تاریخ انتشار: شنبه 1397/06/24 - 10:39
کد خبر: 282103

حسین قدیانی: آفرین بی‌بی‌سی!

همیشه‌ی خدا جنگ را موفرفری‌های انقلابی، از فرفره‌موهای ضد انقلاب برده‌اند! هرچقدر علی‌زاده اهل دلیل و برهان است، علی‌نژاد اما بوق می‌زند و جیغ و داد منتشر می‌کند! علی‌زاده از ایران متحد سخن می‌گوید اما علی‌نژاد دنبال دعوای ایرانی با ایرانی بر اساس ظاهر است!

خبرنامه دانشجویان ایران: حسین قدیانی در یادداشتی پیرامون اظهارات اخیر علی علیزاده در شبکه من و تو نوشت:

موفرفری انقلابی یا فرفره‌موی ضد انقلاب؟!

این ایام انقلاب هم ایامی است برای خود! ناز نفس ولی فقیه که له یا علیه، همه‌ی دنیا را دیده‌بان ایران کرده! گویی «جمهوری اسلامی» نه مرکز منطقه‌ی مقاومت، که «پایتخت جهان» است! تا انقلاب مهدی فاطمه، احدی دنبال انقلابی زنده‌تر از انقلاب اسلامی نگردد! بعد از رحلت روح‌الله، هدف اول رسانه‌های دشمن، سانسور سیدعلی بود با این دید مضحک؛ «خمینی حالا یک چیزی! این خامنه‌ای عمرا بزرگی خمینی را داشته باشد!» و حالا چپ می‌روند و راست می‌آیند، سخن از آقای ما می‌گویند! که بد است! که جیز است! عجب!

شما که اصلا و اساسا سر بودنش هم و وجودش هم حرف داشتید! یعنی عمرا فکر می‌کردید ۲۰ سال، بیشتر از آن ۱۰ سال رهبری خمینی، خامنه‌ای نگه دارد انقلاب را! آری! ۳۰ سال است که عصای رهبر ما، مدام بر فرق بی‌بی‌سی می‌خورد! رسانه‌ی روباه پیر توهم زده بود خامنه‌ای سیاست بلد نیست اما آقای سیاست‌مدار ما، حتی در ماجرای برجام هم کاری کرد که جان‌کری اعتراف کند به انزوای آمریکا در جهان! و به این‌که بدعهدی کاخ سفید را دیگر همگان شناخته‌اند!

این حالا همان برجامی است که خیلی هم مورد رضایت رهبر نبود! و شاید اصلا نبود! برد موشک‌های طهرانی‌مقدم و برد سخنان نصرالله و برد شمشیر حاج‌قاسم و برد روز انتخابات را که دیگر نگو! حتی توی مخالف هم بیا رأی بده! و اگر نتیجه شد حسن روحانی، همان را می‌خوانم! و حتی اگر توی مخالف هم حسن روحانی را زدی، من باز از رأی تو حمایت می‌کنم! این هرچه باشد، دولت قانونی است!

آفرین بی‌بی‌سی! کار شبانه‌روزت شده تحلیل آقای ما! این را هم داشته باش پس! همیشه‌ی خدا جنگ را موفرفری‌های انقلابی، از فرفره‌موهای ضد انقلاب برده‌اند! هرچقدر علی‌زاده اهل دلیل و برهان است، علی‌نژاد اما بوق می‌زند و جیغ و داد منتشر می‌کند! علی‌زاده از ایران متحد سخن می‌گوید اما علی‌نژاد دنبال دعوای ایرانی با ایرانی بر اساس ظاهر است!

علی‌زاده با مناظره، آبرو می‌خرد اما علی‌نژاد با نمایش ۴ تا مجادله، آبرو می‌برد! علی‌زاده منطق دارد و علی‌نژاد نق! علی‌زاده حرمت خانه و خانواده‌اش را نگه می‌دارد اما علی‌نژاد حتی به کتلت‌های مادرش هم خائن است! علی‌زاده مچ دشمن را می‌خواباند اما علی‌نژاد خواهان مچ‌اندازی هم‌وطن با هم‌وطن است! لذا باید هم مرد موفرفری مدح ماه را بگوید اما نامرد فرفره‌موی خاک بپاشد به آسمان! نوشتم؛ «این ایام انقلاب هم ایامی است برای خود!» آهای علی‌زاده! حقا که قشنگ گفتی؛ «اگر انقلاب اسلامی نبود، طرف در همان ده‌شان مانده بود!»

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top