تاریخ انتشار: شنبه 1397/06/10 - 07:28
کد خبر: 280170

ورود حراست مجلس به ماجراهای استیضاح ربیعی

سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: این هیأت روز سه‌شنبه ۱۳ شهریور، مطالب و ادعاهای مطرح شده در جلسه استیضاح آقای ربیعی را بررسی می‌کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، محمدجواد جمالی نوبندگانی با اشاره به دستور رئیس مجلس به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان برای بررسی مطالب مطرح شده در جلسه استیضاح علی ربیعی وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اظهارداشت: قرار بود روز سه‌شنبه ۶ شهریورماه این موضوع در جلسه هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان بررسی شود که به دلیل سوال از رئیس جمهور، فرصت تشکیل جلسه نشد.

وی افزود: بنا داشتیم روز یکشنبه ۱۱ شهریورماه را برای این جلسه اختصاص دهیم که برخی نهادها مانند مرکز حراست مجلس که از طرف مجلس مأمور شده‌اند تا مستندات دوطرف را دریافت کنند، هنوز این مستندات را دریافت نکرده‌اند، لذا جلسه در روز یکشنبه تشکیل نمی‌شود.

سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان تصریح کرد: اگر مانعی پیش نیاید، روز سه‌شنبه هفته آینده ۱۳ شهریورماه جلسه هیئت برگزار می‌شود تا به مسائل مطرح شده در جلسه استیضاح آقای ربیعی رسیدگی شود؛ این جلسه در صورت برگزار شدن، اختصاصاً همین موضوعات را بررسی خواهد کرد، چرا که بررسی این مسائل چند ساعت زمان می‌برد.

جمالی نوبندگانی با بیان اینکه پرونده های قبلی مطرح شده در هیئت نظارت در ماه های اخیر هنوز به سرانجام نهایی نرسیده، خاطرنشان کرد: علت این تاخیر نیز دستور کارهای متعددی بود که در رابطه با استیضاح وزرا و سوال از رئیس جمهور پیش آمد و کار هیئت را به تاخیر انداخت.

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه استیضاح علی ربیعی وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در روز ۱۷ مردادماه امسال در صحن مجلس برگزار شد، برخی نمایندگان استیضاح‌کننده و وزیر مربوطه، ادعاهایی را علیه یکدیگر در خصوص دریافت رانت و امتیازهای فسادانگیز مطرح کردند و از یکدیگر نام بردند؛ این مسئله باعث شد تا علی لاریجانی رئیس مجلس به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان ماموریت دهد تا طی دو هفته (۱۴ روز)، ادعاهای مطرح شده را بررسی کند و گزارش دهد. از آن تاریخ تاکنون ۲۱ روز می‌گذرد و هنوز جلسه این هیات تشکیل نشده است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم/ وضعیت جوی استادیوم هزاع بن زاید امارات
باشگاه پرسپولیس از اوسمار برای فصل آینده برنامه خواست
جزئیات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲+جدول
پاسخ ایران بهترین تنبیه متجاوز بود
تکذیب مرگ یک دختر در وزرا + جزئیات
تمامی پدافندهای اسرائیل و آمریکا در رویارویی با حمله ایران شکست خوردند
احضار هافبک استقلال به کمیته انضباطی و اخلاق
خسارت پاسخ نظامی ایران سنگین بود
هاشمی‌نسب ۵۰ میلیون تومان جریمه شد
لبنان رکنی مهم برای جریان مقاومت است
اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه‌ها مخالفت کرد
باقری به روسیه سفر می‌کند
انواع کاغذ دیواری جدید برای پذیرایی
کار سختی که ایران کرد
جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی ۳ باشگاه لیگ برتری
قرمزها آبی‌ها را صدرنشین کردند؛ همه برای یکی!
تصاویر هولناک از جاری شدن سیل در نیکشهر
برق کولرهای گازی شما را نگیرد!
تقویت فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور
پیش‌بینی بانک‌های غربی از قیمت نفت پس از حمله ایران به اسرائیل
حجم باورنکردنی ویرانی در شهر غزه را در این تصاویر هوایی ببینید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top