تاریخ انتشار: یکشنبه 1397/03/20 - 15:38
کد خبر: 268662

به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه رازی صورت گرفت؛

دردِدل بی‌واسطه دانشجویان با مسئولان در «ضیافت وحدت» +تصاویر

به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه رازی کرمانشاه اولین مراسم افطاری دانشجویان و مسئولان دانشگاهی و استانی کرمانشاه با عنوان «ضیافت وحدت» برگزار شد و نمایندگان دانشجویان در این مراسم به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود درباره مسائل مختلف پرداختند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مراسم افطار مسئولان و دانشجویان شیعه و سنی دانشگاه رازی کرمانشاه با عنوان «ضیافت وحدت» شنبه نوزدهم خردادماه در در مسجد امام خمینی(ره) این دانشگاه برگزار شد.

در این برنامه که برای اولین بار و به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه رازی کرمانشاه برپا شده بود، آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان، مهرداد سالاری معاون عمرانی استاندار، فضل‌اله رنجبر فرماندار کرمانشاه، محمدابراهیم اعلمی رئیس دانشگاه رازی، حجت‌الاسلام قلندری مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه رازی و همچنین تعداد دیگری از مسئولین استانی حضور داشتند و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی در فضایی صمیمانه به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود درباره مسائل و مشکلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی استان و همچنین مشکلات دانشگاه رازی پرداختند.

* آیت‌الله علما: دانشجویان باید مطالبات خود را به گوش مسئولان برسانند
آیت‌الله علما نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه در این مراسم با بیان اینکه دانشجویان باید مطالبات خود را پخته و سنجیده کنند و به گوش مسئولان برسانند، اظهار داشت: ایران کشوری پهناور و ثروتمند است و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند در مجموع ذخایر نفت و گاز در جهان اول است و بنابراین  مردم و دانشجویان حق دارند از دولتمردان و مسوولان به جد مطالبه کنند.

وی افزود: دانشجویان بایستی با تحقیق و پژوهش‌های علمی و قوی مسائل و مشکلات کشور و استان خود را بررسی کنند و مطالبات کارشناسی شده و تخصصی را از مسئولان پیگیری نمایند.

امام‌جمعه کرمانشاه بیان داشت: این نظام با پسوند اسلام مزین شده است و همین پسوند باعث می‌شود که وظیفه مسئولان ما سنگین‌تر باشد چراکه در نظام اسلامی همه مسوولان خدمتگزار مردم هستند.

وی همچنین اسلام را مایه قدرت و اقتدار کشور دانست و افزود: تنها سرمایه امام خمینی(ره) اسلام بود و با تکیه به همین اسلام بود که توانست زلزله‌ای در دنیا ایجاد کند که پس‌لرزه‌های آن همچنان قدرت‌های بزرگ جهان را می‌لرزاند و ما نیز باید امروز از این سرمایه بزرگ الهی استفاده کنیم و روز به روز بر قدرت و اقتدار نظام اسلامی بیافزاییم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با ابراز خرسندی از حضور در این محفل دانشجویی به دغدغه‌های دانشجویان اشاره کرده و از مسئولین دانشگاه خواست در راستای رفع مشکلات دانشجویان اقدامات لازم را انجام دهند.

* بیان دیدگاه‌های نمایندگان دانشجویان
در این مراسم که از ساعاتی قبل از اذان مغرب آغاز شده بود، نماینده دانشجویان اهل سنت، نماینده جامعه اسلامی دانشجویان، نماینده بسیج دانشجویی و نماینده انجمن اسلامی دانشجویان مستقل هرکدام به مدت 7 دقیقه دغدغه‌های خود را بیان کردند.

همچنین سالاری معاون عمرانی استاندار کرمانشاه، یکی از سخنرانان این مراسم بود که در سخنان خود به وضعیت مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه پرداخت و با اشاره به مشکلات پیش روی این مناطق عملکرد دستگاه‌های ذی ربط در این مدت را قابل‌قبول توصیف کرد.

همزمان با اذان مغرب نماز جماعت به امامت آیت‌الله علما برپا شده و در پایان مراسم، میهمانان به صرف افطاری و شام پرداختند.

در ادامه تصاویر مربوط به مراسم «ضیافت وحدت» آمده است:

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
ترافیک سنگین در جاده چالوس
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top