تاریخ انتشار: شنبه 1397/04/16 - 13:31
کد خبر: 271915

هم ظریف را می‌خواهیم، هم سلیمانی را!

پست اینستاگرامی جدید حسین قدیانی: از حزب‌اللهی گرفته تا غیر، حسام‌الدین آشنا را فردی غیرصادق می‌خوانند؛ چه وقتی در گوش روحانی نشسته باشد، چه وقتی دست‌بوس آیت‌الله جنتی! من البته من‌باب حرمت قلم، نوشتم «غیرصادق» اما همه می‌دانند که صفت اصلی و شهرت واقعی جناب آشنا که مورد تأیید همه جناح‌ها و جبهه‌های موجود است، چیست!

خبرنامه دانشجویان ایران: لیکن طرفه حکایت اینجاست؛ حتی همین جماعت هم و اساسا همه، از حزب‌اللهی گرفته تا غیر، حسام‌الدین آشنا را فردی غیرصادق می‌خوانند؛ چه وقتی در گوش روحانی نشسته باشد، چه وقتی دست‌بوس آیت‌الله جنتی! من البته من‌باب حرمت قلم، نوشتم «غیرصادق» اما همه می‌دانند که صفت اصلی و شهرت واقعی جناب آشنا که مورد تأیید همه جناح‌ها و جبهه‌های موجود است، چیست! مع‌الاسف بیشترین اثر وجود امثال آشنا کنار آقای روحانی این است که مردم با خود بگویند؛ گویا برخورد از سر کرامت و تواضع با این جماعت نیامده! این را هم بنویسم و خلاص! نقد مؤدبانه به استفاده از فلان واژه در متن پیام سردار، نه از سر تمرد، که از زاویه عشق و علاقه به فرمانده نیروی قدس سپاه است. از قضا من و ما مکرر نوشته و گفته‌ایم که سردار سلیمانی، همان‌قدر که عالم جنگ را می‌فهمد، به میدان سیاست نیز وارد است و دقیقا از این رو بود که با شناخت درست از رسالت و تکلیف خویش ترجیح داد به‌رغم محبوبیت ممتاز و متمایزی که دارد «سرباز جمهور» باقی بماند! بنابراین مرز ما با منحرفان- که مرتب دنبال تخریب حاج‌قاسم هستند!- به همان پررنگی مرز ما با فتنه‌گران است! اگر جایی حاج‌قاسم، مثلا از مرحوم هاشمی تعریفی می‌کند، ما خوب می‌دانیم که پنجره این تعریف، به چه علت باز می‌شود! پس نقد محترمانه اتفاقا از سر تعلق به حاج‌قاسم را نباید با کینه‌ورزی‌ها یکی گرفت! سلیمانی همان است که بود! و البته حسام‌الدین آشنا هم! نامبرده بارها نشان داده هیچ متوجه معنای «کرامت» نیست! رئیس‌جمهور را مشاوران آشناتری سزاوار است! قدر مسلم، ما امثال حمید حسام را پرورش‌یافته مکتب ولایت فقیه می‌خوانیم، نه امثال این حسام را که خیال بد کنند، موسم گذشتن خوبی از حد! والله دست ‌بوسیدنی، دست خود حاج‌قاسم است که قریب ۴۰ سال دارد برای زندگی من و ما می‌جنگد! بعضی‌ها البته راست می‌گویند؛ هم ظریف را می‌خواهند و هم سلیمانی را اما ظریف را تنها روی ویلچر خوش‌خیالی به وعده دشمن و سلیمانی را دست‌بسته! خواستن اگر این است، لعنت خدا بر این خواستن! ما روحانی و ظریف را رئیس‌جمهور و وزیرخارجه‌ای در قد و قواره مسئول ارشد نظام جمهوری اسلامی می‌خواهیم و البته که سلیمانی را همینی که هست! توهم زده‌اند در سفته‌اند؛ «هم ظریف را می‌خواهیم، هم سلیمانی را!» نوشیدنی چی بیاورم خدمت‌تان، خوش‌اشتهاها؟

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
1397/04/16 - 13:56

دولت آقای روحانی آنقدر خوب و قدرتمند است که اگر آمریکا اجازه فروش نفت را هم ندهد، ایشان بازهم در برجام باقی خواهد ماند، تا ابد.
تورهای مسافرتی آفری
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
کارگر رکن جهش تولید/ حال خوب کارگر، حال خوب کشور
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top