تاریخ انتشار: سه شنبه 1397/05/16 - 14:11
کد خبر: 276711

پیام ولایتی به‌مناسبت روز خبرنگار

رئیس هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی به مناسبت روز خبرنگار در صفحه اینستاگرام خود تاکید کرد خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه‌ای، زبان گویای مردم ایران هستند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، علی‌اکبر ولایتی رئیس هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی به مناسبت روز خبرنگار در صفحه اینستا گرام خود تاکید کرد خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه‌ای، زبان گویای مردم ایران هستند.​

متن پیام ولایتی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

17 مردادماه که با فداکاری و شهادت محمود صارمی همزمان است، نشانه‌ای است از مجاهدت‌ها و تلاش‌های فعالان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی که در جهت آگاهی بخشی، تنویر افکار عمومی و همراهی در مسیر رشد و توسعه کشور گام بر می‌دارند و این روز بزرگ را به همه این عزیزان تبریک می‌گویم و برای آنان توفیق و سربلندی آرزومندم.

و اما شرایط امروز کشور شاید بیش از هر زمان دیگری یادآور اهمیت و جایگاه رسانه‌ها در آرامش بخشی و ارائه اخبار و تحلیل‌های درست و دقیق است تا بتوانند حقانیت و مظلومیت ملت بزرگ ایران اسلامی را که با شجاعت و مقاومت در برابر زیاده خواهی‌های سلطه‌گران که نابودی ایران را دنبال می‌کنند و البته این خواب شوم را به گور خواهند برد، فریاد نمایند.

ایران اسلامی نشان داد که در کنار ایستادگی و مقاومت، همواره بر اصول و تعهدات خویش پایبند است و کسانی که مدعی دروغین تعهد و امنیت در جهان هستند و به ویژه آمریکا، نقش بی کفایت خود را در برهم زدن تعهدات بین‌المللی حتی تا خط کشیدن بر تعهدات اسلاف و دولت های خویش ایفا نمودند و نه در مورد ایران که در مورد متحدان خویش، بر هیچ تعهدی استقرار نداشته و ندارند.

رسانه‌ها و اصحاب قلم که دل در گرو ایران اسلامی و رشد و توسعه کشور داشته و دارند و زبان گویای مردم ایران هستند، می‌بایست وضعیت امروز جامعه جهانی را تحلیل و شرایط به ناحق و ناجوانمردانه تحمیلی که از سوی آمریکا و دست نشانده‌های آنان بر کشور تحمیل گردیده را به درستی ارائه نمایند و بی‌تردید پیروزی همچون گذشته برای ملت و مردم بزرگ ایران خواهد بود.

بار دیگر این روز بزرگ را تبریک و برای یکایک فعالان رسانه‌ای، اساتید این عرصه و خبرنگاران حوزه‌های مختلف توفیق و سربلندی آرزومندم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ثبت‌نام وام شهریه دانشگاه تهران آغاز شد
انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳ از امروز آغاز می‌شود
این علائم یعنی ممکن است دچار حمله قلبی شویم
حمله به پایگاه حشدالشعبی موشکی بود
احداث آرامستان جدید در ۲ نقطه تهران
تکلیف لیست خروجی استقلال مشخص شد
حمایت کامل مرکز مدیریت حوزه از فراجا / کلان پروژه دشمن برای حیازدایی و عادی سازی بی‌حجابی
بیانیه جامعه مدرسین درحمایت از اقدامات قانونی و حقوقی فراجا
پیام تسلیت دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پی درگذشت مرحوم پرویز داوودی
محکومیت باشگاه پرسپولیس به دلیل نشر اکاذیب
ایران واکنش جدیدی خواهد داشت؟
پاسخ تل‌آویو به ایران به تمام معنا مسخره بود
تعطیلی پنجشنبه ها اشکالی در ارتباط با بازارهای جهانی وارد نمی کند
بازگشت دوباره به استقلال؟
تکلیف حضور گل محمدی و فرهاد مجیدی در تراکتورسازی مشخص شد
سرمربی پرسپولیس پیشنهاد جدید دریافت کرد
درحمله به پایگاه نظامی عراق شرکت نکردیم
کرایه‌های حمل و نقل عمومی افزایش یافت
نخستین واکنش آمریکا به انفجار بزرگ در پایگاه حشدالشعبی عراق
زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت مشخص شد
آمریکا موشک‌های پدافندی اسرائیل را شارژ کرد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top