تاریخ انتشار: یکشنبه 1397/04/03 - 15:15
کد خبر: 270235

آیت‌الله همدانی: مشکلات اقتصادی مردم مایه شرمندگی است

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه مشکلات اقتصادی مردم مایه شرمندگی است گفت: عده‌ای هم به‌جای اینکه مرهم باشند نمک به زخم می‌زنند، مردم وقتی می‌بینند که یک مسئول می‌آید و مشکلات آن‌ها را کتمان می‌کند بر ناراحتی آن‌ها افزوده می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به‌نقل از دفتر آیت‌الله نوری‌همدانی، این مرجع تقلید در دیدار جمعی از اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم اظهار داشت: باید تمام همت مسئولان رفع مشکل مردم باشد. مشکلات اقتصادی مردم مایه شرمندگی است و عده‌ای هم به‌جای اینکه مرهم باشند نمک به زخم می‌زنند، مردم وقتی می‌بینند که یک مسئول می‌آید و مشکلات آن‌ها را کتمان می‌کند بر ناراحتی آن‌ها افزوده می‌شود.

مرجع تقلید شیعیان تأکید کرد: درست است دشمن جنگ اقتصادی را آغاز کرده و بی‌رحمانه هم مشغول است اما باید توجه داشت مدیریت هم ضعیف است، هیچ اشراف و نظارتی بر خدمات و کالا وجود ندارد.

وی گفت: مسئولان نباید از تذکر برآشفته شوند روزانه افراد زیادی برای ما نامه می‌نویسند یا به دفتر مراجعه می‌کنند و بسیار ناراحت و نگران وضعیت معیشت و اقتصاد هستند و از علما، مراجع و حوزه می‌خواهند نسبت به وضع موجود تذکر دهند.

آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه مردم باید بدانند ما هم همدرد آن‌ها هستیم و مشکلاتشان را بازگو می‌کنیم، خاطرنشان کرد: چند سال کشور معطل برجام شد که نتیجه آن زبان‌دراز بودن دشمن شد والان هم عده‌ای بحث مذاکره مجدد را مطرح می‌کنند که این تفکر بی‌تردید خیانت است.

وی تصریح کرد: نباید مسائل حاشیه‌ای مطرح شود بلکه همگان باید با وحدت و همدلی به فکر مقابله با دشمن باشند و برای حل مشکلات مردم از مسائل اختلافی پرهیز شود.

استاد حوزه علمیه قم بیان کرد: این انقلاب و نظام خون‌بهای هزاران شهید است و باید به هر قیمت که شده از آن حفاظت کرده و از ارکان آن یعنی اسلام، ولایت‌فقیه و مردم محافظت کرده و از میدان دادن به دشمن جلوگیری کرد. باید یک‌صدا و آن‌هم صدای وحدت از جامعه بلند شود و مسئولان با پیروی از رهبری و توصیه‌های امام راحل مشکلات را حل کنند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top