تاریخ انتشار: شنبه 1397/05/20 - 11:25
کد خبر: 277234

اشکان بعد از یکسال پا به توپ شد

اشکان دژاگه بعد از حدود یکسال در یک مسابقه رسمی بازی کرد و توانست نمایش خوبی داشته باشد، هرچند که این عملکرد زیر سایه برد استقلال قرار گرفت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ورزش سه، اشکان دژاگه حتی اگر نزدیک به یکسال در هیچ مسابقه رسمی به میدان نرفته باشد، به واسطه عملکرد خوبش در چندسال گذشته برای تیم ملی فوتبال و تیم های مطرح اروپایی نزد طرفداران فوتبال در کشور محبوبیت خاصی دارد.

دژاگه که در جام جهانی 2018 توفیقی از بابت بازی کردن در ترکیب تیم ملی پیدا نکرد، روز گذشته برای اولین بار با پیراهن تیمی غیر از تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی به میدان رفت. او برای اولین بار پیراهن تراکتورسازی را در لیگ ایران پوشید و با این که مدت زیادی دور از میادین بود، توانست عملکرد خوبی بر جای بگذارد.

دژاگه حدود یکسال گذشته فقط در دیدارهای تدارکاتی تیم ملی قبل از جام جهانی 2018 دقایقی به میدان رفته بود، دیروز مقابل استقلال 90 دقیقه بازی کرد و عملکرد خوبی هم داشت. عملکردی که احتمالا در لابه لای اخبار مربوط به برد قاطعانه استقلال گم شود. دژاگه در بازی دیروز به عنوان یک هافبک وسط میدان داری نسبتا خوبی داشت و تک موقعیت هایی که تراکتورسازی به دست آورد روی حرکات کاپیتان تیم ملی بود.

اشکان با حضور مسعود شجاعی در زمین مسابقه بازوبند کاپیتانی تراکتورسازی را بر دست نبست و به احترام کسوتش در لیگ ایران و تیم ملی بازوبند را به او داد اما در نیمه دوم با خروج از زمین خودش کاپیتان و به نوعی همه کاره تراکتور در میانه میدان شد.

دژاگه که همواره جزو هافبک های ارزشمند و تکنیکی فوتبال ایران بوده یکبار دیگر نشان داده که همچنان مهره ای تاثیر گذار است و با وجود انتقادهایی که از دوری بلندمدتش شده، اما می تواند به تیم باشگاهی اش و حتی تیم ملی کمک کند. قطعا او با نمایشی که دیروز داشت، امید را در دل هواداران تراکتور زنده کرده تا بتواند در آینده با هماهنگی بیشتر روزهای بهتری را سپری کند و یکی از ستاره های لیگ برتر ایران باشد.

اشکان که انگیزه زیادی دارد تا بتواند در جام ملت های آسیا نیز پیراهن تیم ملی را برتن کند، قطعا برای موفقیت در تراکتورسازی تلاشش را انجام می دهد و امیدوار است حالا که تیم پیدا کرده هم کی روش او را به تیم ملی دعوت کند و یکی از 23 بازیکن نهایی ایران در تورنمنت امارات باشد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top