تاریخ انتشار: پنجشنبه 1397/06/15 - 16:56
کد خبر: 281013

اخبار قیمت آیفون‌های سال ۲۰۱۸

اگر قصد دارید از این کمپانی قدرتمندیک خرید مقرون به صرفه داشته باشید این گوشی هوشمند انتخاب بسیار خوبی است،با این وجود کمپانی اپل هنوز نامی برای این گوشی هوشمند مشخص نکرده است

خبرنامه دانشجویان ایران: قیمت آیفون های سال 2018 فاش شد. امروز خبر های جالبی از کمپانی اپل منتشر شد که نشان می دهد یکی از گوشی های آیفون سال جاری تغییر نام داده است و با قیمت های جالبی روانه بازار فروش می شود. آیفون های سال جدید بسیار شبیه آیفون ایکس هستند و ویژگی های مانند حسگرتشخیص چهره سه بعدی را شامل می شوند.

بر طبق ادعای این کمپانی کوچکترین عضو این خانواده آیفون ایکس اس است که با پنل صفحه نمایش OLED در اختیار کاربران قرار می گیرد. اما گوشی هوشمند صفحه نمایش بزرگتر که به نظر می رسید آیفون ایکس اس پلاس روانه بازار فروش شود بر طبق اخبار موجود این گوشی هوشمند با نام آیفون ایکس اس مکس روانه بازار فروش می شود، این گوشی هوشمند 6.5 اینچی مدتی پیش اعلام کرده بود که این گوشی هوشمند با نام آیفون ایکس اس پلاس با صفحه نمایش OLED روانه بازار فروش می شود.

با توجه به شرایط موجود دو گوشی هوشمند آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس بسیار شبیه به پرچم داران سال گذشته این برند یهنی آیفون هشت و آیفون هشت پلاس هستند. این دو گوشی هوشمند طراحی و جنس بدنه ی یکسان با نسخه قبلی دارد و به نظر می رسد با ظرفیت باتری یکسان و رزولوشن صفحه نمایش مشابه در اختیار کاربران قرار می گیرد.

اما در سال جدید کمپانی اپل یک پیشنهاد منحصر به فرد برای کاربران دارد و آن هم گوشی هوشمند 6.1 اینچی این کمپانی با صفحه نمایش ال سی دی است. این گوشی هوشمند را باید خرید مقرون به صرفه سال جاری دانست که از بدنه آلومینیومی ساخته شده است. اگر قصد دارید از این کمپانی قدرتمندیک خرید مقرون به صرفه داشته باشید این گوشی هوشمند انتخاب بسیار خوبی است،با این وجود کمپانی اپل هنوز نامی برای این گوشی هوشمند مشخص نکرده است

قیمت آیفون های سال 2018 بسیار شبیه به قیمت آیفون های سال گذشته است و گوشی هوشمند آیفون ایکس اس با قیمت 699 دلار و برادر بزرگتر آن با قیمت 999 دلار روانه بازار فروش می شود. ارزان ترین گوشی هوشمند آیفون سال نیز با قیمت 699 دلار در اختیار کاربران قرار می گیرد. قیمت این گوشی هوشمند در بازار اروپا نیز مشخص شد و قیمت آیفون های سال 2018 عبارت است از:799 ، 909 و 1149 یورو در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

قیمت آیفون های سال 2018 منتشر شده مربوط به نسخه های 64 گیگابایتی است و به نظر می رسد حجم های بالاتر با قیمتی در حدود 150 دلار گران تر از قیمت های اولیه به فروش برسد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top