تاریخ انتشار: یکشنبه 1397/04/10 - 18:03
کد خبر: 271181

جزئیات شکایت «فریدون» از رسایی

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، از جزئیات بیشتری پیرامون شکایت حسین فریدون، ستاد انتخاباتی روحانی و معاونت حقوقی ریاست جمهوری از وی پرده برداشت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، حمید رسایی نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، از جزئیات بیشتری پیرامون شکایت حسین فریدون، ستاد انتخاباتی روحانی و معاونت حقوقی ریاست جمهوری از وی پرده برداشت.

وی بیان داشت: هفته گذشته با شکایت تیم حسن روحانی، مدیر مسئول هفته نامه 9 دی به دادگاه ویژه روحانیت فراخوانده شد. شاکیان وی، حسین فریدون، معاونت حقوقی ریاست جمهوری و ستاد انتخاباتی حسن روحانی بودند و حمید رسایی که شخصا در جلسه بازپرسی حاضر شده بود از ساعت 9 تا 12 صبح، به اعتراض شکات پاسخ داد.

ستاد انتخاباتی حسن روحانی یک سال پس از انتخابات و در حالی که پرونده تخلفات گسترده آنها در انتخابات سال 96 همچنان مفتوح است، به دلیل انتشار عکس نوشتی در صفحه اینستاگرام حمید رسایی از وی شکایت کرده بود.

در ابن عکس نوشت، رسایی یادآور شده بود که در صورت انتخاب مجدد روحانی، مردم باید در انتظار قراردادهای محرمانه، وزرای پیر و خسته، با ثروت هزار میلیاردی باشند. وی نوشته بود که روحانی به مدیرانش حقوق نجومی خواهد پرداخت و باز مردم از نعمت برادرش حسین فریدون استفاده خواهند کرد!

ستاد انتخاباتی حسن روحانی بدون تعیین مصادیق، به صورت کلی، همه این موارد را توهین و افترا نسبت به حسن روحانی دانسته بود! حتی ادعای اینکه حسین فریدون، برادر حسن روحانی است و در صورت انتخاب مجدد، مردم از او استفاده خواهند کرد!!!

معاونت حقوقی رییس جمهور نیز انتشار مطالب مستندی در هفته نامه 9دی درباره سرقت علمی حسن روحانی در رساله دکتریش را تشویش اذهان عمومی دانسته بود.

همچنین این معاونت به دلیل اینکه 9دی سخنان رییس جمهور درباره مبارزه با فساد را نوعی توجیه فساد و بازی با کلمه اختلاس دانسته و خواستار جار نزدن فساد شده بود، به دلیل توهین و افترا از این هفته نامه شکایت کرده بود!

یکی از موارد شکایت معاونت حقوقی رییس جمهور نیز توییتی بود که رسایی با کنار هم قرار دادن سخنان امام خمینی (ره) و حسن روحانی منتشر کرده بود. روحانی در توییت خود نوشته بود که فیلترینگ تلگرام در عالی‌ترین سطح نظام تصویب شده ولی وی آن را اجرا نمی‌کند و امام خمینی (ره) می‌فرماید اگر چیزی تصویب شد و کسی آن را نپذیرید و مردم را تحریک کند، چنین فردی مفسد فی الارض است.

در ابن بین اما شکایت حسین فریدون از همه جالبتر بود. فریدون که به همراه وکیل خود در جلسه حاضر شده بود با استناد به مطالبی که در کانال «نه ده» منتشر شده بود از «هفته نامه 9دی» شکایت کرده بود! ابن در حالی است که هفته نامه 9دی هیچ ارتباطی با کانال نه ده ندارد.

مطابق قانون، حمید رسایی ضمن ارائه پاسخ های اجمالی در جلسه بازپرسی، طی لایحه جداگانه‌ای از خود دفاع خواهد کرد و در صورتی که بازپرس تشخیص دهد، پرونده به دادگاه ارجاع خواهد شد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top