تاریخ انتشار: شنبه 1397/06/10 - 16:39
کد خبر: 280267

آغاز ثبت نام آزمون استخدام بخش خصوصی از امروز

دبیر شورای سیاست گذاری دومین دوره آزمون استخدام فراگیر بخش خصوصی از انتشار دفترچه راهنمای این آزمون خبر داد و گفت: ثبت نام متقاضیان از امروز ۱۰ شهریور از طریق سایت آزمون به نشانی inre.ir و دفاتر پیشخوان دولت آغاز شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، محمد حسین قمری در نشست خبری دومین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی که صبح امروز در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد، اظهار کرد: متقاضیان ثبت نام می‌توانند بدون محدودیت سطح مدرک و رشته تحصیلی از میان 8 دسته و 222 عنوان شغلی، عناوین شغلی مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

دبیر شورای سیاست گذاری آزمون ضمن ارائه گزارشی از دستاوردهای نخستین دوره این آزمون در سال گذشته خاطر نشان کرد: پارسال بیش از 1100 شرکت و موسسه صنعتی، تجاری و فنّاور موفق کشور تقاضای جذب نیرو در 28000 فرصت شغلی را داشتند که این رقم بیش از پیش بینی کارشناسان و حاکی از عطش بخش خصوصی به جذب نیروی انسانی ماهر، خلاق و باکیفیت بود.

قمری در مورد مراحل آزمون استخدام بخش خصوصی تصریح کرد: این آزمون در دو مرحله برگزار خواهد شد و پس از ثبت‌نام که هم اکنون آغاز شده، مرحله نخست آزمون به صورت اینترنتی در هفته آخر آبان‌ امسال برگزار می‌شود و پس از اعلام نتایج آزمون اینترنتی و سطح بندی اولیه داوطلبان، مرحله دوم به صورت حضوری در آذر امسال و در نقاط مختلف کشور برای مصاحبه و سنجش مهارت داوطلبان برگزار خواهد شد.

دبیرشورای سیاست گذاری ضمن اعلام اینکه این آزمون محدودیت‌های رایج در دیگر آزمون‌های استخدامی را ندارد افزود: در فرآیند برگزاری آزمون مهارت و توانایی افراد در نظر گرفته خواهد شد و شرکت در این آزمون محدود به مدرک تحصیلی نمی‌شود.

وی افزود: افراد جویای شغل، دانش آموختگان دانشگاه‌ها، دانشجویان، افراد مستعد، توانمند و شاغلان جویای فرصت شغلی بهتر می‌توانند نسبت به انتخاب مشاغل مورد نظر خود در سامانه www.inre.ir اقدام و نام نویسی نمایند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top