تاریخ انتشار: دوشنبه 1397/06/05 - 23:43
کد خبر: 279708

خطاب به مدیر دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد؛

اسامی مدیرانی که استخدام فامیلی و فله‌ای کردند را افشا کنید

قرارگاه مطالبه‌گری احمدی روشن بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در بیانیه‌ای اعلام کرد: خواهانیم اسامی مدیرانی که استخدام فامیلی و فله‌ای کردند را افشا کنید.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

مدیرکل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد؛
حجت‌الاسلام مزارعی

سلام علیکم

پیرو جلسه هفته قبل جمعی از دانشجویان استان با جنابعالی پیرامون پیگیری مطالبات عمومی و موضوعات تخصصی مردم در استان که بخشی از آن از رسانه‌ها منتشر شد، موارد زیر به عنوان مکمل به استحضار می‌رسد:

1- جای دارد به نمایندگی از جامعه دانشجویی از متانت، صبر، شجاعت، صراحت و شفافیت بیان شما تقدیر و تشکر لازم را به عمل آوریم، قطعاً مردم قدردان و دعاگوی مدیران انقلابی خواهند بود.

2- جناب آقای مزارعی نیک مستحضرید که مردم ما در خصوص مفسدین اقتصادی، رانت خواران، محتکرین و مدیران طایفه‌ای که در استخدام‌های فله‌ای و غیره نقش داشتند به ستوه آمده‌اند؛ حتی در برخی موارد سبب سلب اعتماد از دستگاه‌های نظارتی و بالطبع در سطح کلان از نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد.

3- مبارزه با گرانی، چند نرخی، گران فروشی و احتکار در شهر‌های استان بخصوص شهر یاسوج تا کنون برای آحاد مردم ملموس و محسوس نبوده است که حکایت از عملکرد ضعیف یا عدم اطلاع رسانی عملکرد‌ها در نهاد‌ها و ادارات مربوطه در حوزه‌های نظارت، تعزیرات دارد که لازم است تا تاثیرگذاری ملموس در کف جامعه پیگیری شود.

4- از آنجا که دستگاه قضایی و شخص جنابعالی در مبارزه با زمین خواری، واگذاری غیرقانونی مناطق تفریحی و گردشگری و رانت‌خواری‌های برخی مدیران در یاسوج و سی سخت اقدامات ویژه‌ای انجام داده‌اید، لازم به اطلاع رسانی عمومی برای جلب اعتماد مردم به جدیت دستگاه قضایی در این خصوص و ناامن کردن فضا برای رانت خواران و رانت خواهان است.

5- در ادامه اقدامات جهادی وانقلابی دستگاه قضایی، دادستان‌ها و قضات شجاع، پیگیری تا صدور حکم در خصوص وجود دستگاه‌های شن و ماسه در رودخانه بشار، مسئولانی که اقدام به زمین خواری کردند و باغ شهر‌هایی که تخریب شده و یا خواهد شد، آتش‌سوزی‌های تعمدی، بخصوص در اطراف شهر لنده، همچنان، مقاومت و جدیت دستگاه قضایی را می‌طلبد.

6- اخیراً در موضوع شهردار گچساران، بدون هیچ گونه ذهنیت و یا شناختی، نوعی بدعت و بی توجهی به قانون و رای مردم متصور است که امید است با درایت همه مسئولان مربوطه و النهایه ورود دستگاه قضایی، طبق موازبن قانونی اقدام شود.

لازم به ذکر است، رهبری معظم در دیدار اخیر با دستگاه قضایی خواهان این مسئله بودند که این نهاد نظارتی فعالیت‌های خود را رسانه‌ای کند تا اعتماد عمومی و آرامش روانی به جامعه برگردد.

در پایان ضمن اعلام اشراف کامل جریان دانشجویی بر مفتوح بودن پرونده‌های مدیرانی که جایگاه خود را دستاویز منافع شخصی و گروهی خاصه در استخدام‌های فامیلی و فله‌ای کردند، خواهانیم تا حد ممکن نسبت به اعلام اسامی مدیرانی که حکم قطعی آن‌ها صادر شده است، اقدام کنید تا مردم به جدیت برخورد دستگاه‌های نظارتی و به ویژه دستگاه قضا واقف شوند.

وای به حال کم فروشان، آنان که وقتی چیزی را با پیمانه یا وزن از مردم تحویل می‌گیرند کاملاً حق خود را استیفاء می‌کنند؛ اما وقتی چیزی را تحویل مردم می‌دهند در پیمانه و وزن کمتر می‌دهند. آیا آن‌ها عقیده ندارند که بعد از مرگ زنده خواهند شد و به روز بزرگ رستاخیز ایمان ندارند. روزی که تمام مردم در پیشگاه خداوند برای تعیین سرنوشت خود می‌ایستند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
قطر: بهترین راه توقف تنش منطقه، پایان دادن به جنگ غزه است
غرب و اسرائیل مواظب رفتارهایشان باشند!
جهان ۲۴۶ میلیارد دلار زیان، فقط به خاطر لجبازی های اردوغان
ایران از همیشه در منطقه قوی تر است
زمین‌لرزه شدیدی جنوب ژاپن را لرزاند
پیام شبانه سردار قاآنی به اسماعیل هنیه
انتقاد افسران صهیونیست از ناتوانی نیروی هوایی در مقابله با حملات پهپادی حزب‌الله
وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
زمان حمله اسرائیل به ایران فاش شد
وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
قوانین کپی رایت اینستاگرام: سفری در دنیای مالکیت معنوی
دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
بلیچینگ چیست و چگونه انجام می‌شود؟
قطار ملی ساخت ایران بزودی وارد خطوط مترو می‌شود
سیل بهاری چقدر خسارت داشته است؟
دعوت از وزاری چند کشور برای حضور در نمایشگاه کتاب
۷ پیشنهاد خرید کادو برای دانشجوی حقوق از وکیل استور
مسعود نجابتی تندیس طلای چهره هنر انقلاب را به مردم غزه تقدیم کرد
افزایش ۲۰ درصدی در حقوق فروردین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد
۴ نکته مهم همکاری نکردن کودک برای از پوشک گرفتن + راه‌حل‌های آن!
ارسال ۷۰۰بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top