تاریخ انتشار: پنجشنبه 1397/06/22 - 11:38
کد خبر: 281935

به تمام دانشجویان متقاضی خوابگاه می‌دهیم

فرایند بازسازی خوابگاه شامل سیستم موتورخانه ها، سیستم فاضلاب لوله کشی آب سرد و گرم، سیستم شوفاژها و رادیاتورهای داخل اتاقها همچنین رنگ آمیزی کامل ساختمان، ایجاد پوشش سقف کاذب در همه فضای خوابگاه، تعویض موکت همه اتاق ها، شستشوی فرشها، آماده سازی یخچال تخت و میز تحریر در داخل اتاق ها از جمله موارد قابل ذکر در روند آماده سازی این خوابگاه است که به لطف الهی و مدد و تلاش تمام واحدهای مجموعه معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در روزهای پایانی خود قرار دارد و آماده سازی و نظافت خوابگاه صورت پذیرفته و آماده اسکان دانشجویان گرامی می باشد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، امیررضا صالح مقدم، مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از بازسازی خوابگاه های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی برای اسکان دانشجویان در سال تحصیلی جدید گفت: با توجه به قدمت و فرسودگی خوابگاه های دانشجویی و برحسب مصوبه هیات رئیسه محترمه دانشگاه در هفته خوابگاه، چند پروژه بهسازی خوابگاههای دانشجویی برای پیگیری مورد تصویب واقع شد و به این جهت تلاش های مضاعفی صورت گرفت که روند بازسازی خوابگاه از سال گذشته ادامه یابد تا به نتیجه ای مطلوب و استاندارد برای اسکان دانشجویان دست یابیم.

خوابگاه قائم آماده بهره برداری است
صالح مقدم با اشاره به وضعیت خوابگاه قائم این دانشگاه گفت: خوابگاه دانشجویی قائم واقع در بیمارستان قائم هست که به دلیل فرسودگی سیستم فاضلاب آن، دچار اشکالات جدی شده بود، به دلیل قدمت خوابگاه، کل مجموعه خوابگاه رنگ آمیزی و بهسازی شد تا دانشجویان که عموما دانشجویان تحصیلات تکمیلی ساکن آن هستند از فضای ارزشمند و قابل قبولی برخوردار شوند و بازسازی این خوابگاه در مرحله نهایی و آماده بهره برداری است.

مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: از پروژه های دیگر بازسازی، آماده سازی خوابگاه بهارستان ۲ و ۳ و بحث رنگ‌آمیزی و فرش کردن اتاق ها با موکت بود که در طول تابستان مجموعه فضای خوابگاه بهارستان ۲ و۳ به شکل ۱۰۰ درصد رنگ آمیزی شد و  کفپوش موکت اتاق ها تعویض، سمپاشی مجموعه خوابگاه ها انجام و چینش و نظافت اتاق ها به دقت صورت پذیرفت و این  دو خوابگاه در حال حاضر آماده پذیرش  دانشجویان دانشگاه است.

پروژه بازسازی خوابگاه بوستان جزو موارد نادر بازسازی است
وی در خصوص بازسازی خوابگاه بوستان به این مساله اشاره کرد و افزود: خوابگاه بوستان قدیمی ترین و بزرگترین خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی مشهد است که بالغ بر ۲۴۰ اتاق دارد و جمعی از دانشجویان پسر را در خودش اسکان داده؛ اما به دلیل فرسودگی شدید امکانات تاسیساتی و گرمایش و سرمایشی آن مورد بازسازی کامل قرار گرفت و مهمترین پروژه ما دراین فرایند، بازسازی کامل خوابگاه پسرانه بوستان بود.

صالح مقدم با تشریح بازسازی خوابگاه بوستان اظهار داشت: فرایند بازسازی خوابگاه شامل سیستم موتورخانه ها، سیستم فاضلاب لوله کشی آب سرد و گرم، سیستم شوفاژها و رادیاتورهای داخل اتاقها همچنین رنگ آمیزی کامل ساختمان، ایجاد پوشش سقف کاذب در همه فضای خوابگاه، تعویض موکت همه اتاق ها، شستشوی فرشها، آماده سازی یخچال تخت و میز تحریر در داخل اتاق ها از جمله موارد قابل ذکر در روند آماده سازی این خوابگاه است که به لطف الهی و مدد و تلاش تمام واحدهای مجموعه معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در روزهای پایانی خود  قرار دارد و آماده سازی و نظافت خوابگاه صورت پذیرفته و آماده اسکان دانشجویان گرامی می باشد.

مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: پروژه بوستان جزو موارد استثنایی و نادر بازسازی ها است که در تایمی کوتاه دو ماهه و با حجم سنگینی از کاری که به گفته کارشناسان فنی بیش از یکسال نیاز به زمان داشت در قالب دوماه به شکل فشرده صورت گرفت.

اسکان دانشجویان از ۲۴ شهریور در خوابگاه ها انجام می شود
وی در پاسخ به زمان اسکان برای دانشجویان ورودی های گذشته اظهار داشت: اسکان دانشجویان از ۲۴ شهریورماه صورت خواهد گرفت که همه خوابگاه از جمله خوابگاه بوستان آماده اسکان دانشجویان است.

وی در ادامه افزود: در کنار اسکان دانشجویان قدیمی دانشگاه، بخشی از خوابگاه بهارستان ۲ ،۳ و گلستان آماده و رزرو برای اقامت دانشجویان پذیرش جدید دانشگاه است که پس از مراحل ثبت نام اولیه اسکان داده می شوند.

امیررضا صالح مقدم در پاسخ به این سوال که چه تعداد از دانشجویان در خوابگاه اسکان داده می شوند و آیا برای اسکان کلیه دانشجویان مشکل خاصی وجود دارد یا خیر؟ گفت: برای تمام دانشجویان دختر و پسر متقاضی خوابگاه ورودی ۹۷-۹۸ آمادگی اسکان خوابگاهی را خواهیم داشت، مقدمات آن کاملا فراهم شده و در بخش اسکان دانشجویی با مشکل خاصی مواجه نخواهیم بود؛ به نحوی که طبق سنوات گذشته دانشجویان شهریه پرداز، رزیدنتی و مهمان و انتقالی هم که متقاضی خوابگاه باشند با رعایت مصوبات ستاد اسکان دانشجویی، خوابگاه ارائه می دهیم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اسلامی:‌ تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش می‌یا‌بد
افزایش کرایه‌ها بیش از ۴۵ درصد تخلف است
آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا
مهلت دریافت کارت کنکور فردا به پایان می‌رسد
آگهی‌های مسکن در دو پلتفرم «شیپور» و «دیوار» حذف می‌شود؟
سرلشکر باقری: همه سناریوها را بررسی می‌کنیم
فیلم آتش‌سوزی در یکی از کارخانه‌های قم +فیلم
سرانجام دختر فوت شده در مترو تجریش +فیلم
بازنمایی سروده رهبر انقلاب در تابلوی نقاش مطرح کشور +عکس
پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال
محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
اینفوگرافیک/آمار داوطلبان نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳
هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
با تخلفات کنکوری و مجازات های آن آشنا شوید +فیلم
پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد
جزییات حادثه حریق در انبار دارویی بیمارستان امام حسین (ع) تهران
آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته
نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور
خبر خوش آسیایی برای هواداران پرسپولیس
افشاگری خبرنگار بی‌بی‌سی درباره اسرائیل +فیلم
سقف برداشت از حساب‌های بانکی کاهش یافت؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top