تاریخ انتشار: پنجشنبه 1397/06/15 - 08:12
کد خبر: 280949

بازی ها و نرم افزارهای جدید اندروید

شما در این برنامه میتوانید با مراجعه به این بخش آنچه را که نیاز دارید برای خود فعال کنید و به صورت روزانه و رایگان از محتوای بخش مورد نیاز خودتان بهره مند شوید.

خبرنامه دانشجویان ایران: با ظهور تلفنهای همراه، روابط اجتماعی و خانوادگی انسانها نیز دچار دگرگونیهایی شده است. شاید در نسلهای اولیه تلفنهای همراه این تاثیر، آنقدر مشخص و واضح نبود، اما امروزه با هوشمند شدن تلفنهای همراه تغییرات به وضوح دیده میشود. به طوریکه افراد به جای سر زدن به یکدیگر و احوالپرسی به ارسال چند پیامک اکتفا کرده و زحمت رفتن و رسیدن به مقصد را به خود نمیدهند. در این میان توسعه دهندگان برنامه های موبایل و بازی اندروید برای اینکه ارتباطات از چند متن ساده خارج شود، اقدام به توسعه گروهی از اپلیکیشنهای موبایل کرده اند که تحت نام مسنجر یا پیام رسان شناخته میشوند. پیامرسانها گروهی از برنامه های موبایل هستند که امکاناتی را فراتر از پیامک ها در اختیار کاربران قرار میدهند و مکالمات را میتوانند جذاب تر کنند. در مقاله پیش رو به معرفی چند پیامر سان داخلی و خارجی خواهیم پرداخت .

در حالی که رقابت بین پیامرسانها زیاد شده است توسعه دهندگان داخلی نیز از این قافله عقب ننشسته و مسنجرهایی را کاملا به زبان فارسی و برای ایرانیان طراحی کرده اند. از جمله این پیام رسانها میتوانیم به آخرین نسخه رسمی پیام رسان سروش و به روزترین آپدیت گپ مسنجر اشاره کنیم. این دو پیام رسان قابلیتهای مشترکی که در بین همه مسنجرها یافت میشوند را در خود دارند. از جمله اینکه شما در این دو برنامه میتوانید چت دو نفره داشته باشید و یا با ایجاد گروه (خانوادگی، دوستان، کاری و ...) چتهای گروهی و چند نفره داشته باشید. علاوه بر این اگر قصد تجارت و کسب و کار داشته باشید با امکان ایجاد کانال میتوانید محصولات و خدمات خود را به کاربران بیشمار این برنامه ها معرفی نمایید و یا با ایجاد کانالهای محتوایی، فضایی را برای تبلیغات سایر کانالها و کاربران فراهم کنید. میتوانید با ارسال استیکر مکالمات خود را جذاب تر کنید و از حالت خشک و بی روح خارج نمایید. علاوه بر این در صورتی که نیاز به ارسال فایلی به مخاطب خود داشته باشید میتوانید انواع و اقسام فایلها نظیر عکس، ویدئو، ... را به کاربر دیگر ارسال نمایید.

از جمله مزایایی که میتوان برای پیام رسان سروش و گپ بر شمرد این است که سرور این دو برنامه در داخل کشور قرار دارد و بنابراین اطلاعات و پیامهای ارسالی از دسترس کشورهای بیگانه خارج شده است. بنابراین میتوانید از نظر امنیت و حریم خصوصی آسوده خاطر باشید. یکی دیگر از ویژگیهای گپ که در کمتر مسنجری دیده میشود، این است که در این برنامه بخشی به نام «اطلاعات، خدمات و سرگرمی» وجود دارد.

از دیگر پیامرسانهایی که ممکن است امروزه جایگزین تلگرام شده باشد میتوانیم به دانلود فیلگرام اشاره کنیم. نمیتوانیم بگوییم که فیلگرام جایگزین تلگرام شده است، بلکه در واقع فیلگرام همان تلگرام است ولی برای اتصال به سرور تلگرام، شما دیگر نیازی به فیلتر شکن نخواهید داشت. از این رو به این برنامه تلگرام بدون فیلتر نیز گفته میشود. این نرم افزار علاوه بر امکانات تلگرام نسخه اصلی، امکاناتی را نیز جهت تسهیل کار کردن با برنامه دراختیار کاربران خود قرار داده است. از جمله اینکه شما میتوانید پیامهای مبادله شده را بر اساس نوع آنها جدا نمایید. مثلا پیامهای مخاطبین، کانالها، گروهها و ... . در این برنامه پیامهای صوتی و استیکرها قبل از اینکه ارسال شوند نیاز به تایید دارند و بنابراین امکان اشتباه فرستادن یک پیام از این نوع کاهش یافته است. ضمن اینکه ظاهر این برنامه با انواع دستگاهها در اندازه های مختلف سازگار است.

در مسنجرهایی که تاکنون از آنها صحبت کردیم، امکان تماس صوتی و تصویری وجود نداشت. شما تنها میتوانید پیامهای صوتی برای مخاطبتان ارسال نمایید. اگر قصد تماس صوتی داشته باشید میتوانیم دانلود  نسخه رسمی وایرمسنجر را معرفی کنیم. این برنامه علاوه بر امکانات یک پیام رسان شامل ارسال پیام، و ارسال انواع فایل امکان تماس صوتی با مخاطب را با هزینه بسیار ناچیز که در واقع هزینه اینترنت مصرفی شماست فراهم کرده است. کیفیت تماسهای صوتی و تصویری در این برنامه بسیار بالاست و شما تصور میکنید که مخاطب در کنار شما حضور دارد. ضمن اینکه کلیه پیامهای ارسالی و حتی مکالمات صوتی و تصویری در این برنامه به صورت رمز شده به مخاطبتان ارسال میگردد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top