تاریخ انتشار: شنبه 1397/04/16 - 23:46
کد خبر: 272000

دانشگاه آزاد تاکستان در ۳۰ رشته مقطع ارشد دانشجو می‌پذیرد

سرپرست دانشگاه آزاد ناحیه جنوب و غرب استان قزوین گفت: واحد تاکستان با دارا بودن ۳۰ رشته گرایش تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد با داشتن ۶ دانشکده از ظرفیت مناسبی برای پذیرش داوطلبان تحصیلات تکمیلی برخوردار است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از آنا، رضا شعبان نژاد سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه جنوب و غرب استان قزوین گفت: گسترش تحصیلات تکمیلی یکی از اولویت‌های برنامه‌ریزی شده واحد تاکستان بوده و با داشتن ۳۰ رشته تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد آماده پذیرش دانشجو در مهر سال جاری است.

وی افزود: انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی از ۱۵ تیر جاری آغاز شده و همه داوطلبانی که بر اساس کارنامه صادرشده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی‌شده‌اند می‌توانند در صورت تمایل از طریق سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی اینترنتی www.azmoon.org اقدام به انتخاب رشته کنند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه جنوب و غرب استان قزوین خاطرنشان کرد: واحد تاکستان با دارا بودن ۳۰ رشته گرایش تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد با داشتن ۶ دانشکده از ظرفیت مناسبی برای پذیرش داوطلبان علاقه‌مند به تحصیلات تکمیلی برخوردار است.

شعبان نژاد با مناسب خواندن امکانات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان تاکید کرد: این واحد دانشگاهی با دارا بودن استادان هیأت علمی از استادیاری تا مرتبه علمی استادتمام و مربی، آزمایشگاه‌ها و گارکاه‌های مدرن، مجهز و پیشرفته، فضا‌های آموزشی مطلوب و مناسب، خدمات اینترنتی، کتابخانه‌های غنی، خوابگاه مجهز، ارائه انواع وام‌های صندوق رفاه، وام‌های شهریه و ... در خدمت دانشجویان است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه جنوب و غرب استان قزوین با بیان اینکه داوطلبان براساس کد دسترسی انتخاب رشته سازمان سنجش آموزش کشور که در کارنامه اعلام نتایج اولیه در سایت www.sanjesh.org درج شده و کد ملی می‌توانند نسبت به انتخاب رشته در این دانشگاه اقدام کنند تاکید کرد: به منظور رفاه حال دانشجویان و خانواده آنان، پذیرفته شدگان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان از تسهیلات انواع وام‌ها از جمله وام بلند مدت، کوتاه مدت، وام ضروری، وام ازدواج، وام مسکن، وام تحصیل، تخفیف و تقسیط شهریه بهره‌مند می‌شوند.

وی انتخاب باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان به‌عنوان باشگاه برتر و انتخاب مرکز رشد و واحد‌های فناور این واحد دانشگاهی به عنوان مرکز رشد برتر در سطح منطقه، بیش از ۷۰ مورد اختراع ثبت شده از سوی اعضای هیأت علمی و دانشجویان، راه‌اندازی دومین مرکز رشد و واحد‌های فناور در استان در بین دانشگاه‌های آزاد اسلامی با بیش از ۱۰ شرکت مستقر در آن، داشتن ورزشکاران و قهرمانان با رتبه‌های جهانی و المپیک و مراکز تحقیقاتی و آموزشی، کتابخانه‌های مجهز، سالن چند منظوره ورزشی مدرن و استاندارد، چاپ ده‌ها کتاب و مقالات علمی پژوهشی از سوی استادان و اعضای هیات علمی و ... را از سایر دستاوردها، توانمندی‌ها و پتانسیل‌های این واحد عنوان کرد.

شعبان نژاد خاطرنشان کرد: که دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان با تنوع رشته‌ها و گرایش‌های مختلف تحصیلی بوده که امکان ادامه تحصیل برای متقاضیان را فراهم آورده است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top