تاریخ انتشار: دوشنبه 1397/05/29 - 15:55
کد خبر: 278772

تاکید بر برخورد قاطعانه با متخلفان داخلی +جزئیات

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: برخورد قاطعانه با متخلفان داخلی و معرفی آنها به مردم از تقاضاهای نمایندگان از دولت است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خانه ملت، روح الله بابایی صالح در نشست علنی امروز (دوشنبه، 29 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور خود ضمن تبریک صنعت دفاعی و عید قربان برای حجاج بیت‌الله الحرام در مکه مکرمه و عرفات به ویژه حجاج ایرانی که در این مناسک حضور دارند آرزوی صحت و سلامتی کرد.

نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی خطاب به ترامپ و پمپئو افزود: مردم ایران راه خود را انتخاب کرده‌اند و از تهدیدهای ظالمانه هیچ خوفی ندارند و بار دیگر به دنیا ثابت خواهند کرد که آمریکا و صهیونیست کودک‌کش در محاسبات خود اشتباه کرده است.

وی ادامه داد: ایرانیان متعهد به حفظ خون 230 هزار شهید و ایثارگری‌های انجام شده در این حوزه هستند و تحت هیچ عنوانی تسلیم مطالبات نابحق آمریکایی‌ها نمی‌شوند و تا آخر تحت لوای مقام معظم رهبری مقاومت می‌کنند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خطاب به روحانی یادآور شد: با توجه به شرایط فعلی کشور بحران‌های اقتصادی و شکاف و فاصله که دشمنان می‌خواهند بین ملت و حکومت ایجاد کنند در حال حاضر حفظ وحدت و برنامه‌ریزی دقیق و تصمیم‌گیری اساسی برای مقابله با فشارها و تهدیدات دشمن و برخورد قاطعانه با متخلفان داخلی و معرفی آنان به ملت از تقاضاهای نمایندگان مجلس است.

بابایی صالح خواستار جبران خسارت‌های وارده به کشاورزان شمال غرب کشور به ویژه قزوین، بوئین‌زهرا و آوج در سرمازدگی اخیر و اتخاذ تصمیم اساسی و اقدامات فوری در این باره شد تا خسارت کشاورزان جبران شود.

این نماینده مردم  در مجلس دهم خواستار پرداخت پول خرید تضمینی گندم و مابقی مطالبات کشاورزان شد.

وی خطاب به وزیر نیرو افزود: پس از سفر رئیس جمهور به استان قزوین درباره احداث نیروگاه سیکل ترکیبی 500 هزار مگاواتی بوئین‌زهرا و برای جلوگیری از افت ولتاژ برق تصمیم‌گیری شد که با توجه به مصوبه شورای اقتصاد و صدور تمام مجوزها و تأمین زمین هیچگونه اقدامی در این راستا صورت نگرفته است که باید عملیاتی شود.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: درباره پست برق  62.20 شهرستان آوج برای تأمین برق شهرک صنعتی هیچ‌گونه اقدامی انجام نشده است که باید در این زمینه اقدامات لازم صورت گیرد.

بابایی صالح با بیان اینکه وضعیت چاه‌های فاقد پروانه که مشکل 103 هزار چاه در سطح استان قزوین و کل کشور دارند مناسب نیست تصریح کرد: در فصل کشت و برداشت محصول با حکمی که توسط دادستان کشور به ویژه در استان قزوین صادر شده چاه‌ها پلمب شده است که مردم روستاها در این زمینه اعتراضاتی داشته‌اند.

نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی افزود: وزیر نیرو اگر اقدام به تعیین تکلیف چاه‌ها می‌کرد با توجه به وجود 103 هزار حلقه چاه در سطح کشور اگر هر کدام از این چاه‌ها 15 لیتر در ثانیه آب دهد و ضرب در متر مکعب و 3 هزار ساعت در طول سال و هفت سال شود عدد نجومی از ذخیره آب های زیرزمینی به دست می آید.

وی خطاب به وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در خصوص راه‌های مواصلاتی بوئین زهرا و آوج و برخی مسیرهای روستایی پس از 40 سال هیچ اقدامی صورت نگرفته است و پس از سیل اخیری که در منطقه بوئین زهرا و روستاهای آخچه مزار و آب باریک در خرداد ماه جاری شده 500 متر مکعب از مسیر آب روستایی از بین رفته است.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: تا چه زمانی فرهنگیان بازنشسته انتظار پاداش پایان خدمت خود را بکشند، چرا هیچ اقدامی در این زمینه انجام نمی‌شود و اقدامی برای رفع موانع ادامه تحصیل فرهنگیان و اعمال مدارک تحصیلی آنها صورت نمی‌گیرد.

نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: 20 سال است که فرهنگیان و معلمان بسته‌های حمایتی حقوقی دریافت نکرده‌اند که باید در این زمینه اقدامات لازم انجام شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
دستور رئیس قوه قضاییه برای تحکیم آرامش
واکنش چین به عضویت فلسطین در سازمان ملل
دریافت ۱۰۰ هزار تتر برای فروش سوالات کنکور
هشدار به اسرائیل: خطا کردید و زلزله شد
هشدار نارنجی طغیان رودخانه‌ها در ۳ استان
طرح حمله اسرائیل علیه ایران اینگونه تصویب شد
معاون رئیس جمهور اسبق درگذشت +جزئیات
آقای بهجت می‌گفت این ذکر کیمیاست +فیلم
پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
حملات فسفری صهیونیست‌ها به جنوب لبنان +فیلم
قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد مترو خواهد شد
وضعیت آخرالزمانی خیابان‌های دبی بعد از سیل +فیلم
سفر رئیس جمهور به استان سمنان
بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
ماجرای بامزه رحیم پور از تحقیر آمریکا +فیلم
شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
برخورد محترمانه پلیس با یک خانم +فیلم
گریه شرور دو ریالی در لحظه دستگیری +فیلم
درخواست روسیه از شورای امنیت برای بررسی فوری تحریم اسرائیل
هشدار جدید آمریکایی‌ها به اسرائیل
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top