تاریخ انتشار: دوشنبه 1397/06/19 - 14:20
کد خبر: 281458

روایت اینستاگرامی از جلسه با مخبر دزفولی؛

ریاست کمیسیون طرح و مشاوره دانشجویی شورای عالی انقلاب فرهنگی برکنار می‌شود

علی دهقان دبیر دفتر تحکیم وحدت در پست اینستاگرامی خود به روایتی از جلسه این اتحادیه با مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی پرداخته است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، علی دهقان دبیر دفتر تحکیم وحدت در پست اینستاگرامی خود به روایتی از جلسه این اتحادیه با مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی پرداخته است:

جلسه با مخبر! پس از قرائت متن دفتر تحکیم وحدت توسط دبیر وقت اتحادیه (اسماعیل کوهی مقدم) جلوی حضرت آقا در دیدار دانشجویی امسال، دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی که نقد‌ها به شورا را در مقابل رهبری از تحکیم شنیده بود پیشنهاد جلسه‌ای می‌دهد و بچه‌ها هم از خدا خواسته می‌پذیرند تا نتیجه کار جدی حدوداً یکساله‌شان، بر شورای عالی انقلاب فرهنگی را در جلسه با دبیر شورا مطرح کنند و زمان می‌گذرد و می‌گذرد و پس از حدود چهار ماه بالاخره جلسه تشکیل می‌شود.

قبلِ جلسه پیش‌بینی می‌کردیم یک ساعت یا نهایتا یک ساعت و نیم جلسه با دکتر طول بکشد و نهایتا هم مثل جلسه با بقیه مسئولین خروجی خاصی نداشته باشد و فقط ژشت انتقادپذیری بگیرند و تمام! که خوشبختانه اینطور نبود و بیش از یک ساعت و نیم از جلسه گذشته بود که خودشان پیشنهاد جلسه بعدی رو دادند...!

ابتدای جلسه گزارشی از کرسی‌های نظریه‌پردازی دانشجویی حول موضوع جایگاه و ساختار شورای عالی انقلاب فرهنگی که در یکسال گذشته برگزار کرده بودیم، ارائه شد و بعد از آن هم نقد‌های جدی و متقنی را در حوزه زنان، آسیب‌های اجتماعی، علوم انسانی اسلامی و سند اسلامی‌شدن دانشگاه‌ها و ارتباط حوزه و دانشگاه، ساختار شورا، دبیرخانه شورا و شخص دبیر شورا و قدرت و بودجه‌ای که دارد، مطرح کردیم و منتظر توضیح و پاسخ شدیم.

دکتر یک جا‌هایی پاسخ داد، یک جا‌هایی از خودش و شورا تعریف کرد، یک جا‌هایی پیچوند، یک جا‌هایی گلایه کرد و گفت: نمیشه بیش از این کاری کرد و یک جا‌هایی هم صادقانه پذیرفت که ضعف دارند.

یک نکته جالب از جلسه این بود که از ایشون پرسیدیم که رئیس کمیسیون طرح و مشاوره دانشجویی شورای عالی کیه؟ و چرا تا الان سراغ ما نیومده و هیچ ارتباطی نداشته با تشکل‌های دانشجویی؟ که متوجه شدیم ایشون بیش از سه سال پیش برادرزاده علی مطهری را مسئول این کمیسیون کردن! در پاسخ به عدم ارتباط با تشکل‌های دانشجویی هم ابتدا گفتند که آقای مطهری کسالت دارند چندماهه؟! و بعدش هم گفتند که قبول دارند که ضعیف کار کرده و قراره که ایشون عوض بشه.

خلاصه جلسه همراه بود با چند تا پیشنهاد جدی برایاصلاح یا بهبود ساختار فعلی شورای عالی توسط ما و از طرف دیگر هم دکتر، در سه موضوع از ما دعوت به همکاری کردند که طرح پیشنهاد بدیم و از آنجایی که ایشون به کلی از نقد‌های ما پاسخ ندادند و کلی از صحبت‌های ما هم باقی موند در همین جلسه تاریخ جلسه بعدی با ما را تنظیم کردند و قرار شد یک ماه دیگه دوباره ایشان رو ببینیم.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اسلواکی: مخالف عضویت اوکراین در ناتو هستیم
سرهنگ ارتش آمریکا: پدافند هوایی اسرائیل قوی نیست
تقلای انگلیس برای تقویت روحیه نتانیاهو
تذکر جدی بی‌حجابی اثرگذاری اجتماعی فروانی دارد
فقط خودمان بودیم!
تصویر امروز ایران، در سخنان چهل سال پیش حضرت آقا
شعار جالب دانشجویان آمریکایی به زبان فارسی/ مرگ بر اسرائیل در دل دانشگاه‌های آمریکا +فیلم
انزوای اسرائیل در حال تعلیق است
اعتراف در خصوص حمله اسرائیل؛ باید منتظر پاسخ فوری ایران باشیم
شهادت عضو دیگر حزب‌الله در جنوب لبنان
واتساپ با قابلیتی کاربردی برای مدیریت بهتر چت‌ها آپدیت شد
شلیک ۱۵۰ موشک از جنوب لبنان به اراضی اشغالی
معاون رئیس جمهور: دولت بر استفاده از نیروهای مؤمن و انقلابی تاکید دارد
امیرعبداللهیان: «وعده صادق» تعریفی نو از موازنه قدرت غرب آسیا ارائه کرد
پرسپولیس به ۴ بانک و استقلال به هلدینگ خلیج فارس واگذار شد
تیم ملی کشتی فرنگی مقتدرانه قهرمان آسیا شد
سردار حاجی زاده روز ارتش را تبریک گفت
رئیس جمهور قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا را تبریک گفت
سند ملی «سبک پوشش اسلامی- ایرانی» تصویب شد
۹۵۰۰ فلسطینی در زندان‌های اسرائیل محبوس هستند
حزب‌الله شهرک‌ها و مواضع نظامی اسرائیل را موشک‌ باران کرد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top