تاریخ انتشار: شنبه 1397/05/27 - 16:15
کد خبر: 278384

بیانیه بسیج جامعه زنان کشور در محکومیت هتک حرمت بانوان در فرودگاه تفلیس

بسیج جامعه زنان کشور در محکومیت هتک حرمت مأموران فرودگاه تفلیس کشور گرجستان نسبت به زنان ایرانی بیانیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، بسیج جامعه زنان کشور در محکومیت هتک حرمت مأموران فرودگاه تفلیس کشور گرجستان نسبت به زنان ایرانی بیانیه‌ای را به شرح ذیل منتشر کرد.

در طلیعه چهلمین سال انقلاب اسلامی که با شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی به پیروزی رسید سطح توقعات بیش از آغاز انقلابی‌ ست که در پی باز گرداندن عزت و اعتلای اسلامی این ملت بود. عزتی که به دلیل بده بستانهای سیاسی و عدم وجود حکومت مرکزی مستقل و قوی دستخوش توهین و صدمه بسیار شده بود.

ملت ایران برای رسیدن به این هدف که استقلال و حفظ عزت ملی بود، بسیار رنج برده و مصائب فراوان را پشت سر گذاشته است. حداقل انتظار این مردم این است که دستگاه‌های دولتی و همه ارگان‌ها از این شعار کلیدی انقلاب و هدف متعالی پاسداری کنند.

چگونه است که اکنون کشوری کوچک که از تنعم همسایگی با ایران بسیار بهره برده است به خود اجازه می‌دهد وارد حریم حرمت بانوان ایران شود و دستگاه دیپلماسی که متولی حفظ و پاسداشت ملت ایران در مجامع جهانی است منفعل و ضعیف عمل می‌کند؟

این پرسش جدی مطرح است که روحیه غیور ایرانی تا کی باید شاهد چنین حرکات سخیف و غیر اخلاقی از سوی برخی افراد کشورهای دیگر در هتک حرمت جامعه ایران باشد؟ این اولین باری نیست که به ساحت مقدس زنان ایرانی جسارت و بی ادبی صورت می گیرد آ یا با توجه به تکرار شدن چنین رفتارهای نادرستی نمی توان به هدفدار بودن و از قبل برنامه ریزی شدن این حوادث اذعان کرد؟

حرمت و شرافت انسانی افراد بسیار ارزشمند است و هرگز نباید در معرض صدمه قرار گیرد خاصه در شرایطی که دشمن مترصد لطمه زدن به استقامت روحی ملت است. اینگونه اخبار هتک حرمت هم وطنان در کشورهای بیگانه قطعا غیرت ایرانیان را خدشه دار کرده و افکار عمومی ملت ایران را آزرده خاطر نموده و مطالبات مردمی را از وزارت امور خارجه بیشتر و پررنگ تر کرده است.

انتظار به حق مردم آن است که دستگاه های متولی ومسئول پیگیری این حادثه دلخراش، قاطعانه موضوع را پیگیری نموده و عاملین و مسببان آن به اشدمجازات محکوم شوند. بی شک پاسخی که در اعتراض کتبی و شفاهی و رفتارهای نمایشی خلاصه نشود بلکه اثر سوء رفتار غیراخلاقی ماموران گرجستانی را به آنها به شکل عملی منعکس کند. قطع به یقین این انتظار زیادی نیست و مانع گستاخی مجدد آن افراد و آن کشور خواهد شد.  بدون شک دو صد گفته چون نیم کردار نیست و ملت ایران منتظر پاسخ عملی درخور برای این بداخلاقی های تکرار شده است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
اینترنت در کنکور سراسری قطع نمی‌شود
به هدف اول خودمان رسیدیم
جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها
ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
بیانیه مشترک ایران و پاکستان پس از سفر رئیسی
تاکنون کدام کشور‌ها به اسرائیل حمله کرده‌اند؟ +فیلم
هشدار به زائران حج عمره
رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top