تاریخ انتشار: یکشنبه 1397/05/07 - 12:53
کد خبر: 275246

دانشگاهیان دانشگاه شهیدبهشتی در تجمع امروز اعلام کردند؛

اجازه نمی‌دهیم دانشمندان ما تاوان گرایش‌های غرب‌پرستانه بعضی مسئولین را با خونشان بدهند

دانشگاهیان دانشگاه شهیدبهشتی اعلام کردند: اجازه نخواهیم داد بیگانگان، دانشمندان ما را بشناسند و تاوان گرایش‌های غرب پرستانه بعضی مسئولین مبهوت و مقهور نظام های لیبرال را، عزیزانی همچون شهیدان هسته ای با خون پاکشان دهند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، دانشگاهیان دانشگاه شهیدبهشتی طی بیانیه‌ای درباره بازدید ماموران آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از دانشگاه‌ها اعلام کردند: ما دانشجویان انقلابی و دانشگاهیان دیگر اجازه نخواهیم داد، بیگانگان، دانشمندان ما را بشناسند و تاوان گرایش‌های غرب پرستانه بعضی مسئولین مبهوت و مقهور نظام های لیبرال را، عزیزانی همچون شهیدان هسته ای با خون پاکشان دهند.

متن این بیانیه که در تجمع امروز دانشگاهیان دانشگاه شهیدبهشتی قرائت شد، در ادامه آمده است:

« می‌گویند بایستی ما بیاییم با دانشمندان شما مصاحبه کنیم یعنی در واقع بازجویی کنیم. ما اجازه نمی‌دهیم به حریم دانشمندان هسته ای ما و دانشمندان در هر رشته حسّاس و مهمّی، اندک اهانتی بشود. من اجازه نمی‌دهم بیگانگان بیایند با دانشمندان ما، با فرزندان برجسته و عزیز ملّت ایران که این دانش گسترده را به اینجا رسانده اند، بخواهند بنشینند حرف بزنند. در دنیا هیچ عاقلی اجازه نمی‌دهد، هیچ دولتی اجازه نمی‌دهد؛ دانشمندانشان را مخفی می‌کنند، نمی‌گذارند اسمهایشان را هم کسی بفهمد. دشمن پُررو و وقیح توقّع دارد اجازه بدهند راه را باز کنند و بیایند با دانشمندان ما، با اساتید ما، با محقّقین ما گفت‌وگو کنند، مذاکره کنند. درباره چه؟ درباره یک پیشرفت اساسی بومی علمی در کشور. این اجازه مطلقاً داده نخواهد شد؛ این را هم دشمنان بدانند، هم کسانی که منتظرند ببینند تصمیم نظام جمهوری اسلامی چه می‌شود، بدانند. ( امام خامنه‌ای)

در شرایطی که در این روزها و ماه ها دولت جنایتکار آمریکا از برجام خارج شده و هیچ گونه پایبندی به اجرای قرداد ناموفق برجام از طرف اروپایی ها مشاهده نمی شود، متأسفانه نه تنها از سوی دولت به اصطلاح تدبیر و امید موضع مناسبی در قبال این موضوع گرفته نشده است بلکه باعث شده جمهوری اسلامی ایران، بدون هیچ قید و شرطی به تعهدات خود همچنان عمل نماید.

حال با تأثر و تأسف و اندوه باید گفت، مدتی است عده‌ای بیگانه که سالهاست در پوشش بازرسان آژانس انرژی اتمی، اطلاعات ارزشمند هسته‌ای، علمی و نظامی رابه خارج از کشور منتقل می سازند با گستاخی تمام به خود اجازه داده اند که پا به صحن مقدّس دانشگاه هایی گذارند که از آن، احمدی روشن‌ها، شهریاری‌ها، علیمحمدی‌ها و رضایی‌نژادها عروج نموده اند.

و تأسف بار تر آنکه عده ای در داخل نیز چراغ سبز ورود به دانشگاه ها را نشان داده اند و با تطمیع، تهدید و... سعی می‌نمایند تا پیش از افشای این فضاحت، دهان منتقدان را ببندند.

