه کتاب
۷ پیشنهاد خرید کادو برای دانشجوی حقوق از وکیل استور
مسعود نجابتی تندیس طلای چهره هنر انقلاب را به مردم غزه تقدیم کرد
افزایش ۲۰ درصدی در حقوق فروردین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد
۴ نکته مهم همکاری نکردن کودک برای از پوشک گرفتن + راه‌حل‌های آن!
ارسال ۷۰۰بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top