تاریخ انتشار: سه شنبه 1397/03/29 - 20:34
کد خبر: 269748

هیجان جام جهانی را لمس کنید؛

تیم فانتزی مخصوص جام جهانی خود را بسازید

تیم فانتزی مخصوص جام جهانی خود را بسازید

اگر با ساختار بازی فوتبال فانتزی آشنایی دارید، نیازی نیست بخش ابتدایی این مطلب را بخوانید و می‌توانید مستقیما به سراغ اپلیکیشن‌های معرفی شده بروید؛ اما اگر نمی‌دانید فوتبال فانتزی چیست، در ادامه متن شما را با ساختار اعتیاد آور این بازی استراتژیک ورزشی آشنا می‌کنیم.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در ادامه هم چند نمونه از بهترین بازی‌های فوتبال فانتزی را در اختیارتان قرار می‌دهیم.

فوتبال فانتزی چیست؟
هیچ طرفدار فوتبالی وجود ندارد که برای لحظه‌ای به هدایت یک تیم فوتبال فکر نکرده باشد. مسلما این امکان برای هر کسی وجود ندارد و احتمال مربی شدن هر فرد نسبت به احتمال این که بازیکن شود، حد اقل یک به بیست و سه است! دنیای بازی، دنیای رسیدن به رویاهایی است که در واقعیت رسیدن به آن‌ها محال می‌نماید. افراد کمی وجود دارند که توانسته باشند از فیفا و PES بازی کردن، تبدیل به یک فوتبالیست واقعی شده باشند. اما این مسئله هم چیزی از لذت بازی کردن کم نمی‌کند.

فوتبال فانتزی یک بازی مرتبط با فوتبال است؛ منتها نه شبیه سایر بازی‌هایی که تجربه کرده‌اید. قرار نیست مثل فیفا و PES اختیار بازیکنان تیم را داشته باشید؛ قرار نیست حتی مثل بازی‌های شبیه به فیفا منیجر، ترکیب و تعویض‌های تیم را در کنترل کنید. فوتبال فانتزی یک بازی تعاملی است که بر پایه عملکرد واقعی بازیکنان در تیم‌هایشان عمل می‌کند. ساز و کار اصلی بازی فوتبال فانتزی به این گونه است که شما بر اساس منابع محدودی که بازی در اختیارتان قرار داده است، 11 بازیکن اصلی و چند بازیکن ذخیره انتخاب می‌کنید، ترکیب مد نظرتان را انتخاب می‌کنید و صبر می‌کنید که بازیکنانی که انتخاب کرده‌اید در یک بازی واقعی قرار بگیرند. بازی برای عملکرد هر یک از بازیکنان نمراتی در نظر گرفته است که مجموع این نمرات، نمره نهایی تیم شما را تعیین می‌کند. برای مثال، گل زدن یک مهاجم، مهار پنالتی یک دروازه‌بان و تکل‌های موفق مدافعان، هر یک نمره مشخصی دارد. البته این مکانیزم عمومی است و ممکن است در برخی از سایت‌ها و اپ‌های مجری فوتبال فانتزی، تفاوت‌هایی وجود داشته باشد.

حالا به بررسی چند نمونه از بازی‌های مبتنی بر ایده فوتبال فانتزی می‌پردازیم:
2018 FIFA World Cup Russia Fantasy
این نسخه از فوتبال فانتزی به صورت اختصاصی برای جام جهانی 2018 روسیه و توسط خود فیفا توسعه یافته است. ساز و کار آن به همان شکل است که باید باشد؛ اما باید توجه داشته باشید که در مراحل حذفی، بازیکنان تیم‌هایی که از گردونه رقابت‌ها حذف شده‌اند دیگر قابل انتخاب شدن نیستند. فرصت را از دست ندهید و هر چه زودتر این بازی را برای خود و دوستانتان نصب کنید تا پیش‌بینی را از سطح نتایج، به سطحی بسیار بالاتر ببرید: پیش‌بینی عملکرد بازیکنان!

فوتبال فانتزی جام جهانی 2018 را از اینجا دانلود کنید:

 

 

Goal Fantasy Football
فوتبال‌دوستی نیست که نام سایت مطرح گل به گوشش نخورده باشد. بازی فوتبال فانتزی سایت گل برای جام جهانی طراحی نشده است، اما می‌توانید پس از جام جهانی به انجام بازی فوتبال فانتزی در لیگ‌های معتبر بپردازید. بازی Goal Fantasy Football در نوع خودش یکی از بهترین‌ها است و تجربه‌ای عالی از بازی فوتبال فانتزی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

می‌توانید Goal Fantasy Football را از لینک زیر دانلود کنید:

 

UEFA Champions League Fantasy
بدون شک جذاب‌ترین رقابت‌ فوتبالی سالانه، لیگ قهرمانان اروپا است. بازی UEFA Champions League Fantasy هم یک فوتبال فانتزی توسعه یافته توسط یوفا است که با بررسی عملکرد بازیکنان در این رقابت‌ها، لجظات جذابی را برای شما رقم خواهد زد.

 

RealFevr - Fantasy Football
بازی RealFevr - Fantasy Football هم یکی دیگر از بازی‌های سبک فوتبال فانتزی است. در RealFevr - Fantasy Football نه تنها می‌توانید در لیگ‌های مطرح تیم انتخاب کنید و بازی را به پیش ببرید، بلکه امکان اجرای این بازی برای همین مسابقات جام جهانی هم وجود دارد.

برای دانلود بازی RealFevr - Fantasy Football به لینک زیر رجوع کنید:

 

فوتبال فانتزی
یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موجود در کافه بازار، همین بازی فوتبال فانتزی است. دلیل موفقیت این بازی بدون شک کپی برداری خوب آن‌ها و استفاده از زبان فارسی در این بازی است. ساز و کار بازی فوتبال فانتزی تفاوتی با سایر بازی‌های این دسته ندارد و نقص خاصی در این بازی دیده نمی‌شود. به عنوان یک فوتبال فانتزی ایرانی، گزینه‌ای بهتر از محصول استودیو نورانیوم پیدا نخواهید کرد. فوتبال فانتزی را از این لینک دریافت کنید:

 

همانطور که متوجه شدید، فوتبال فانتزی‌ها بازی‌هایی نیستند که شما را برای ساعت‌های متمادی یک جا نگه دارند. با این حساب، نباید تعجب کنید اگر بدانید پلتفرم اصلی این بازی بیشتر سایت‌ها هستند تا اپ‌ها. در ادامه به معرفی دو نمونه از سایت‌های فوتبال فانتزی می‌پردازیم:

فوتبال فانتزی نود
اگر لیگ ایران را دنبال می‌کنید، بد نیست بدانید که برای لیگ خلیج فارس هم بازی فوتبال فانتزی مخصوصی توسعه یافته است و مجری آن کسی نیست جز برنامه نود. با مراجعه به سایت نود می‌توانید تیم خود را از میان بازیکنان لیگ برتر انتخاب کنید:

http://fantasy.90tv.ir/create-team

Fantasy Premier League
طرفداران لیگ برتر انگلستان قطعا عاشق این فوتبال فانتزی خواهند شد. ساز و کار همان همیشگی است و تنها چیزی که لازم است، ثبت نام شما در این سایت است.

https://fantasy.premierleague.com

رقابت مورد نظرتان را انتخاب کنید و توانایی مدیریتی خود را به رخ بکشید. فوتبال فقط پاس و شوت نیست.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top