تاریخ انتشار: پنجشنبه 1397/04/14 - 15:27
کد خبر: 271753

حاشیه‌های حضور مسعود شجاعی در جمع دانشجویان جهادی؛

از وعده کاپیتان درباره مشکلات آبادان تا گلایه از روحانی

طرفی با بیان اینکه شب گذشته شجاعی در جلسه‌ای با حضور دانشجویان جهادگر بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران حضور یافت، ادامه داد: در این جلسه که در فضایی صمیمانه و به دور از تشریفات برگزار شد، همراه با کاپیتان تیم ملی کشورمان هم بحث کردیم هم خندیدیم و البته اختلاف‌نظرهایی داشتیم.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ پس از انتشار پست مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان در اینستاگرام طعنه زدن به اعتقادات دینی ایرانیان به بهانه وقوع بحران آبی در برخی از شهرهای استان خوزستان، دانشجویان جهادگر دانشگاه شهید چمران اهواز که در همان روزها به سختی مشغول فعالیت و خدمت‌رسانی به مردم شهرها و روستاهای آبادان و خرمشهر بودند، تصمیم گرفتند با ارسال نامه‌ای به مسعود شجاعی از وی دعوت کنند تا با گروه‌های جهادی دانشجویی همراه شود.

برعکس پست اینستاگرامی مسعود شجاعی، متن نامه بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران خطاب به کاپیتان تیم ملی فوتبال، خالی از هرگونه طعنه و تیکه‌های سیاسی و مذهبی بود و دانشجویان صراحتا و مودبانه از شجاعی دعوت کردند تا با این گروه جهادی همراهی کند (تصویر نامه). شاید همین ادبیات محترمانه بود که کاپیتان تیم ملی فوتبال را ترغیب به پاسخگویی به این نامه کرد و پس از آن شجاعی وعده خود را خیلی زود عملی کرد و کمتر از 48 ساعت بعد، در جمع دانشجویان جهادگری دانشگاه شهید چمران اهواز حضور پیدا کرد.

* شجاعی در جلسه با جهادگران چه گفت؟
مهدی طرفی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به اینکه مسعود شجاعی عصر چهارشنبه به همراه جمعی از دانشجویان جهادگر از برخی از مناطق آبادان بازدید و با مردم و دانشجویان هم صحبت شد، گفت: شجاعی در این بازدید، صحبت‌ها و درد دل‌های تک تک مردم را بی‌واسطه شنید و اذعان داشت که من هم از جمله همین مردم و جامعه هستم و درد مردم درد من و امثال من نیز هست و الان فضای خوبی فراهم شده که با کمک شما دانشجویان جهادگر برای کمک به این مردم فعالیت‌هایی را صورت دهیم.

طرفی با بیان اینکه شب گذشته شجاعی در جلسه‌ای با حضور دانشجویان جهادگر بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران حضور یافت، ادامه داد: در این جلسه که در فضایی صمیمانه و به دور از تشریفات برگزار شد، همراه با کاپیتان تیم ملی کشورمان هم بحث کردیم هم خندیدیم و البته اختلاف‌نظرهایی داشتیم اما نهایتا خروجی این جلسه این بود که دست به دست هم به کمک مردم منطقه بشتابیم.

بیشتر بخوانید//حضور مسعود شجاعی در بین جهادگران در بین بسیج دانشجویی اهواز

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز ضمن یادآوری این نکته که ستاره تیم ملی قریب به یک روز تمام در منطقه حاضر بود و به همراه دیگر جهادگران بسیج دانشجویی کمک‌هایی را به مردم رساند، اظهار داشت: وی با برخی از مسئولین استان درخصوص وضعیت استان صحبت کرد و در آخر نیز وعده تهیه سه دستگاه آب شیرین کن از طرف خود و دیگر بازیکنان تیم ملی را داد که قطعا این اقدام تا حدودی مشکلاتی را حل خواهد کرد.

* گلایه شجاعی از رئیس جمهور
این فعال دانشجویی به گلایه‌مندی مسعود شجاعی از رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: کاپیتان تیم ملی در جلسه با دانشجویان از اینکه چرا پس از وقوع بحران آبی، روحانی در استان خوزستان حضور پیدا نکرده و مشکلات مردم را از نزدیک مشاهده نکرده انتقاد کرد و از وی درخواست کرد که پس از بازگشت از سفر خارجی خود حضور در استان خوزستان را در اولویت کارهای خود قرار دهد.

طرفی در پایان حضور کاپیتان تیم ملی کشورمان در بین مردم و اعلام دغدغه‌مندی نسبت به معیشت هموطنان را موجب دلگرمی مردم استان دانست و ابراز کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز از دیگر چهره‌های شناخته شده و دغدغه‌مند دعوت می‌کند تا چند ساعتی را کنار مردم خوزستان حضور یابند و از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شوند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top