تاریخ انتشار: یکشنبه 1397/04/10 - 14:39
کد خبر: 271145

جیره بندی آب در اصفهان منتفی است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بر اساس تصمیم مسئولان وزارت نیرو جیره بندی آب در این کلانشهر منتفی است و قرار بر این شد که در شرایط فعلی برای تامین آب شرب مردم اصفهان از برداشت غیر مجاز آب جلوگیری شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تابناک، فتح الله معین این مطلب را روز دوشنبه در سی و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان و در واکنش به انتشار اخبار ضد و نقیضی در خصوص جیره‌ بندی آب در این کلانشهر که هفته گذشته انتشار یافت بیان کرد.

وی با اعتقاد بر اینکه نظارت بر برداشت آب در بالادست به درستی انجام نمی شود، گفت: مسئولان ذیربط باید به این موضوع توجه کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان همچنین برخورد نامناسب با یکی از نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی که در خصوص مدیریت برداشت آب در بالادست تذکر داده بود را در شان مجلس ندانست و افزود: تذکر این نماینده مجلس برای اجرای قانون بود که با بی حرمتی برخی افراد مواجه شد.

وی اضافه کرد: برخورد انجام شده با نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در شان و جایگاه نماینده مجلس و صحن علنی مجلس نبود زیرا به گفته بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، مجلس در راس امور است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه ادامه بی قانونی ‌ها هزینه ‌های کلان را به جامعه تحمیل می‌ کند، گفت: ما انتظار داریم مجمع نمایندگان استان اقدامات جدی را برای حفظ حرمت مجلس و شان نمایندگان و دفاع از حقوق شهروندان انجام دهد و با اقدام های خود از بی ‌قانونی در حوزه مصرف آب جلوگیری نماید.

معین با اعتقاد بر اینکه نظارت بر برداشت آب در بالادست به درستی انجام نمی شود، گفت: مسئولان ذیربط باید به این موضوع توجه کنند.

وی در ادامه به فرا رسیدن 14 تیر روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اشاره کرد و افزود: برخی از همکاران در شهرداری عنوان می کنند که شهروندان از تولد تا مرگ به خدمات شهرداری ها نیاز دارند و این بیانگر تلاش کارکنان شهرداری ها و نقش و تاثیر خدمات این نهاد در زندگی شهروندان است که امیدواریم به شهروندان خدمات کیفی ارائه کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان هزینه روزانه خدمات شهری اصفهان را دو میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: ارائه این خدمات، رضایت نسبی شهروندان را به دنبال داشته است.

وی همچنین در نطق خود با اشاره به 10 تیر سالروز آزادسازی شهر مهران ضمن گرامیداشت این روز، یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی ‌داشت.

معین با تاکید بر اینکه همه حرکت‌ های ما در جنگ تحمیلی ناشی از همدلی و وحدت بود و برای تداوم حرکت ملت ایران نیاز است که حقوق شهروندی را ادا کنیم، افزود: باید برای همه مردم شرایط حضور در صحنه را ایجاد کنیم و به گونه ای عمل کنیم که آحاد مردم ایران تمایل به مشارکت داشته باشند.

معین با اشاره به تحریم ‌های آمریکا نسبت به ایران گفت: آمریکا با تمام توان اعمال تحریم های بیشتر علیه ایران را دنبال می‌کند در حالیکه ما سابقه این رفتار را در ذهن داریم و با اتکا به توانمندی های داخلی این توطئه ها را خنثی خواهیم کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان همچنین فرا رسیدن 14 تیر روز قلم را گرامی داشت و گفت: خداوند در قرآن به قلم قسم خورده است بنابراین باید همه کسانی که در راستای غنای فرهنگ ایران قلم زده ‌اند را مورد احترام قرار دهیم و امیدواریم که همه مردم قدردان نویسندگان باشند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top