تاریخ انتشار: پنجشنبه 1397/06/22 - 18:06
کد خبر: 281986

پاسخ پر طرفدارترین بازی‌های موبایل

بازی دیگر که بسیاری طرفدار ها را به خود جذب کرده بازی آمیرزا میباشد. بازی آمیرزا نیست بیش از ۵۰۰ مرحله دارد و هم اکنون برای مشاهده پاسخ کلیه مراحل آمیرزا می‌توانید بر روی عنوان این بازی کلیک کنید. پاسخ های این بازی به طور کامل به روز شده و بر اساس آخرین نسخه بازی می باشد

خبرنامه دانشجویان ایران: اگر شما هم از طرفداران بازی های موبایل باشید مسلما اسم بازی فندق را شنیده اید. این بازی هم برای اندروید و هم برای ios  و هم برای آیفون در دسترس می باشد.در بین بسیاری از سایت ها که بازی فندق را به طور جز به جز حل کردهاند، سایت هایی نسبت به سایت های دیگر برتری دارند که جواب همه مراحل بازی فندق را به طور یکجا قرار داده باشند. از آنجا که در این سایت ها جواب ها به طور دسته بندی شده و یکجا با شماره مراحل از هم جدا شده اند، دیگر نیازی نیست کاربر مدت زیاد به دنبال پاسخ ها بگردد. از نظر محیط بازی بازی فندق همانند بسیاری بازیهای کلمه ای به شما بازیکن محترم تعدادی حروف میدهد و شما می بایست با آن حروف کلمه های چند حرفی بسازید. البته تعداد حروف کلمات در هر مرحله مشخص شده و شما به تعداد مشخص شده کلمه را باید با تعداد حروف در محدوده گفته شده بسازید.

بازی دیگر که بسیاری طرفدار ها را به خود جذب کرده بازی آمیرزا میباشد. بازی آمیرزا نیست بیش از ۵۰۰ مرحله دارد و هم اکنون برای مشاهده پاسخ کلیه مراحل آمیرزا میتوانید بر روی عنوان این بازی کلیک کنید. پاسخ های این بازی به طور کامل به روز شده و بر اساس آخرین نسخه بازی می باشد پس شما هم بهتر است نسخه بازی موبایل خود را به روز کنید. بازی آمیرزا نیز به سبک کلمات می باشد و همانند بسیاری بازی های دیگر تعدادی حروف به شما بصورت به هم ریخته ارائه می کند. و نهایتاً کاربر باید فکر کند و از این حروف کلماتی بسازد که بر اساس تعداد حروف با موارد خواسته شده همخوانی داشته باشد. در میان بسیاری مزایای این بازی موسیقی سنتی بازی بسیار عالی به نظر می رسد و بر جذابیت بازی می افزاید. بازی آمیرزا به طور مرتب به روز رسانی می شود پس توصیه میشود برای برخورداری از جدیدترین امکانات و روان ترین گیم پلی از آخرین نسخه بازی استفاده کنید.

در میان بسیاری بازی های گفته شده در سبک کلمات بازی باقلوا از جذابیت خاصی برخوردار می باشد و همانند بازی های قبلی پاسخ همه مراحل بازی باقلوا در سایت بازی کمک موجود می باشد. بازی باقلوا نیز برای افزایش هوش و قدرت حافظه بسیار مفید میباشد، زیرا در آن شما می بایست جدول هایی که نامرتب می باشد را حل نمایید. بازی باقلوا بیشتر از ۸۰۰ مرحله دارد که از سطح ساده در این مرحله ها شروع شده و همینطور که شماره مرحله بالا می رود بر سختی مراحل نیز افزوده میشود. بازی باقلوا سبکی سنتی دارد و از نظر گرافیک بسیار با کیفیت می باشد.

در سایت بازی کمک جواب انواع بازی های موبایل موجود میباشد که با استفاده از بخش جستجو در بالای سایت میتوان به تک تک بازیها که برخی از آنها را ذکر کردیم دسترسی داشت. از میان این بازی ها می توان به بازی محبوب این کاریکاتور کیه اشاره داشت سبک بازی اطلاعات عمومی می باشد. طریقه این بازی اینگونه است که یک کاریکاتور به شما نشان می دهد و بعد شما باید مشخص کنید که این عکس مربوط به چه شخصی میباشد. در بین شخصیت های موجود در این بازی میتوان از شخصیت های فوتبالی بازیگران ایرانی و بازیگر های خارجی نام برد.

بازی دیگر بازی کلمچین می باشد نحوه پیدا کردن کلمات حالتی جذاب به بازی بخشیده پاسخهای این بازی نیز در سایت بازی کمک به طور کامل موجود میباشد که از منوی سایت و بخش جستجو قابل دستیابی است. از نظر جذابیت بازی های نظیر بازی ترولی بسیار پر طرفدار می باشند. بازی ترول معمایی است و هر چه بیشتر بازی کنید بیشتر شما را جذب خودش میکند.اغراق نکردیم اگر بگوییم بازی ترول تقریباً شبیه هیچ کدام از بازی های دیگر نیست و یک حالت عجیب ولی جذاب خاصی دارد.

اگر به بازی های جدول نیز علاقه داشته باشید بازی جدولانه با بیش از ۱۰۰۰ مرحله میتواند انتخاب مناسبی برای شما باشد که مثل بازی هایی که قبل از این ذکر شد جواب کامل تک تک مراحل بازی جدولانه به صورت کاملا دسته بندی شده در سایت بازی کمک موجود می باشد. پاسخ این بازی ها به صورت بخش بندی شده و با دسته بندی افقی و عمودی موجود می باشد. پاسخها با شماره سطر و ستون از هم جدا شده اند هر کدام از جواب ها به ترتیب آمده مثلاً اگر در بخش افقی سطر یک ۳ جواب جا میگیرد جواب ها به ترتیب از اول به آخر نوشته شده اند.

بازی های دیگری نظیر جدول آباد نیز در سایت بازی کمک وجود دارد که می توانید از طریق جستجو به آنها دستیابی پیدا کنید. بازی جدول آباد نیز نظیر جدولانه یک بازی به سبک جدول می باشد و می تواند هوش و ذکاوت شما را مدتها به چالش بکشد. توصیه می شود قبل از سعی در حل کردن بازیها از جوابها کمک نگیرید و ابتدا خودتان تا حد امکان جواب های بازی را حل کنید و در صورتی که برای مدتی طولانی نتوانستید جواب یک مرحله را پیدا کنید برای آن بازی به سایت بازی کمک مراجعه کنید. امیدواریم شما نیز مثل بسیاری کاربران سایت بازی کمک از این سایت راضی باشید.

 

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
صفحه نخست روزنامه‌های اول اردیبهشت
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top