تاریخ انتشار: جمعه 1397/03/25 - 18:50
کد خبر: 269300

گلایه‌های صنفی دانشجویان دانشگاه علم و صنعت؛

اعتراض دانشجویان به عرضه «هلو»ی نجومی در خوابگاه +تصاویر

دانشجویان دختر ساکن یکی از خوابگاه‌های دانشگاه علم و صنعت در رابطه با قیمت‌های تعیین شده برای برخی اقلام بوفه به شدت ناراضی بودند. آنها مدعی‌اند قیمت یک عدد هلو در این خوابگاه دخترانه، 1500 تومان است که دانشجویان توان پرداخت چنین مبالغی را ندارند.

به گزارش خبرنگار صنفی - آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ برخی مشکلات صنفی دانشگاه علم و صنعت موجب اعتراض دانشجویان این دانشگاه شده و این موضوع در شبکه‌های اجتماعی انعکاس پیدا کرده است. دانشجویان دانشگاه علم و صنعت نسبت به عملکرد مسئولان این دانشگاه درخصوص مسائل صنفی گلایه‌مند هستند و قصد دارند این موضوع را پیگیری و حل و فصل نمایند.

* کیفیت نامطلوب غذا در ماه رمضان
یکی از اصلی‌ترین مواردی که دانشجویان به آن معترض هستند، کیفیت نامطلوب غذا در ماه رمضان است. این دانشجویان معتقدند در اکثر دانشگاه‌ها با فرارسیدن ماه رمضان، معمولا کیفیت غذا نسبت به سایر ایام افزایش پیدا می‌کند، با این حال، در دانشگاه علم و صنعت کیفیت غذا در این ایام به شدت کاهش پیدا کرده است و موجب اعتراضاتی شده است.

در روزهای اخیر، دانشجویان معترض خوابگاه حکیمیه دانشگاه علم و صنعت در اقدامی هماهنگ، غذای سلف این خوابگاه را دور ریخته تا به نوعی اعتراض خود را به کیفیت کم غذا نشان دهند.

* برنامه غذایی عجیب سلف دانشگاه
گنجاندن برخی از مواد غذایی در برنامه غذایی دانشگاه علم و صنعت، موجب تعجب دانشجویان این دانشگاه شده است. این دانشجویان با انتشار تصویری از برنامه غذایی یکی از روزهای این دانشگاه، علاوه بر اعتراض به کیفیت مواد غذایی استفاده شده برای طبخ غذا، نسبت به مواردی که تحت عنوان همراه غذا ارائه می‌شود، ابراز نارضایتی کردند.

علاوه بر این، دانشجویان دختر ساکن یکی از خوابگاه‌های دانشگاه علم و صنعت در رابطه با قیمت‌های تعیین شده برای برخی اقلام بوفه به شدت ناراضی بودند. آنها مدعی‌اند قیمت یک عدد هلو در این خوابگاه دخترانه، 1500 تومان است که دانشجویان توان پرداخت چنین مبالغی را ندارند.

با وجود اعتراضات دانشجویان باید منتظر ماند و دید که آیا مسئولان دانشگاه علم و صنعت در روزهای آینده نسبت به مشکلات مذکور واکنشی نشان می‌دهند و یا باید منتظر ادامه اعتراضات و حتی تجمع دانشجویان باشیم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
پخت نان کامل باید مجدداً در روستاهای کشور احیا شود/ اقدامات شورای عالی سلامت و امنیت غذایی با وضعیت مطلوب فاصله زیادی دارد
رهبرانقلاب: امنیت شغلی کارگر از وظایف مسئولین است +فیلم
استعفای بالاترین مقام نظامی صهیونیست‌ها +فیلم
آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
مثال جالب رهبرانقلاب درمورد پیشرفت +فیلم
دستگیری ۱۸ شیاد کنکوری
AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
تحلیل رهبرانقلاب درباره تحریم‌های علیه ایران +فیلم
وظایف مهم مسئولین در قبال جهش تولید از نگاه رهبر انقلاب +فیلم
آمریکا اتهامات جنایی و تحریمی علیه ۴ ایرانی را علنی کرد
احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد
اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
تبرئه استقلال از شکایت ۴۲ میلیاردی یک ایجنت
امشب آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
همخوانی کارگران در حضور رهبرانقلاب +فیلم
تحریم های جدید ایران تا چه حد جدی است؟
پیام کارگران هفت تپه به رهبر انقلاب +عکس
گزارش تصویری/ دیدار کارگران با رهبر انقلاب
دیدار کارگران با رهبر انقلاب
ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید آغاز شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top