تاریخ انتشار: چهارشنبه 1397/05/10 - 12:47
کد خبر: 275760

شانس بیشتر منچسترسیتی نسبت به تیم‌های دیگر برای جذب قدوس

طبق اعلام این سایت‌ها، بازی‌های قابل قبولی که قدوس فصل گذشته در لیگ اروپا از جمله مقابل آرسنال ارائه کرد، سبب شده که مورد توجه استعدادیاب‌‌های باشگاه منچسترسیتی قرار بگیرد و آنها بعد از تماشای یک بازی خوب دیگر از این بال 24 ساله در هفته گذشته مقابل تیم الفسبورگ بیش از پیش برای خرید او ترغیب شده‌اند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، دو رسانه انگلیسی نوشته‌اند که بازیکن ایرانی تیم اوسترشوندز سوئد توانسته نظر مسئولان قهرمان لیگ برتر جزیره را جلب کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دو سایت انگلیس «سان» و «فایننشال تریبون» نوشتند که سامان قدوس جزو آن دسته از بازیکنانی است که امکان دارد در فهرست خریدهای تابستانی منچسترسیتی قرار گرفته باشد.

طبق اعلام این سایت‌ها، بازی‌های قابل قبولی که قدوس فصل گذشته در لیگ اروپا از جمله مقابل آرسنال ارائه کرد، سبب شده که مورد توجه استعدادیاب‌‌های باشگاه منچسترسیتی قرار بگیرد و آنها بعد از تماشای یک بازی خوب دیگر از این بال 24 ساله در هفته گذشته مقابل تیم الفسبورگ بیش از پیش برای خرید او ترغیب شده‌اند.

در همین حال سایت MCFCwatch‌ که اخبار مربوط به باشگاه منچسترسیتی را پیگیری می‌کند، با اشاره به سیاست نقل و انتقالات این باشگاه برای شناسایی بازیکنان بااستعداد گمنام و خرید آنها با هزینه‌ای اندک، نوشته که هفته گذشته یکی از استعدادیاب‌‌های این باشگاه برای تماشای بازی‌های قدوس به سوئد سفر کرده و تحت تأثیر عملکرد او در 90 دقیقه حضورش در لیگ سوئد قرار گرفته است.

همچنین سایت اکسپرسن سوئد در گزارشی ابراز اطمینان کرده که قدوس در آینده‌ای نزدیک این کشور را ترک می‌کند. این سایت نوشته که قدوس با وجود دریافت پیشنهادهای چشمگیر از باشگاه‌های چینی قصد ندارد دوران بازیگری‌ خودش را در خاور دور ادامه دهد و ترجیح می‌دهد در اروپا بماند.

گفته می‌شود که قدوس سه مشتری فرانسوی یعنی بوردو، آمین و رِن دارد اما طبق اعلام سایت فایننشال تریبون احتمال اینکه در نهایت منچسترسیتی برای خرید او اقدام کند بیشتر است هر چند امکان دارد او را به یکی از تیم‌های دیگر تحت مالکیت اماراتی‌ها قرض دهد. از سلتاویگو هم به عنوان مقصد احتمالی دیگر برای قدوس نام برده می‌شود و طبق ادعای برخی رسانه‌های سوئدی، این باشگاه برای خرید قدوس 5.7 میلیون دلار پیشنهاد داده است.

موردی که احتمال جدا شدن قدوس از اوسترشوندز و پیوستن او به منچسترسیتی را قوت می‌بخشد، خودداری رئیس باشگاه سوئدی از رد این موضوع است. دانیل کیندبرگ در پاسخ به این سؤال که آیا آیا باشگاه منچسترسیتی به او برای بازیکن ایرانی تیمش پیشنهاد داده است، گفت:«شما هرگز نمی‌دانید چه اتفاقی قرار است رخ دهد».

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top