تاریخ انتشار: دوشنبه 1397/04/11 - 12:51
کد خبر: 271290

سوءقصد به جان دانشجویان جهادگر در خوزستان

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی از تیراندازی به دانشجویان حامل تانکر آب در خوزستان خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، صادق مفرد، مسئول سازندگی سازمان بسیج دانشجویی در گفتگویی گفت: دانشجویان گروه های جهادی شب گذشته در حالی که با تانکرهای آب به سمت روستاهای آبادان می رفتند، هدف تیراندازی قرار گرفتند. آنها بلافاصله محل را ترک و به مقر خود بازگشتند.

وی با اشاره به اینکه این تحرکات می تواند به ضدانقلاب و منافقین مرتبط باشد ادامه داد: دشمنان نظام و انقلاب از هر فرصتی برای نفوذ استفاده می کنند.

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی در ادامه افزود: در حال حاضر که وضعیت آب بهبود یافته و دانشجویان در کنار مردم تلاش می کنند این شرایط را تا حل کامل مشکل آب ادامه دهند، این گروه ها درصددند با به هم ریختن فضا، اوضاع را ناامن کنند. اما چنین اقداماتی جلوی فعالیت گروههای جهادی را نمی گیرد. در حال حاضر گروه های جهادی تصمیم گرفته اند به مکان های دیگر بروند و تانکرهای آب را در میان روستاییان توزیع کنند. قرار است امروز نیز 20 تانکر آب در روستاهای اطراف آبادان توزیع شود.

مفرد با اشاره به اینکه مشکل آب تا حدودی حل شده و تنها روستاهای اطراف آبادان با مشکل آب روبه رو هستند، گفت: ستاد اجرایی در این زمینه ورود پیدا کرده و تلاش می کنیم که مردم در این مناطق، بی آب نمانند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 6000 باکس آب در مناطقی که با مشکل آب روبرو هستند توزیع شده است، گفت: به طور میانگین هر روز 10 تانکر آب (از تانکر کوچک تا 14 هزار لیتری) در مناطق مختلف استان توزیع می شود. امروز نیز 20 تانکر به این آمار اضافه خواهد شد. در مینو 8000 لیتر آب توزیع شده و دستگاه تصفیه آب 5000 لیتری نیز در آبادان مستقر شده است.

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه پویش مردمی «یک ایران- یک خوزستان» نیز تکاپوی خوبی را به راه انداخته است، ادامه داد: با این پویش دانشگاه های مختلف پای کار آمدند و کمک های خوبی برای مردم خوزستان جمع آوری شده است.

مفرد با اشاره به اینکه در ماجرای تیراندازی اتفاقی برای دانشجویان گروه جهادی نیفتاده، گفت: افراد سودجو تلاش می کنند فضای روستاها را ناامن کنند تا کمک ها صورت نگیرد، اما گروه های جهادی پای کار هستند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top