تاریخ انتشار: یکشنبه 1397/04/03 - 11:10
کد خبر: 270213

داوران بازی آخر ایران مشخص شد

با وجود تلاش گسترده فدراسیون فوتبال برای ممانعت از قضاوت داوران آمریکای جنوبی و لاتین برای بازی حساس فردا شب فیفا داور پاراگوئه ای را برای بازی با پرتغال در نظر گرفت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ورزش سه، اتفاقات حاشیه ای رخ داده در داوری های این دوره از رقابت های جام جهانی باعث شد تا حساسیت ها روی انتخاب داوران بازی های حساس روز پایانی مرحله گروهی که سرنوشت صعود یا حذف از رقابت های جام جهانی را مشخص می کرد، بیشتر از همیشه شود.

یکی از این بازی ها جدال ایران و پرتغال در گروه B جام جهانی در ورزشگاه سارانسک بود که حکم مرگ و زندگی برای قهرمان اروپا و نماینده اول قاره کهن را دارد. فدراسیون فوتبال و کارلوس کی روش که بعد از بازی با اسپانیا چندان دل خوشی از قضاوت داوران آمریکای جنوبی و لاتین نداشتند در این چند روز تلاش زیادی کردند تا مانع انتخاب داوران از این منطقه برای بازی با پرتغال شوند اما فیفا ترتیب اثری به خواسته ها آنها نداد تا داورانی از پاراگوئه برای این بازی معرفی شوند.

بنا به اعلام فیفا انریکه کاسرس داور 44 ساله اهل پاراگوئه به همراه دو کمک داور هموطنش در دومین قضاوت در جام جهانی سوت آغاز بازی ایران و پرتغال را به صدا در خواهد آورد. این داور متولد شهر بوینوس آیرس در آرژانتین بعد از کوچ خانواده اش به پاراگوئه ملیتی از این کشور پیدا کرد پیش از این دیدار پرحاشیه روسیه میزبان برابر مصر در ورزشگاه کریستوفسکی سن پترزبورگ را برعهده داشت، جدالی که با برتری 3-1 روس ها توام شد تا مصر با محمدصلاح وداع تلخی از جام داشته باشند.

انریکه کاسرس از سال 2010 به عنوان داور بین المللی در لیست الیت فیفا نامش ثبت شد و از آن روز به این سود در چند تورنمنت بین المللی از جمله جام جهانی 2014 و 2018 نیز قضاوت کرده است. حضور در جام باشگاه های جهان همین طور جام جهانی زیر 20 سال 2017 در کره جنوبی از دیگر تورنمنت های مهم این داور محسوب می شود که قرار است به همراه ادواردو کاردوزو و خوان زریلا دیدار ایران و پرتغال را به عنوان دومین بازی جام جهانی در ورزشگاه سارانسک سوت بزند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top