تاریخ انتشار: پنجشنبه 1397/04/14 - 02:30
کد خبر: 271675

تلاش شورای صنفی برای حل مشکل دانشجویان پرستاری شاهرود

دبیر شورای صنفی دانشکده پرستای و مامایی علوم پزشکی شاهرود با اشاره به برخی از فعالیت‌های این شورا گفت: افزودن برخی از منوهای غذایی از جمله اکبر جوجه با استقبال دانشجویان همراه بود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خبرگزاری دانشجو، مهدی منصوری، دبیر شورای صنفی دانشکده پرستای و مامایی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در رابطه با فعالیت‌های شورای صنفی در این دانشگاه گفت: در جلساتی که با اعضای شورای صنفی دانشگاه داشتیم، قرار شد به مشکلات دانشجویان در رابطه با موضوع تغذیه، ایاب و ذهاب و خوابگاه‌ها رسیدگی شود.

وی با اشاره به برخی از فعالیت‌های انجام شده از سوی شورای صنفی این دانشگاه گفت: افزودن برخی از منوهای غذایی از جمله اکبر جوجه از سوی شواری صنفی دانشگاه صورت گرفت که با استقبال دانشجویان همراه بود.

دبیر شورای صنفی دانشکده پرستای و مامایی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، افزود: علاوه بر این در ماه مبارک رمضان و در ایام امتحانات بین دانشجویان خرما توزیع شد و در رابطه با تغذیه دانشجویان شورای صنفی سعی کرد تا تغذیه سلامت تری داشته باشند.

منصوری به دیگر فعالیت‌های شورای صنفی در این دانشگاه از جمله مشکلات مربوط به آی تی در دانشگاه اشاره کرد و گفت: در رابطه با مشکل سالن اینترنت و آب تصفیه  که دانشجویان نسبت به آن شاکی بودند، شورای صنفی سعی کرد که وضعیت آن بهتر شود.

وی با اشاره به مشکل دانشجویان پرستاری در زمینه دریافت کتاب از کتابخانه بیمارستان گفت: سابق بر این دانشجویان پرستاری نمی‌توانستند کتاب را به امانت ببرند و در همان روز باید به کتابخانه تحویل می‌دادند؛ اما با صحبت‌های که شد این مشکل دانشجویان پرستاری نیز حل شد.

دبیر شورای صنفی دانشکده پرستای و مامایی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود همچنین به وجود مشکل کلاس‌های دانشجویان در بیمارستان اشاره کرد و گفت: کلاس‌های این دانشکده نزدیک به رفت و آمد دانشجویان بود و سروصدای آنها برای دانشجویان دردسرساز شد و سعی کردیم تا این مشکل را حل کنیم.

منصوری با اشاره به برخی از مشکلات دانشجویان در بخش آموزشی تصریح کرد: قرار است پس از این ریز نمرات دانشجویان در اختیار آنها قرار بگیرد و همچنین اساتید بعد از امتحان پاسخ کلید سوالات را در صفحه مربوط به خودشان در سایت دانشگاه قرار دهند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top