تاریخ انتشار: سه شنبه 1397/03/29 - 19:51
کد خبر: 269739

نتایج مسابقات جام جهانی فوتبال را از سیری اپل بپرسید

جام جهانی 2018 روسیه آغاز شد و شرکت‌های بزرگ فناوری هم نمی‌خواهند از این قافله عقب بیافتند. شرکت اپل با آماده‌سازی برنامه‌های مخصوص در سیری و اپ استور بزرگ‌ترین گردهمایی فوتبالی دنیا را جشن می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ هر چهار سال یک بار، محبوبیت ورزش فوتبال در کشور آمریکا کمی بیشتر می‌شود. دلیل این مسئله برگزاری مسابقات جام جهانی است. تمام کافه‌ها و اماکن عمومی به‌جای پخش مسابقات محبوب آمریکایی‌ها مانند بیسبال، مسابقات فوتبال را برای مردم پخش می‌کنند.

هم‌زمان با آغاز مسابقات روسیه 2018، اپل هم بی‌کار ننشسته و جام جهانی را به سیری، اپ استور، آی‌بوک و پادکست‌های خود تزریق کرده است.

اما این خبر چه معنی می‌دهد؟ فرض کنید شما به‌دنبال نتیجه دیدار ایران و مراکش هستید. کافی است از سیری سئوال کنید که آخرین نتیجه بازی‌های جام جهانی مانند بازی ایران و مراکش چیست تا شما را باخبر کند. سیری هم اطلاعات بازی‌های تمام شده را در اختیار شما می‌گذارد و هم آن‌هایی که در جریان است. به‌گفته اپل، سیری می‌تواند به سئوالاتی مانند "استرالیا چه زمانی با فرانسه بازی می‌کند؟"، "چه تیم‌هایی گروه A را تشکیل می‌دهند؟"، "چه بازیکنانی در تیم انگلستان حضور دارند؟" و "چه تیمی برنده بازی آرژانتین-ایسلند شد؟" پاسخ دهد.

سیری این اطلاعات را در 26 کشور از جمله آمریکا، برزیل، روسیه، دانمارک، فنلاند، مالزی، ترکیه، تایلند و عربستان سعودی ارائه می‌دهد.

در طول یک ماه برگزاری این رقابت‌ها، اپ استور بعضی از اپ‌ها و گیم‌های محبوب برخی از ستارگان دنیای فوتبال را هم معرفی می‌کند. بازی‌هایی مانند "فیفا موبایل" و PES 2018 نیز در دسترس خواهند بود.

اپ News اپل پوشش کامل از بازی‌های جام جهانی 2018 به‌همراه نتایج، برنامه بازی‌ها و پروفایل بازیکنان کلیدی را در خود دارد. اپل موزیک دارای 32 پلی‌لیست از 32 کشور شرکت کننده در این تورنمنت بزرگ است. روی آی‌بوک هم یک مجموعه دیگر به‌نام "بازی زیبا" در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. در این برنامه می‌توانید بیوگرافی، خاطرات جام جهانی، بازی‌های خاطره‌انگیز، قهرمانان ملی و تیم‌های برنده را مشاهده کنید.

منبع: فون‌آرنا

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سقف برداشت از حساب‌های بانکی کاهش یافت؟
کارگران به دیدار رهبرانقلاب می‌روند ‌
هشدار جدی امیرعبداللهیان به اتحادیه اروپا
سردار رادان:‌ برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد
صادرات گاز به پاکستان از سرگرفته می شود؟
درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده +فیلم
آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
شکایت فرماندهی فراجا از کاپیتان استقلال
حضور سید ابراهیم رئیسی در دانشگاه جی سی لاهور +فیلم
آیین معارفه رئیس دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در ستاد وزارت بهداشت +عکس
سروده رهبر انقلاب در آستانه عملیات وعده صادق +عکس
فاتحه خوانی رئیسی بر مزار اقبال لاهوری +فیلم
پوشش مریم نواز هنگام استقبال از رئیسی + فیلم
۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا
شوخی گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
درگیری شدید زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری
نگرانی از ورود هوش مصنوعی به سینما
«محبی» نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
جزئیات دیدار فرمانده ارتش پاکستان با رئیس جمهوری
فریاد نتانیاهو بر سر وزیرخارجه آلمان +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top