تاریخ انتشار: چهارشنبه 1397/05/24 - 07:22
کد خبر: 277885

ثبت ۳ هزار مورد ازدواج در سامانه همسرگزینی تبیان

زهره حسینی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۴۷ هزار نفر در سامانه همسان گزینی تبیان ثبت نام کرده اند، افزود: در مدت فعالیت این سامانه تا امروز حدود ۱۸ هزار مورد معرفی برای ازدواج جوانان انجام شده که ۳ هزار مورد آن به ازدواج رسیده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، زهره حسینی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۴۷ هزار نفر در سامانه همسان گزینی تبیان ثبت نام کرده اند، افزود: در مدت فعالیت این سامانه تا امروز حدود ۱۸ هزار مورد معرفی برای ازدواج جوانان انجام شده که ۳ هزار مورد آن به ازدواج رسیده است.

وی ادامه داد: به دلیل فرآیند کارشناسی و دقیق در سامانه همسان گزینی و همچنین انجام مراحل مشاوره  پیش، حسن و پس از ازدواج، تاکنون حتی یک مورد طلاق در ازدواجهای انجام شده گزارش نشده است. زوج هایی که از طریق سرویس همسان گزینی تبیان ازدواج می کنند پس از ۶ ماه و ارزیابی ازدواج شان در صورت رضایتمندی بسته های آموزشی مرتبط را دریافت می کنند و در صورت عدم رضایت آموزش های جدیدی دریافت کرده و به مشاور خانواده درمانگر ارجاع داده می شوند.

مدیر پروژه همسان گزینی تبیان اضافه کرد: در حال حاضر این سامانه در ۶ استان تهران، اصفهان، البرز، همدان، کردستان  و مرکزی فعال شده است و درصدد هستیم پوشش سامانه را توسعه دهیم.

حسینی تاکید کرد: همسان گزینی تبیان با مراکز و دانشگاه های متعددی برای ازدواج جوانان همکاری دارد که از جمله می توان به شورای فرهنگ عمومی کشور، قوه قضائیه، شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی، ستاد نماز جمعه تهران، حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان، حوزه های علمیه خواهران استان تهران، دانشگاه الزهرا، دانشگاه امیرکبیر، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه صنعتی مالک اشتر، نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاههای استان البرز، نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاههای کردستان و دانشکده های متعدد دیگری اشاره کرد که در این طرح همکار تبیان هستند.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین ازدواج‌ها در سامانه همسان‌گزینی تبیان در رده سنی متولدین دهه ۶۰ و پس از آن متولدین ۷۰  است و دارندگان مدارک کارشناسی ارشد و کارشناسی سهم بیشتری را در ازدواج‌ها به خود اختصاص داده‌اند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top