تاریخ انتشار: دوشنبه 1397/06/12 - 11:58
کد خبر: 280552

اپلیکیشنهای مفید ارسال فایل در موبایل

اگر هم سعی دارید اوقات فراغت خود را یا مثلا زمانهایی که در مسیر رفت و آمد به محل کارتان هستید سپری کنید تا حوصله تان سر نرود، میتوانید از دانلود جدیدترین نسخه روبیکا استفاده کنید که مختص سرگرمی است.

خبرنامه دانشجویان ایران: بی شک بازار داغ تلفن های همراه این روزها، موجب رونق کسب و کار توسعه دهندگان برنامه های موبایل نیز شده است. استفاده از تلفن های همراه هوشمند این روزها آنقدر زیاد شده است که برخی از افراد تمامی کارهای خود را از طریق آن انجام میدهند. بنابراین وجود برنامه ها و نرم افزارهای مناسبی که بتواند خدمات مورد نیاز افراد را فراهم کند ضروری است. مثلا اگر قصد انتقال پیام یا مبادله فایل با مخاطب خود را داشته باشید، میتوانیم دانلود نرم افزار تلگرام را به شما پیشنهاد دهیم. نرم افزار تلگرام در واقع یک مسنجر است که امکانات مختلفی را برای کارهای مختلف در اختیارتان قرار میدهد و همین امر سبب محبوب شدن سریع این برنامه است. مثلا در تلگرام شما با ایجاد گروه میتوانید با دوستانتان گفتگو کنید و یا از وقایع و رویدادهای مرتبط با هم مطلع شوید. مثلا در یگ گروه دانشجویی از جزوه ها، نمونه سوالات و رویدادهای مربوط به درس و دانشگاه با خبر خواهید شد. با ایجاد کانال نیز میتوانید کسب درآمد کنید، خواه کانال مختص محصولات ارائه شده توسط خودتان باشد، یا یک کانال سرگرمی و اطلاعات عمومی که با درج تبلیغات درآمد کسب میکند. ارسال انواع فایل هم که قابلیت دیگری است که در این اپلیکیشن قرار داده شده است.

اگر هم سعی دارید اوقات فراغت خود را یا مثلا زمانهایی که در مسیر رفت و آمد به محل کارتان هستید سپری کنید تا حوصله تان سر نرود، میتوانید از دانلود جدیدترین نسخه روبیکا استفاده کنید که مختص سرگرمی است. در این برنامه امکان تماشای سریالهای تلویزیونی، مسابقات ورزشی و برنامه کودک وجود دارد. علاوه بر این بخش آموزش آن نیز میتواند مفید واقع گردد و به اطلاعات عمومی شما کمک نماید.

در کنار سایر برنامه هایی که بر روی گوشیتان نصب دارید، بدون تردید ممکن است برایتان پیش آمده باشد که بخواهید فایلی را از یک دستگاه به دستگاه دیگر منتقل کنید بخصوص زمانی که دوستتان یک برنامه جذاب بر روی گوشی اش دارد و شما هم خواستار سریع آن هستید. در این موارد نرم افزارهای پرقدرتی چون آخرین نسخه اپلیکیشن شیریت خود را نشان میدهند که مهمترین ویژگی آنها انتقال فایلها با سرعت بسیار بالا بین دستگاههای اندرویدی است. شیریت برای رسیدن به سرعت بالا در انتقال اطلاعات از قدرت وایرلس موجود بر روی دستگاهها استفاده کند که نسبت به برنامه هایی که از بلوتوث و مادون قرمز استفاده میکنند، حدود  40 برابر سریعتر است.

یکی دیگر از مسنجرهایی که ممکن است شما تمایل به استفاده از آن داشته باشید اپلیکیشن فیلگرام است. در واقع فیگرام یک نسخه بازسازی شده از تلگرام است که توسعه دهندگان تلگرام از آن به عنوان یک نسخه غیر رسمی از تلگرام یاد میکنند. در این نرم افزار کاربر می تواند محیط  داخل برنامه را شخصی سازی کنند به این صورت که می توان برای صفحه چت خود تمی مورد پسند انتخاب کرد و یا  رنگ پوسته مورد نظر را تغییر داد. در این حالت صفحه تلگرام کاربر، به رنگ دلخواه تغییر می کند و فضای او را شخصی سازی می نماید. اگر تمایل به گفت و گوی دو نفره با شخصی از مخاطبین خود را داشتید می توان از قسمت مخاطبین نام او را سرچ، و پیام خود را به او ارسال نمایید. ولی اگر مایل به گفت و گو با چند نفر همزمان می باشید میتوان از قسمت بالای صفحه که علامت سه خط افقی را برای کاربر به نمایش گذاشته است، گزینه ایجاد گروه را انتخاب نمایید. برای ایجاد کانال  نیز کافیست گزینه ایجاد کانال را انتخاب نمایید.

اگر بخواهید میتوانید از نرم افزار وایرمسنجر نیز به عنوان تجربه ای جدید از مسنجرها استفاده کنید. یکی از قابلیتهای مورد توجه در این برنامه متن باز بودن این برنامه است که میتوانید امنیت فراهم شده در این برنامه را تست و بررسی کنید. علاوه بر این میتوانید موقعیت جغرافیایی خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید و آنها را از وضعیت خود مطلع کنید.

 

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
هلاکت یک نظامی صهیونیست در شمال غزه
کمک ۲۶میلیارد دلاری آمریکا به اسراییل در ۲۰۰مین روز جنگ
اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
تثبیت موقعیت ایران پس از عملیات وعده صادق
دکترین هسته ای ایران تغییر می کند؟
جنگ در غزه، تحصن در کلمبیا
تلویزیون اسرائیل تایید کرد؛ حمله جدید ارتش صهیونیستی در راه است
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۴ شخص و ۲ شرکت تحریم شدند
آگهی های عجیب و غریب در بازار تبلیغات
واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام
جمعی از کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
تمرین پرسپولیس با حضور بیرانوند برگزار شد
مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می شود
چند درصد مردم ایران تلویزیون می‌بینند؟
تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش
تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا پایان شهریور
مراسم روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود
ادای احترام رئیس جمهور به محمدعلی جناح «قائد اعظم»
القسام: پاسخ ایران، قواعد جدیدی در درگیری با اسرائیل ایجاد کرد
دستگیری بیش از ۱۳۳ نفر در تظاهرات دانشگاه نیویورک در حمایت از غزه
افزایش ۴۰۰ درصدی روان‌پریشی اسرائیلی‌ها پس از حمله ایران
تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش
تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا پایان شهریور
مراسم روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود
لزوم رسیدگی مجلس به لایحه مهارت آموزی سربازان
اهدای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی
دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
شناسایی ۳۰۰ تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور؛ دستگیری ۲۰ متهم
محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
نخستین هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه برگزار شد
هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان جذب فراگیر کارشناسی ارشد
تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد
تنوع فرصت‌های شغلی در دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top