تاریخ انتشار: یکشنبه 1397/04/17 - 09:17
کد خبر: 272049

مشاور عالی سازمان سنجش خبر داد؛

آزمون عملی داوطلبان گروه هنر کنکور ۱۱ مرداد برگزار می شود

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: آزمون عملی رشته‌های تحصیلی دارای شرایط خاص گروه آزمایشی هنر در کنکور ۹۷ در روز ۱۱ مرداد ۹۷ برگزار می شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» حسین توکلی در گفتگو با مهر افزود: داوطلبان گروه آزمایشی هنر علاقه‌مند به رشته­ های تحصیلی دارای شرایط خاص گروه آزمایشی هنر در آزمون سراسری که در جلسه آزمون بعداز ظهر پنجشنبه ۷ تیر ۹۷ حاضر بودند و در روزهای ۹ تا ۱۵ تیر ماه ۹۷ از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org انتخاب رشته کردند می توانند در آزمون عملی شرکت کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه پذیرش دانشجو در رشته‌های تحصیلی مورد نظر در آزمون سراسری سال ۱۳۹۷ بصورت متمرکز و با شرایط خاص صورت می‌پذیرد، داوطلبانی که اقدام به انتخاب یک مجموعه از مجموعه‌ رشته‌های تحصیلی ذیربط برای شرکت در آزمون عملی اقدام می کنند باید مبلغ ۴۰۰ هزار ریال (۴۰ هزار تومان) بابت هزینه آزمون عملی پرداخت می کردند.

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: داوطلبان در صورتی که متقاضی و علاقه ­مند به شرکت در آزمون عملی دو مجموعه از مجموعه‌ رشته‌های تحصیلی اعلام شده هستند، باید مبلغ ۸۰۰ هزار ریال (۸۰ هزار تومان) به صورت اینترنتی پرداخت می کردند. عدم اعلام علاقه‌مندی و عدم پرداخت هزینه آزمون به منزله عدم امکان شرکت در آزمون عملی برای داوطلبان خواهد بود.

توکلی گفت: آزمون عملی برای تمام این ۱۲ رشته در روز ۱۱ مرداد ۹۷ برگزار خواهد شد. اطلاعیه حاوی زمان دقیق برگزاری آزمون عملی، زمان پرینت کارت ورود به جلسه و آدرس محل برگزاری آزمون در روز چهارشنبه ۲۰ تیر ۹۷ در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش منتشر خواهد شد

به گزارش مهر، آزمون سراسری سال ۱۳۹۷ در گروه هنر عصر روز پنجشنبه ۷ تیرماه ۹۷ برای ۷۸ هزار و ۹۰۹ داوطلب برگزار شد. در این گروه ۱۲ هزار و ۲۶۰ داوطلب واقعی و تعداد ۶۶ هزار و ۶۴۹ نفر علاقمندی خود را از سایر گروه ها برای شرکت در این گروه اعلام کرده بودند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
دستور رئیس قوه قضاییه برای تحکیم آرامش
واکنش چین به عضویت فلسطین در سازمان ملل
دریافت ۱۰۰ هزار تتر برای فروش سوالات کنکور
هشدار به اسرائیل: خطا کردید و زلزله شد
هشدار نارنجی طغیان رودخانه‌ها در ۳ استان
طرح حمله اسرائیل علیه ایران اینگونه تصویب شد
معاون رئیس جمهور اسبق درگذشت +جزئیات
آقای بهجت می‌گفت این ذکر کیمیاست +فیلم
پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
حملات فسفری صهیونیست‌ها به جنوب لبنان +فیلم
قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد مترو خواهد شد
وضعیت آخرالزمانی خیابان‌های دبی بعد از سیل +فیلم
سفر رئیس جمهور به استان سمنان
بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
ماجرای بامزه رحیم پور از تحقیر آمریکا +فیلم
شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
برخورد محترمانه پلیس با یک خانم +فیلم
گریه شرور دو ریالی در لحظه دستگیری +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top