تاریخ انتشار: جمعه 1397/05/19 - 15:58
کد خبر: 277155

در نمازجمعه دلوار و عسلویه مطرح شد؛

ایجاد منطقه آزاد فرصت است

امام جمعه دلوار گفت: اگر بدون توجه به مدیریت صحیح پیش از ایجاد منطقه آزاد و ایجاد زیر ساخت های لازم مناطق آزاد تصویب شود می‌تواند به تهدید بزرگی برای استان تبدیل شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» حجت الاسلام علی زاهد دوست در خطبه های این هفته شهر دلوار با اشاره به تبدیل شدن استان بوشهر به منطقه آزاد، اظهار داشت: اگر بدون توجه به مدیریت صحیح پیش از ایجاد منطقه آزاد و ایجاد زیر ساخت های لازم  مناطق آزاد تصویب شود میتواند به تهدید بزرگی برای استان  تبدیل شود.
وی افزود: نباید شرایطی بوجود بیایید که با ایجاد منطقه آزاد مردم مستضعف و کم درآمد با مشکلات جدی تری مواجه شوند و آورده منطقه ویژه فقط برای مرفهین و ثروتمندان باشد.
امام جمعه دلوار تصریح کرد: باید در صورت تحقق منطقه آزاد از  ابتدا جلوی دلال‌بازی‌ها و خرید و فروش زمین‌های این مناطق که موجب افزایش شدید قیمت‌ زمین‌ها خواهد شد گرفته شود.
زاهد دوست گفت: متاسفانه زمین‌هایی که از نظر ریالی اصلا قیمتی ندارد، به محض آنکه زمزمه منطقه‌ آزاد شدن یک منطقه مطرح شد با افزایش قیمت کلانی  روبرو می شود و در این میان برخی با سوء استفاده سود میلیاردی می کنند.
وی  خاطر نشان کرد: برای برون رفت برخی مناطق محروم از عقب افتادگی ایجاد مناطق آزاد امتیاز خوبی است اما به شرط اینکه شاخص ها و زیرساخت های اولیه آن محقق شود تا بتواند باعث اشتغال زدایی و رونق اقتصادی کشور شود.
امام جمعه دلوار با اشاره به در پیش بودن روز ۱۲ شهریور سالروز شهادت سردار شهید رئیسعلی دلواری و روز ملی مبارزه با استعمار، اظهار کرد: برای برگزار شدن هرچه بهتر  برنامه ویژه این روز باید هرچه سریعتر ستاد بزرگداشت این روز تشکیل شود.
زاهد دوست افزود: بزرگداشت شهید رئیسعلی دلواری در واقع بزرگداشت ارزش ها و آرمان های دینی ماست چرا که ایشان با اخلاص و استقامت در مسیر حق  با دست خالی و همتی بسیار عالی توانستند هیمنه استعمار را درهم بشکنند و  مفتضحانه شکست دهند و این خفت و خواری را برای زیاده خواهان استعمار در تاریخ ثبت نمایند.
لزوم توجه به مشکلات اقتصادی
امام جمعه عسلویه نیز در خطبه های این هفته شهر عسلویه با اشاره به صحبت های اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص مشکلات اقتصادی مردم، اظهار داشت: رهبرانقلاب درخصوص مشکلات اقتصادی به مسئولان فرمودند یک کارگروه قوی وفعال تشکیل شود.
وی اضافه کرد: کارگروهی که بخواهد هفته ای یک جلسه بگیرد فایده ندارد اگر مسئولان طی این سالها عاقلانه هوشیارانه وخردمتدانه حرف آقا را گوش می‌دادند این وضع اقتصادی کشور نبود.
حجت‌الاسلام سید علی هاشمی نژاد تصریح کرد: آینده روشن است اگر ملت پشت این نظام باشد و مسئولین دست از اشتباهات خود بردارند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند برخی می گویند چرا رهبر دستور نمی دهد هرکسی درجایگاه خودش است مگر رهبری باید کار همه دستگاه‌ها را انجام بدهد.
وی در ادامه گفت: رهبری هدایت وارشاد می کند چتر نورانی رهبری بالای سر ما است وقتی مسئولی دریک رده تخلف می کند مگر مسئول بالای سر ندارد که براو نظارت کند و با تخلف او برخورد کند طبق قانون هرکس باید درجایگاه خود وظیفه اش را انجام دهد.
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top