تاریخ انتشار: شنبه 1397/04/23 - 12:46
کد خبر: 272866

برای کاهش رتبه الکسا چه کنیم؟

برای دستیابی به یک رتبه الکسای ثابت می­بایست حداقل سه ماه تبلیغ به صورت مستمر و بدون وقفه خریداری نموده و در طول این سه ماه به طور پیوسته تبلیغ خود را شارژ کنید – که البته برای یادآوری به کاربران، اتمام شارژ هر مرحله به صورت پیامک به اطلاع کاربر خواهد رسید.

خبرنامه دانشجویان ایران: یکی از موارد مهمی که امروزه ذهن طراحان وب و دارندگان صفحات اینترنتی را در کسب و کارهای متفاوت به خود مشغول نموده است، اخذ رتبه مناسب الکسا برای سایت خود بوده که به نوعی نشان دهنده جایگاه و اعتبار سایت در میان مخاطبین می باشد. منجمله راهکارهایی که برای رسیدن به این هدف مثمر ثمر است افزایش بازدید سایت به شیوه­ های گوناگون مانند استفاده از تبلیغات کلیکی و بنر، پاپ آپ، ریپورتاژها و نیز کمک گرفتن از سایت­ هایی همانند الکسا ساز می ­باشد که شما را در رسیدن به رتبه­ی مناسب یاری می­ رسانند.

از مزیت­ های سایت الکسا ساز می ­توان به تخصصی بودن خدمات ارائه شده توسط آن اشاره کرد؛ مثلا امکان انتخاب مقادیر متفاوت و بر حسب درخواست کاربر برای مدت زمان هر بازدید، تعداد صفحاتی که در بازدید مشاهده خواهند شد و... که تک تک آیتم­ ها می ­توانند در تاثیر بیشتر و کسب نتیجه­ی بهتر و کاهش رتبه الکسا نقش مهمی ایفا نمایند.

از ساده ترین تفاوت هایی که سایت الکسا یار با رقبای خود دارد بروزرسانیهای آن است که در مواقع نیاز با تشخیص به موقع و بروزرسانی سریع شیوه های مورد استفاده در سایت، امکان حفظ و ماندگاری رتبه های سایت های کاربران خود را حفظ نموده و از ایجاد خلل و کاهش رتبه سایت آنها جلوگیری می نماید.

از تفاوت های مهم دیگر در سایت الکسا ایران استفاده از رنج آی پی های گسترده می باشد. این سایت ترافیک خود را با روشهای با کیفیت نظیر پاپ آپ تامین میکند به همین دلیل کافیست در صفحه اول سایت قسمت نمونه کارها را ملاحظه فرموده و بازده بسیار چشمگیر تبلیغات سایت هایی که بهبود رتبه سایت خود را به این سایت سپرده اند و با حداقل هزینه به بالاترین بازده رسیده اند را مشاهده نمایید. آی پی های ایران مزیت دیگر این سیستم می باشد ، زیرا از شروع کار تمام تلاش خود را در این مورد گذاشته آی پی های ارائه شده ایران باشند. در بخش گزارش درصد بازدید کننده از کشورهای مختلف برای تک تک سایت های تبلیغ گیرنده است که برای سایتهای الکسا یار اکثریت با ایران می باشد و روز به روز نیز در ایران و ترافیک این سایت ها افزایش و بهبود می یابد. در این بین حتی سایتهای بود وجود دارند که ترافیک خارج از کشور دارا می باشند. در این سایت ها نیز از آنجا که ترافیک ایران الکسا یار به کمک می آید، هر روز از درصد ترافیک خارج کاسته میشود و بر درصد ترافیک ایران افزوده میشود.

برای دستیابی به یک رتبه الکسای  ثابت می­بایست حداقل سه ماه تبلیغ به صورت مستمر و بدون وقفه خریداری نموده و در طول این سه ماه به طور پیوسته تبلیغ خود را شارژ کنید – که البته برای یادآوری به کاربران، اتمام شارژ هر مرحله به صورت پیامک به اطلاع کاربر خواهد رسید؛ زیرا از آنجا که رتبه الکسا مقدار میانگین بازدید سه ماهه اخیر سایت شما را نمایش می دهد اگر کمتر از سه ماه را پیش بینی نمایید رتبه الکسای سایت  به بالاترین حد ممکن خود نمی رسد و نتیجه نهایی را نمی توان مشاهده کرد. بعد از اینکه در این مدت، شما تبلیغات را برای بهبود بازدید و الکسای سایت خود خریداری نمودید و سایت شما به بالاترین و بهینه ترین حد الکسای خود با این مقدار تبلیغ رسید، در ادامه زمان نیز بهتر است تبلیغ خود را تمدید نمایید زیرا اگر تبلیغات متوقف شوند، رتبه الکسای شما مجددا کاهش خواهد یافت و به  همان شکلی که افزایش یافته و بهبود پیدا کرده دچار افت شده و سقوط خواهد کرد. البته همانند بهبود سقوط رتبه نیز به صورت سریع نبوده و طی مدتی این کاهش اتفاق خواهد افتاد. لازم به توضیح است در صورتی که در مدت این سه ماه شما با کمک شیوه­های دیگر افزایش بازدید موفق شده باشید بازدیدکنندگان ثابتی به سایت خود آورده باشید و از الکسایار در شروع کار خود فقط برای افزایش های اولیه رتبه استفاده کرده باشید میتوانید کاهش کمتری را تجربه کنید.

در نهایت کاربرانی که از سایت الکسا ساز برای افزایش بازدید سایت خود استفاده می نمایند، با انجام تنظیمات تخصصی که هنگام ثبت بازدید در پنل کاربری امکان پذیر است می توانند به بهترین نتایج مورد نظر خود دست یافته و در کاهش رتبه الکسای سایت خود به موفقیت دست یابند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
اینترنت در کنکور سراسری قطع نمی‌شود
به هدف اول خودمان رسیدیم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top