تاریخ انتشار: سه شنبه 1397/04/12 - 22:52
کد خبر: 271467

دلیل نامه دانشجویان خراسانی به مجمع تشخیص مصلحت

مسئول سیاسی خواهران بسیج دانشجویی استان خراسان رضوی گفت: علت ارسال نامه دانشجویان به مجمع تشخیص مصلحت نظام ناامیدی از مجلس است و ما اکنون اقدام انقلابی در رد پالرمو را از مجمع تشخیص مصلحت توقع داریم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خبرگزاری دانشجو، بنت الهدی منوچهری مسئول سیاسی خواهران بسیج دانشجویی استان خراسان رضوی در خصوص ارسال نامه ۱۷۱۰ نفر از دانشجویان، طلاب و مردم مشهد درباره پالرمو به رییس و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در ابتدا قرار بود نامه‌ای توسط دانشجویان و مردم به شورای نگهبان زده شود و این نامه در مرحله جمع آوری امضا بود که متوجه شدیم پالرمو با رای منفی از شورای نگهبان عبور کرده و به دست مجمع تشخیص رسیده است.

منوچهری با بیان اینکه متوجه شدیم مجمع تشخیص مصلحت دستوری به مجلس شورای اسلامی مبنی بر رفع ایرادات اقتصاد مقاومتی پالرمو داده است، افزود: در نهایت تصمیم بر این شد تا نامه امض شده توسط ۱۷۱۰ نفر از دانشجویان، طلاب و مردم مشهد به مجمع تشخیص مصلحت نظام زده شود.

مسئول سیاسی خواهران بسیج دانشجویی استان خراسان رضوی ادامه داد: پالرمو چندمین لایحه‌ای است که از سمت دولت به سوی مجلس آمده و مساله این است که چرا لوایح استعماری را دولت به مجلس میفرستد.

وی اظهار داشت: استفاده از واژه استعماری به دلیل این است که این لوایح مغایر با آرمان های انقلاب اسلامی است و یکی از این آرمان ها دفاع از مظلومین عالم است که در واقع در این لایحه اشاره شده که حزب الله لبنان و گروه های مقاومت تروریستند.

منوچهری با اشاره به اینکه این لوایح بومی نیستند و می توانند بسترساز نفوز شوند، تصریح کرد: باید در نظر داشت طرحی چون fatf توسط دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران مطرح می شود پس باید به چشم تردید به آن نگاه کرد.

مسئول سیاسی خواهران بسیج دانشجویی استان خراسان رضوی بیان کرد: از علی طیب‌نیا نیز گله‌مندیم چراکه زمانی که سکان دار اقتصاد کشور بودند به جای رسیدگی به درد اقتصادی مردم به دنبال fatf بود که در آن نه حرفی از معیشت مردم آمده و نه عزت و امنیت مردم درنظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: ما از نمایندگان مردم در مجلس خلاقیت و ابتکار عمل می‌خواهیم تا در بستر طرحی بومی برای مبارزه با قاچاق و پولشویی وارد عمل شوند چراکه سالهاست دغدغه این موضوعات را داریم و ایران با چهل سال ایستادگی در مقابل مستکبرین عالم الگویی چون خوداتکایی و توانستن را جامعه پوشانده است.

منوچهری گفت: متاسفانه مسئولین دغدغه حل مشکل معشیت مردم را ندارند و به جای حل مشکلات مردم به دنبال تصویب لوایح استعماری هستند. مجلس انقلابی و جهادی عمل نمی کند و مارا از خودش ناامید کرده است چراکه دغدغه اصلی آن می شود چرا شماره نمایندگان در دست مردم است.

مسئول سیاسی خواهران بسیج دانشجویی استان خراسان رضوی افزود: نگرانی ما این است که مجلس قرار بود خانه ملت شود و نه پیاده نظام دولت و این موضوع بر نگرانی ما اضافه می کند.

وی بیان داشت: علت ارسال نامه ما به مجمع تشخیص مصلحت نظام این است که از مجلس شورای اسلامی ناامید شده‌ایم. شورای نگهبان در رد پالرمو اقدام انقلابی خودش را انجام داد و ما اکنون این اقدام انقلابی را از مجمع تشخیص مصلحت توقع داریم.

منوچهری با بیان اینکه اولین بار مجمع تشخیص نامه‌ای مردمی و دانشجویی دریافت می کند، تصریح کرد: این نامه آزمونی برای مجمع تشخیص مصلحت نظام است چراکه خواهیم فهمید تا چه اندازه پای عزت و استقلال و امنیت کشور ایستاده‌اند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ایران واکنش جدیدی خواهد داشت؟
پاسخ تل‌آویو به ایران به تمام معنا مسخره بود
تعطیلی پنجشنبه ها اشکالی در ارتباط با بازارهای جهانی وارد نمی کند
بازگشت دوباره به استقلال؟
تکلیف حضور گل محمدی و فرهاد مجیدی در تراکتورسازی مشخص شد
سرمربی پرسپولیس پیشنهاد جدید دریافت کرد
درحمله به پایگاه نظامی عراق شرکت نکردیم
کرایه‌های حمل و نقل عمومی افزایش یافت
نخستین واکنش آمریکا به انفجار بزرگ در پایگاه حشدالشعبی عراق
زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت مشخص شد
آمریکا موشک‌های پدافندی اسرائیل را شارژ کرد
شایع‌ترین نشانه‌های وسواس
سامانه بارشی جدید در راه کشور
ریچارد هاس: ایران می‌تواند تنگه هرمز را ببندد
روایت چتم‌هاوس از موفقیت راهبردی ایران در حمله به اسرائیل
معاریو: ایران، روز قیامت را به اسرائیل نشان داد
قتل زن میانسال به دست دختر ۱۱ ساله
یک عادت مهم برای کاهش استرس و سلامت قلب
گفت و شنود/ به تو مربوط نیست!
صفحه نخست روزنامه‌های اول اردیبهشت
خانه سست عنکبوت/ فعالان دانشجویی در خصوص پیامدهای عملیات «وعده صادق» چه می‌گویند؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top