تاریخ انتشار: چهارشنبه 1397/04/13 - 19:08
کد خبر: 271631

۵ سایت رایگان برای ساخت برنامه‌های اندرویدی؛

چگونه برنامه‌های اندرویدی را بدون کدنویسی و به شیوه آنلاین ایجاد کنیم؟ +لینک دانلود

چگونه برنامه‌های اندرویدی را بدون کدنویسی و به شیوه آنلاین ایجاد کنیم؟ +لینک دانلود

هر یک از ما دوست داریم در زمان کار با اندروید برنامه‌ای متناسب با نیازهای خود ایجاد کنیم. حتا به عنوان مدیرعامل یک کسب‌وکار نیز ممکن است تمایل داشته باشید برنامه‌ای متناسب با حرفه خود ایجاد کنید. برنامه‌های کاربردی نه تنها برای پیشرفت کسب‌وکار شما مفید هستند بلکه به شما اجازه می‌دهند در طول روز نحوه تعامل مشتریان با کسب‌وکار خود را ارزیابی کنید. با این وجود ساخت برنامه‌های کاربردی به دانش برنامه‌نویسی نیاز دارد که همه مردم نمی‌توانند به شکل جدی و حرفه‌ای آن‌را یاد بگیرند. اما نگران نباشید. سایت‌هایی وجود دارند که به شما کمک می‌کنند بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی برنامه‌های اندرویدی خود را ایجاد کنید.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سایت‌های متعددی برای ساخت برنامه‌های اندرویدی وجود دارند که هر یک قابلیت‌هایی را ارائه می‌کنند. اما در ادامه با 5 مورد از بهترین سایت‌ها آشنا خواهید شد که اجازه می‌دهند بدون صرف هزینه برنامه‌های اندرویدی را ایجاد کنید.

1) Andromo
Andromo یکی از معروف‌ترین پلتفرم‌هایی است که برای ساخت برنامه‌های اندرویدی به کار گرفته می‌شود. برای ساخت یک برنامه از طریق این سایت تنها باید سه مرحله را پشت سر بگذارید.

1.یک پروژه Andromo ایجاد کنید.

2. فرم‌های تقریبا ساده که برای اضافه کردن ویزگی‌هایی همچون عناصر گرافیکی، محتوا و سایر ملزوماتی که برای ساخت یک برنامه کاربردی به آن نیاز دارید.

3. کلیک کردن دکمه ایجاد به منظور ساخت برنامه کاربردی

بر عکس بسیاری از سایت‌های سازنده برنامه، Andromo هیچ پیش نمایشی از برنامه‌ای که در حال ساخت آن هستید ارائه نمی‌کند. در نتیجه نمی‌توانید مشاهده کنید که برنامه نهایی چگونه خواهد بود و آیا ضرورتی دارد که تغییراتی در قالب‌بندی به وجود آید یا خیر. پس از آن‌که برنامه کاربردی ساخته شد از طریق ایمیل برنامه برای شما ارسال می‌شود. این سایت همچنین از امکان آپلود برنامه ساخته شده به فروشگاه گوگل پلی نیز پشتیبانی نمی‌کند. همچنین تبلیغاتی نیز درون برنامه کاربردی شما قرار می‌گیرد. اما اگر 8 دلار در ماه پرداخت کنید، تبلیغات حذف خواهند شد و قادر خواهید بود 50 برنامه در ماه ایجاد کنید.

2) AppsGeyser
سایت AppsGeyser کاملا رایگان است. این سایت چند مزیت مهم دارد، اول آن‌که خبری از ساخت اشتراک و پرداخت پول وجود ندارد، محدودیتی در کار نیست که همین موضوع باعث می‌شود به راحتی بتوانید از آن استفاده کنید. در این سایت بیش از 50 قالب آماده برای ساخت برنامه‌ها به ساده‌ترین شکل در اختیارتان قرار دارد. این سایت از یک صفحه پیش‌نمایش برای نشان دادن برنامه‌ای که ساخته خواهد شد استفاده کرده، اما برای استفاده مستمر از این ویژگی سازندگان سایت باید تغییراتی در آن اعمال کنند. با توجه به این‌که سایت فوق خدمات را رایگان ارائه می‌کند در نتیجه قابلیتی برای انتشار برنامه روی فروشگاه گوگل پلی ارائه نمی‌کند. دقت کنید که اگر در نظر داشته باشید برنامه‌ای برای کسب درآمد ایجاد کنید 50 درصد از سود برنامه ساخته شده به این سایت اختصاص پیدا می‌کند.

