تاریخ انتشار: چهارشنبه 1397/03/30 - 00:36
کد خبر: 269769

هیرو: از کی‌روش خوشم می‌آید

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا، گفت: کی‌روش کاری فوق‌العاده‌ای با تیم ملی ایران انجام داده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، فرناندو هیرو در نشست خبری قبل از دیدار مقابل ایران در جام جهانی، گفت:  کارلوس کی‌روش را خوب می‌شناسم. او کار فوق‌العاده‌ای با تیم ایران انجام داده است. از او خوشم می‌آید. ایران تیم قوی است.

وی افزود: گل زدن به آنها سخت خواهد بود و 37 گل زده‌اند که از نقاط مشخصی از زمین بوده است. از نظر فیزیکی هم تیم قدرتمندی هستند و بازی با مراکش این تیم را دیدم و آنها می‌دانند که چه می‌خواهند انجام بدهند. آن‌ها در دفاع و حمله قوی هستند.

سرمربی اسپانیا در مورد اتفاقات بازی با پرتغال گفت: بازی با پرتغال را باید فراموش کنیم. این بازی دوم ماست که بازی سختی هم هست. هر 5 سال اسپانیا چنین مسابقه ای دارد. مسایل بازی با پرتغال را باید فراموش کنیم و بازی سختی پیش رو داریم و می خواهیم برای بازی سوم فرصت داشته باشیم. بازی سختی با ایران داریم و رقیب ما خیلی قدرتمند است اما کارهای خودمان را انجام می دهیم.

هیرو در مورد اینکه کی روش شما را شاگرد خود می‌داند و تقابل با او را چطور می‌دانید؟ گفت: آدم هایی که باهم مسابقه می‌دهند بازیکنان در زمین هستند. من می‌دانم کارلوس کی روش تلاش زیادی کرده است و ما روابط خوبی داریم و دوستان خوبی هم هستیم اما بازیکنان باهم بازی می‌کنند و ما روی نیمکت هستیم.

وی افزود: ایران تیم بسیار قدرتمندی است و می‌داند چه کاری باید انجام بدهد و می‌تواند خطرناک باشد و می تواند پاس‌های خطرناکی بدهند. در پرتاب اوت، ضربات ایستگاهی و.... خطرساز هستند.

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا در مورد بازی با ایران گفت: برای تیم ایران به شدت احترام می‌گذاریم و به همه رقبا احترام می‌گذاریم. به آنچه انجام می‌دهیم هم اعتماد داریم و شخصیت و سبک خودمان را هم داریم. باید به حریف احترام بگذارید و به خودتان هم اعتقاد داشته باشید.

هیرو در مورد صحبت‌هایش دباره داوید دخه آ دروازه‌بان اسپانیا، گفت: من باید با 23 بازیکن صحبت کنم و با همه هم یک جور حرف نمی‌زنم اما او فردا بازی خواهد کرد و به او اعتماد داریم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
اینترنت در کنکور سراسری قطع نمی‌شود
به هدف اول خودمان رسیدیم
جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها
ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top