تاریخ انتشار: سه شنبه 1397/04/26 - 16:42
کد خبر: 273432

رادیو ۶۰۰میلیون تومان برای آزادی زندانیان جمع کرد

آیین پایانی پویش مردمی مشارکت در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد که در برنامه «قرار آسمانی» شبکه رادیویی ایران آغاز شده بود، با جمع‌آوری ۶۰۰ میلیون تومان به کار خود پایان داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی در این آیین با بیان ویژگی ماه مبارک رمضان و فضای معنوی آن، از تکلیف مضاعف رسانه برای بهره‌مندی مردم از برنامه های معنوی در این ماه سخن گفت . معاون صدا توجه به موضوع حق‌الناس را از موضوعاتی برشمرد که در این ماه مبارک، شبکه‌های رادیویی، بر آن تمرکز داشتند. دکتر شاه آبادی گفت: در ماه مبارک رمضان تمایل مردم به کارهای خیر بیشتر است و پویش مردمی مشارکت در آزادی زندانیان بر مبنای همین امر در رادیوسراسری ایران آغاز و با استقبال بسیارخوبی مواجه شد. وی همچنین از اقدام رادیو سلامت برای پویش 6030 و پیشگیری از حوادث جاده‌ای  نیز یاد کرد که آثار خوبی به همراه داشته است.

معاون صدا تداوم برنامه های طنز رادیو در ماه مبارک رمضان را راهبرد دیگری برای جلب رضایت مخاطبان و بهره مندی از این بستر برای القای پیام دانست . برنامه های رادیو قرآن در استفاده از رادیو نما در برنامه‌های جزءخوانی قرآن کریم و ایجاد پایگاه جامع قرآن از دیگر اقداماتی بود که معاون صدا از آن یادکرد که با کمک امکاناتی که در پایگاه ایرانصدا برای مخاطبان ایجاد می کند درخواست مخاطبان رسانه رادیو را اجابت کرده است.

شاه آبادی پخش بیش از 800 عنوان برنامه از 16شبکه سراسری رادیو در ماه مبارک رمضان را توفیق دیگری خواند که بستر رجوع مردم را به رادیو وسعت بخشیده است.

وی راه اندازی پویش مردمی مشارکت در آزادی زندانیان غیرعمد و استقبال خوب مردم را نشانه آمادگی معاونت صدا برای برداشتن گام‌های اجرایی دانست که علاوه بر مأموریت رادیو برای برنامه سازی می‌تواند حرکتی موثر برای رفع مشکلات باشد. معاون صدا اعلام کرد: در یک سال گذشته حدود 33 دقیقه به میانگین زمان شنوندگان برنامه‌های رادیو افزوده شده است. وی افزود در این پویش مردمی بیش از 6هزار نفر از مردم مشارکت داشته اند که با وجود محدودیت هایی در سامانه جلب کمک های آنان نظیر محدودیت مبلغ تا سقف 200 هزارتومان و استفاده از شماره سامانه فقط یک بار در روز، رقم قابل توجهی برای آزادی زندانیان  کمک جمع‌آوری کرده‌اند.

شاه آبادی رقم کمک های مردمی را که در این پویش از این سامانه و یا به طور مستقیم از طریق برقرای ارتباط با سازمان زندانها جلب شده است حدود 600 میلیون تومان اعلام کرد که در گام اول این پویش و با پخش فقط 17قسمت در برنامه قرار آسمانی رقم قابل توجهی است. معاون صدا گفت: برنامه های رمضانی رادیو ایران از مخاطبان بسیار خوب ارزیابی شده و نشان دهنده رشد میزان مخاطبان رادیو است.

محمدجعفر محمدزاده مدیر رادیو ایران نیز در این مراسم رسانه رادیو را رسانه مردم خواند و گفت علاقه مردم به امور خیر و کارهای خداپسندانه خصوصا در ماه مبارک رمضان عزم راه اندازی این پویش رادر رادیو ایران و برنامه ویژه قرار آسمانی ایجاد کرد و میزان مشارکت مردم در این پویش به ما نشان داد که چقدر می توان از این بستر برای امور خیر دیگر نیز بهره برد. وی از تداوم این پویش ها در رادیو خبر داد که می تواند در زمینه کارهای فرهنگی نظیر ساخت کتابخانه های روستایی یا امور بهداشتی نظیر احداث بیمارستان و درمانگاه ها در مناطق محروم آثار خوبی داشته باشد.

در این مراسم از خیرانی که در آزادی زندانیان مشارکت داشته اند، مدیر امور رسانه سازمان زندان‌ها ، معاون امور مجلس و استان ها و مدیر روابط عمومی وزارت دادگستری و برخی هنرمندانی که در این زمینه فعالیت می کنند نیز دعوت شده بود.

در پایان مراسم نیز از تهیه کننده برنامه قرار آسمانی و دیگر برنامه سازان ماه مبارک رمضان قدردانی شد و چک مبلغی که از سامانه کمک های مردمی این پویش جمع‌آوری شده بود به نماینده قوه قضاییه در این زمنیه داده شد. اجرای زنده موسیقی و آواز سنتی از بخش های دیگر مراسم بود. پویش مردمی مشارکت در آزادی زندانیان غیر عمد در برنامه قرارآسمانی با نام پویش "لهجه آسمانی" در ماه مبارک رمضان آغاز شد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وضعیت پریشان دانشگاه‌ها در آمریکا/ حمایت تمام قد دانشجویان از فلسطین در برابر رژیم بی‌آبرو
هلاکت یک نظامی صهیونیست در شمال غزه
کمک ۲۶میلیارد دلاری آمریکا به اسراییل در ۲۰۰مین روز جنگ
اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
تثبیت موقعیت ایران پس از عملیات وعده صادق
دکترین هسته ای ایران تغییر می کند؟
جنگ در غزه، تحصن در کلمبیا
تلویزیون اسرائیل تایید کرد؛ حمله جدید ارتش صهیونیستی در راه است
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۴ شخص و ۲ شرکت تحریم شدند
آگهی های عجیب و غریب در بازار تبلیغات
واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام
جمعی از کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
تمرین پرسپولیس با حضور بیرانوند برگزار شد
مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می شود
چند درصد مردم ایران تلویزیون می‌بینند؟
تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش
تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا پایان شهریور
مراسم روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود
ادای احترام رئیس جمهور به محمدعلی جناح «قائد اعظم»
القسام: پاسخ ایران، قواعد جدیدی در درگیری با اسرائیل ایجاد کرد
دستگیری بیش از ۱۳۳ نفر در تظاهرات دانشگاه نیویورک در حمایت از غزه
تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش
تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا پایان شهریور
مراسم روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود
لزوم رسیدگی مجلس به لایحه مهارت آموزی سربازان
اهدای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی
دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
شناسایی ۳۰۰ تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور؛ دستگیری ۲۰ متهم
محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
نخستین هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه برگزار شد
هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان جذب فراگیر کارشناسی ارشد
تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد
تنوع فرصت‌های شغلی در دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top