تاریخ انتشار: جمعه 1397/04/29 - 11:23
کد خبر: 273864

کلوپ همزاد مورینیو شد

کلوپ در سال 2016 به انتقاد از مشی باشگاه‌هایی مثل چلسی و منچسترسیتی پرداخت که با خریدهای گران به دنبال میانبر زدن به سوی موفقیت هستند، ولی به نظر می‌رسد مشی متفاوتی را انتخاب کرده است.

 به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایران ورزشی، آنچه طرفداران یورگن کلوپ به عنوان امتیاز بزرگ این مربی یاد می‌کنند، توانایی مربی آلمانی در ساختن تیم با بازیکنان گمنام بود. او در دورتموند و لیورپول اهل خریدهای گران نبود، با این حال توانست تیم‌هایی بسازد که به عنوان رقیب مدعیان مطرح شد.

کلوپ در سال 2016 به انتقاد از مشی باشگاه‌هایی مثل چلسی و منچسترسیتی پرداخت که با خریدهای گران به دنبال میانبر زدن به سوی موفقیت هستند و گفت: «تیم‌های دیگر می‌توانند پول زیادی خرج کنند و بهترین‌ بازیکنان را جمع کنند. من ترجیح می‌دهم روش دیگری را انتخاب کنم.»

با این حال به نظر می‌رسد سرمربی لیورپول در ماه‌های اخیر مشی متفاوتی را انتخاب کرده. فصل گذشته او ویرجیل فان‌دایک را از ساوتهمپتون به قیمت 75 میلیون پوند خرید که به گرانترین مدافع جهان تبدیل شد. او حالا آلیسون را هم با قیمت 67 میلیون پوند از رم خریده تا او را به گرانترین دروازه‌بان تاریخ تبدیل کند. فابینیو دیگر خرید جدید لیورپول است که با 44 میلیون پوند از موناکو خریده شده. این هافبک برزیلی قرار است ستون فقرات تیم را تقویت کند. شکیری با 13 میلیون پوند خرید گرانی محسوب نمی‌شود، ولی هافبک سوئیسی با هدف تقویت نیمکت تیم خریده شده و جزو گزینه‌های بازی در ترکیب اصلی نیست.

لیورپول با این خریدهای جدید یکی از مدعیان جدی قهرمانی خواهد بود، ولی از نظر بودجه و سیاست نقل و انتقالات شبیه تیم‌های قبلی کلوپ نیست. ظاهرا نتایج دو فصل اخیر باب میل این مربی نبوده و او حالا ترجیح می‌دهد مسیر مربیانی مثل مورینیو را در پیش بگیرد، هرچند هنوز آن را به زبان نیاورده است.

کلوپ در رقابت با تیم‌هایی مثل چلسی، منچسترسیتی و منچستریونایتد سرنجام تسلیم شد. او متوجه شد که امکان رقابت با تیم‌های پرستاره با بازیکنان گمنام و متوسط وجود ندارد و چاره‌ای جز پذیرفتن واقعیت بازار نیست.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سخنگوی پنتاگون: ما خواهان تشدید تنش‌ها نیستیم
تعیین ظرفیت ۶۰۰ نفری در دوره فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳
کیفیت هوای تهران قابل قبول است
مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
رگبار باران و باد شدید در ۹ استان
بالاخره چند موشک ایران به اسرائیل اصابت کرد؟
این برنامه جدید، رقیب تازه اینستاگرام است
ائتلاف چند کشور علیه ایران
پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی
مسلخ ۵ ساعته برای بازیکن پرسپولیس
حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
انفجار فوتبالی در مونیخ و منچستر
مربی برزیلی از برزیل ایران خاطره خوب دارد
خوش‌آمدگوییِ مادر ۲ شهید سمنانی به رئیسی +فیلم
رئیس جمهور در بدو ورود به سمنان چه گفت؟ +فیلم
تهران رکورددار چند قلوزایی
تسلیحات استفاده شده در عملیات وعده صادق +فیلم
علی باقری: ایران نشان داد ضامن امنیت منطقه است
فواید بی‌نظیر ریواس
به آمریکا گفتیم کاری به شما نداریم و هدف اسرائیل است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top