تاریخ انتشار: پنجشنبه 1397/06/01 - 09:11
کد خبر: 279118

سروش رفیعی: کسانی که به من فحش دادند هوادار استقلال نبودند

ستاره فولاد خوزستان در پایان جدال مقابل استقلال که با یک امتیاز برای سرخپوشان اهوازی همراه بود به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ورزش سه، از میکسدزون ورزشگاه آزادی، سروش رفیعی در دومین حضور خود در استادیوم آزادی بعد از شکست مقابل پرسپولیس، اینبار توانست برابر استقلال با یک امتیاز از زمین خارج شود. شماره هفت فولاد خوزستان در خصوص این بازی گفت: خدا را شکر که توانستیم روند رو به رشدمان را ادامه دهیم. می دانستیم بازی سختی داریم و استقلال تیم بزرگی است و در استادیوم آزادی و مقابل هوادارانش فشار آوردند.

وی ادامه داد: ما در این بازی به ضدحملات و ضربات ایستگاهی حساب باز کرده بودیم اما نتیجه برای ما کلا بد نبود. باید به خط دفاعی خودمان و خصوصا احسان مرادیان تبریک بگویم. در تمام خطوط عملکرد خوبی داشتیم و خدا را شکر که با یک امتیاز از استادیوم آزادی از جدال با استقلال خارج شدیم و امیدوارم در بازی‌های آینده عملکرد بهتری داشته باشیم.

رفیعی در واکنش به سوالی در خصوص اتلاف وقت بیش از اندازه بازیکنان فولاد گفت: در یکی دو صحنه بازیکنان ما برخورد کردند و تعویض شدند و این نشان می دهد که آسیب دیدند و تعویض شدند. در کل هدفی برای وقت تلف کردن نداشتیم.

وی درباره درگیری لفظی با احسان مرادیان گفت: من اصلا حواسم به آن صحنه نبود و در وسط زمین رفته بودم آب بخورم که نمی دانم چرا ناراحت بود. من هیچ وقت درگیری برایم پیش نمی آید و من یک چیز را به او گوشزد کردم. شاید به این خاطر که از هم دور بودیم و مجبور شدیم با صدای بلند درخواست همدیگر را اعلام کنیم این شائبه پیش آمد. سر و صدا زیاد بود و مجبور شدیم با صدای بلند حرف بزنیم و من اصلا اهل درگیری نیستم.

رفیعی که در نیم فصل قرار است به پرسپولیس برود در خصوص شعار هواداران استقلال در زمان تعویضش در این بازی گفت: من چیزی نشنیدم و هواداران استقلال  محترم هستند. باشگاه استقلال باشگاه بزرگی است و هواداران دوست داشتنی و بزرگ و همیشه برایم قابل احترام هستند. اگر هم چیزی گفتند شاید من نشنیدم و البته شاید هواداران استقلال نبودند.

وی درباره اینکه آیا از عملکردش طی هفته های اخیر رضایت دارد گفت: واقعیت نه! من در مچ پایم آسیب دارم و در نیمه اول چند بار ضربه خورد. در این تایم استراحت بهتر خواهم شد. شرایط بدنی ام بهتر شود مطمئنا عملکرد بهتری خواهم داشت.

رفیعی در پایان درباره اینکه آیا فولاد خواهد توانست در فصل جدید به نتایج مدنظر هواداران دست یابد گفت: من قبلا گفتم و باز هم می‌گویم با هواداران، بازیکنان، کادرفنی و مدیریتی که در اختیار داریم قادر خواهیم بود در هفته‌های آینده نتایج خوبی کسب کنیم و مطمئنا جزو مدعیان خواهیم بود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top