تاریخ انتشار: شنبه 1397/04/16 - 00:36
کد خبر: 271828

صادق فرامرزی

جماعت نئو حزب‌اللهی بی‌نهایت مبتذل

جماعت نئو حزب‌اللهی بی‌نهایت مبتذل

برای من نه قاسم سلیمانی به آن درجه عصمت رسیده که مثل افسانه هایی که برایش درآورده اند با طی الارض یک روز در نماز جمعه ابوبکر بغدادی باشد و روز دیگر نامه معروف "اگر لازم باشد از این هم نزدیک تر می آیم" را روی میز رییس جمهور آمریکا بگذارد نه آنقدر دم‌دستی شده که بگذارم هرکس تشبیهش کند به ابوموسی اشعری!

خبرنامه دانشجویان ایران: صادق فرامرزی// از آنها که موقع معرفی خود می گویند "من آنم که رستم بُوَد پهلوان" با ماکسیمم فاصله ممکن دور شوید و نگذارید بدنتان آنها را لمس کند، نه اینکه خدایی نکرده نجس باشند اما خب واقعا چندش از سر و رویشان می بارد... آنها خود هیچ نیستند اما پشت انبوهی از القاب و عناوین خودشان را پنهان کرده اند، مثلا سن دروازه بان تیم ملی مصر را دارند اما موقع معرفی خود می گویند که فارغ التحصیل مدارس سمپاد بوده اند، دانشگاهشان یونیورسیتی آف تهران بوده، در فلان ترم هم یکبار مستمع آزاد سر کلاس شفیعی کدکنی نشسته اند... دهها عنوان فعال اجتماعی رسانه ای، مجری، عکاس و... را با خود حمل می کنند اما ته قضیه را در بیاورید مثلا در یک افطاری به جمعیت خیر و مقدم عرض کرده اند... این پهلوان پنبه ها کم نیستند، انبوهی از عناوینی را با خود حمل می کنند که هیچ ربطی به آنان ندارد، آنان دقیقا کسانی هستند که مهم ترین ویژگی شان "پهلوان بودن رستم" است!

ما از این پهلوان‌ پنبه ها کم نداریم، سیاست هم عرصه خلق این پهلوان پنبه هاست در ابعاد و سایزهای گوناگون...اما پهلوان پنبه ترهایی داریم که ویژگی شان نه پهلوان بودن رستم که رجز تهی خواندن است، آنها هیچ جنبه ایجابی مثبتی ندارند که خود را با متر و معیار آن معرفی کنند پس سعی می کنند با نفی چپ و راست، فحش به پایین و بالا، تمسخر این و آن برای خود پیشوند پهلوانی ای دست و پا کنند... آنها مسابقه می گذارند و می گویند اگر امروز چه کسی را از اساس نفی کنیم مردم بیشتر روی ما حساب باز می کنند و بعد سراغ همان می روند و باقی داستان!

برای من نه قاسم سلیمانی به آن درجه عصمت رسیده که مثل افسانه هایی که برایش درآورده اند با طی الارض یک روز در نماز جمعه ابوبکر بغدادی باشد و روز دیگر نامه معروف "اگر لازم باشد از این هم نزدیک تر می آیم" را روی میز رییس جمهور آمریکا بگذارد نه آنقدر دم‌دستی شده که بگذارم هرکس تشبیهش کند به ابوموسی اشعری!...حاج قاسم فرمانده ای است که دوست و دشمن آرزوی داشتنش را می کند، این فرمانده می تواند جهت گیری سیاسی اش باب میل من نباشد، ادبیات تمجیدگونه اش نسبت به مرحوم رفسنجانی و جناب روحانی را قبول نداشته باشم، این فرمانده می تواند از خیلی جهات مورد نقد دیگران هم باشد اما قد و قواره اش فراتر از آن است که سوژه پهلوان پنبه شدن جماعت نئوحزب اللهی بی نهایت مبتذل نق زنی شود که فکر می کند با نفی این و آن خود به اثبات می رسد...

برای من نامه اخیر حاج قاسم (که از عمد به شکلی علنی منتشر شد) جلوه ای از ناامیدسازی آن طرف آبی هایی بود که چشم طمع به اختلافات دولت و سپاه دوخته بودند، برای من این نامه یک جلوه عیان از خودگذشتگی ملی سردار بود، این نامه یعنی که هر رفتار غلطی را با رفتار غلط تر نباید پاسخ گفت... بیاید با عینک بهتری به این روزهایمان نگاه کنیم، اگر حاج قاسم قهرمان امروز همه مان نباشد چه کسی باشد؟ علی کریمی با کمپین "نمی خریم"ش؟ بهاره رهنما با فوق لیسانس "حقوق غذایی!!!"ش؟ تتلو؟ اسپایدرمن؟ کچلیک؟

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top