تاریخ انتشار: سه شنبه 1397/04/12 - 14:55
کد خبر: 271421

۵۲ کشته و زخمی در آمریکا

۵۰ مورد تیراندازی در ۲۴ ساعت گذشته در آمریکا ۵۲ کشته و زخمی برجای گذاشت

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، براساس گزارشهای دریافتی تا کنون، 50 مورد تیراندازی در 24 ساعت گذشته در ایالت های مختلف آمریکا رخ داده است که بر اثر آنها دست کم 14 نفر کشته و 38 نفر زخمی شده اند.

به گزارش مرکز ثبت آمار خشونت های مسلحانه در آمریکا، در یکی از تیراندازی های گزارش شده در شهر "میامی گاردنز" در ایالت فلوریدا دو نفر زخمی شدند. پلیس می گوید درگیری بین سرنشینان دو خودرو منجر به بروز این حادثه شده است. تیراندازی در شهر سن لوئیس شرقی در ایالت ایلینوی یک کشته و سه زخمی برجای گذاشت. پلیس در پی دریافت گزارشی مبنی بر وقوع تیراندازی در منطقه "کاهوکیا" اعزام شده و تدابیر امنیتی به منظور بررسی جزئیات حادثه در منطقه اعمال شده است. تیراندازی در شهر اروین در ایالت نیویورک نیز به کشته شدن دو نفر منجر شد.حادثه در پی اقدام نیروهای پلیس برای بازداشت یک مظنون رخ داد. در درگیری صورت گرفته یکی از نیروهای پلیس کشته شد و مظنون نیز خودکشی کرد.

در درگیری دیگری بین سرنشینان خودرو در شهر "هندرسونویل" در ایالت کارولینای شمالی نیز دو نفر زخمی شدند. تیراندازی در شهر "پایکویل" در ایالت کنتاکی نیز یک کشته و دو زخمی در پی داشت. تیراندازی در شهر "هاکنساک جنوبی" در ایالت نیوجرسی نیز به کشته شدن دو نفر منتهی شد. پلیس اعلام کرد اختلافات خانوادگی بین یک زوج میانسال منجر به این حادثه شده و آن را قتل و خودکشی توصیف کرد. یک مورد تیراندازی در شهر بوفالو در ایالت نیویورک نیز دو کشته و دو زخمی برجای گذاشت. یکی از قربانیان این حادثه کودکی یکساله بود.

ده مورد از تیراندازی ها در این مدت قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.

مرکز ثبت خشونت های مسلحانه در آمریکا همچنین در ادامه گزارشهای روزانه خود، آمار نهایی موارد تیراندازی بیست و چهار ساعت یکشنبه تا دوشنبه و تلفات آنها را در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا اعلام کرد، بر این اساس 127 مورد تیراندازی در این مدت رخ داده که بر اثر آنها، 50 نفر کشته و 86 نفر زخمی شده اند. 23 مورد از این حوادث در این مدت قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.

بر این اساس طبق گزارشهای منتشر شده، در چهل و هشت ساعت گذشته، 177 مورد تیراندازی در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا گزارش شده است که در نتیجه آنها 64 نفر کشته و 124 نفر زخمی شده اند.

با توجه به اینکه گزارش های تیراندازی ها در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا معمولا چهل و هشت ساعت پس از وقوع کامل می شود، آمار تیراندازی های بیست و چهار ساعت دوشنبه تا سه شنبه (شبانه روز گذشته) نیز روز چهارشنبه نهایی می شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سامانه های پدافندی ایران در اصفهان در اثر حمله اسرائیل آسیب دید؟
انتخاب رشته دوره دکتری سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد آغاز شد
تایید صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس
بورس سبز ماند/ افزایش ۷۷ هزار و ۶۴۳ واحدی شاخص کل
کمک نظامی چین به روسیه + جزئیات
مدافع استقلال به تراکتور می‌رسد
جزئیات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان
دستگیری شهردار و عضو شورای یک شهر + جزئیات
جریمه سنگین ۴سلبریتی زن در عربستان
روشی دائمی برای خلاصی از ورود حشرات
علائم ایمنی چقدر ضروری است؟
خرید عسل؛ فرق تقلبی و اصلی را به سرعت متوجه شوید!
آیا رای دادگاه تجدید نظر قابل اعتراض است؟ شکستن رای در تجدید نظر امکان دارد؟
آیت‌الله خامنه‌ای: سعدی یکی از پایه‌های بنای استوار ادب پارسی است
اردن: نتانیاهو تنها کسی است که از تنش‌ها در منطقه سود می‌برد
با این وضعیت استقلال قید قهرمانی را بزند
خضریان: نباید فرصت میدان‌داری به افراد لابی‌باز در مجلس دوازدهم داده شود
شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل: ایرانی‌ها، ما را مسخره‌ می‌کنند
پرسپولیس رکورد لیگ را شکست
چرا اسماعیلی‌فر آن حرکت را انجام داد؟
خانم بازیگر کارگردان شد و جایزه بین‌المللی گرفت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top