3) AppMachine
AppMachine در مقایسه با دو نمونه‌‌ای که به آن اشاره داشتیم کمی متفاوت عمل کرده و تقریبا پولی است، البته شما تنها زمانی باید هزینه کنید که در نظر داشته باشید برنامه خود را در فروشگاه گوگل پلی یا سایر پلتفرم‌ها قرار دهید. در این سایت شما به 92 قالب مختلف برای ساخت یک برنامه کاربردی و همچنین پیش‌نمایشی برای نشان دادن نحوه ساخت برنامه و انجام تغییرات احتمالی روی برنامه دسترسی خواهید داشت. همچنین راهکاری برای مقایسه برنامه ساخته شده روی دستگاه‌های مختلف در اختیارتان قرار می‌دهد. هر زمان در نظر داشتید برنامه خود را آزمایش کنید، این سایت یک کد QR ارائه می‌کند تا از طریق اسکن آن بتوانید برنامه کاربردی را روی گوشی خود باز کنید.

4) AppMakr
Appmakr با دریافت 2 دلار در ماه به شما اجازه می‌دهد برنامه خود را ایجاد کنید. پس از ساخته شدن برنامه عبارت Appmakr در برنامه درج می‌شود. البته این سایت به شکل رایگان نیز قابل استفاده است که تنها اجازه می‌دهد سایت‌های موبایلی خود را انتشار دهید. اما برای آن‌که بتوانید یک برنامه را با این سایت ایجاد کنید حداقل به یک پلن basic نیاز دارید. از ویژگی‌های شاخص این سایت می‌توان به قابلیت کشیدن و رها کردن برای قرار دادن عناصر درون یک و ارائه پیش‌نمایشی از برنامه‌ای که در حال روی آن هستید اشاره کرد. پشتیبانی فنی از دیگر ویژگی‌های شاخص آن به شمار می‌رود.

5) AppyPie
AppyPie یکی دیگر از سایت‌های معروف در این زمینه است. این سایت نیز اجازه می‌دهد از طریق تکنیک کشیدن و رها کردن عناصر به درون برنامه‌ای که در حال ایجاد آن هستید اضافه کنید. همچنین ویدیوهای آموزشی را برای ساخت برنامه‌های پیش‌روی در اختیارتان قرار می‌دهد. نسخه رایگان این سایت به شما اجازه می‌دهد تنها ظرفی 48 ساعت برنامه ساخته شده را ویرایش کنید. دقت کنید که شما نشان AppPie را روی همه برنامه‌های خود خواهید داشت، حتا اگر از نسخه‌های تجاری استفاده کنید بازهم این نشان را مشاهده خواهید کرد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی ۳ باشگاه لیگ برتری
قرمزها آبی‌ها را صدرنشین کردند؛ همه برای یکی!
تصاویر هولناک از جاری شدن سیل در نیکشهر
برق کولرهای گازی شما را نگیرد!
تقویت فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور
پیش‌بینی بانک‌های غربی از قیمت نفت پس از حمله ایران به اسرائیل
حجم باورنکردنی ویرانی در شهر غزه را در این تصاویر هوایی ببینید
خداحافظی یک بازیکن از نسل طلایی ایران
وزیر خارجه نتانیاهو به دست و پا افتاد
ایران رکن اصلی و حیاتی امنیت اسرائیل را از بین برد
پیش‌بینی وضعیت بارش کشور تا ۶ هفته آینده
بیمه کارگران ساختمانی به کجا رسید؟
راهیابی هر ۵ فرنگی‌کار کشتی ایران به مرحله نیمه‌نهایی
محکومیت رفتار وحشیانه یک هوادار از سوی فدراسیون فوتبال عربستان
ژیلا صادقی اسلحه به دست شد!
پاتوق زیر زمینی معتادان در دل تهران +عکس
همه عملیات‌های انتقامی ایران ؛ از جنگ شهرها در سال ۱۳۶۳ تا عملیات وعده صادق +عکس
لحظه کشف ۱۰۰۰ کیلو شیشه از یک تریلی +فیلم
درخواست انگلیسی ها از نتانیاهو
مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
تاریخ معرفی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد!
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top