ما دانشجویان انقلابی و دانشگاهیان دیگر اجازه نخواهیم داد، بیگانگان، دانشمندان ما را بشناسند و تاوان گرایش‌های غرب پرستانه بعضی مسئولین مبهوت و مقهور نظام های لیبرال را، عزیزانی همچون شهیدان هسته ای با خون پاکشان دهند. ما نمی‌گذاریم کسانی نظیر شهید هسته‌ای دکتر مجید شهریاری شناسایی شوند. بدانید ما هرگز اجازه ادامه چنین حقارتی را نخواهیم داد.

این تجمع چشمه کوچکی از اتحاد ملت بزرگ ایران علی الخصوص دانشجویان و دانشگاهیان کشور است و اگر لازم بشود کفن پوش برای حفظ عزت و امنیت کشور تا پای جان می ایستیم و آتش به اختیار در برابر این حرکت توهین آمیز ایستادگی می کنیم و عصای خود را بر زمین می کوبیم تا چشمه جوشان این تجمع نه تنها بر فضای علمی و دانشگاهی کشور، بلکه بر تمامی مردم این سرزمین جاری شود و پیام آن به همگان برسد.

قطعا این تجمّع طلیعه حرکتی بزرگ خواهد بود که به واسطه  آن پای جاسوسان بیگانه از دانشگاه های کشور قطع خواهد شد و دهان هایی که امر به خیانت می کنند بسته خواهد شد و ما دانشگاهیان نخواهیم گذاشت تا در درون خانه خود مورد هجوم دشمنان قرار بگیریم، چراکه ما ملّت ذلّت نیستیم و ملّت عزّت هستیم .

این تجمع تلنگری است برای بیدار کردن مسئولین کشور و اگر لازم باشد دانشجوی انقلابی از تمام ظرفیتهای قانونی و مدنی خود برای مقابله با نقشه های دشمن استفاده خواهد کرد . مسئولین بدانند اگر از این اقدام جاسوسانه جلوگیری نشود ما وارثان خون شهیدان، ایستادگی خواهیم کرد

چرا که مولای ما امیرالمومنین (ع) فرمود: که همانا مردمی که ازجهاد روی برگردانند، خداوند لباس ذلت برتن آنان می پوشاند و بلا به آنها هجوم می آورد ، حقیر و ذلیل می شوند،عقل وفهمشان تباه میگردد و به خاطر تضییع جهاد حق آنان پایمال می شود وازعدالت محروم می شوند .... به خداسوگند هرملتی که درون خانه اش مورد هجوم دشمن قرارگیرد ، حتما ذلیل خواهدشد.

فَإِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ»

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وضعیت پریشان دانشگاه‌ها در آمریکا/ حمایت تمام قد دانشجویان از فلسطین در برابر رژیم بی‌آبرو
هلاکت یک نظامی صهیونیست در شمال غزه
کمک ۲۶میلیارد دلاری آمریکا به اسراییل در ۲۰۰مین روز جنگ
اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
تثبیت موقعیت ایران پس از عملیات وعده صادق
دکترین هسته ای ایران تغییر می کند؟
جنگ در غزه، تحصن در کلمبیا
تلویزیون اسرائیل تایید کرد؛ حمله جدید ارتش صهیونیستی در راه است
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۴ شخص و ۲ شرکت تحریم شدند
آگهی های عجیب و غریب در بازار تبلیغات
واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام
جمعی از کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
تمرین پرسپولیس با حضور بیرانوند برگزار شد
مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می شود
چند درصد مردم ایران تلویزیون می‌بینند؟
تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش
تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا پایان شهریور
مراسم روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود
ادای احترام رئیس جمهور به محمدعلی جناح «قائد اعظم»
القسام: پاسخ ایران، قواعد جدیدی در درگیری با اسرائیل ایجاد کرد
دستگیری بیش از ۱۳۳ نفر در تظاهرات دانشگاه نیویورک در حمایت از غزه
تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش
تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا پایان شهریور
مراسم روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود
لزوم رسیدگی مجلس به لایحه مهارت آموزی سربازان
اهدای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی
دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
شناسایی ۳۰۰ تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور؛ دستگیری ۲۰ متهم
محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
نخستین هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه برگزار شد
هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان جذب فراگیر کارشناسی ارشد
تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد
تنوع فرصت‌های شغلی در دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top