تاریخ انتشار: شنبه 1397/06/24 - 19:51
کد خبر: 282191

بزرگترین رویداد فناوری کشور با حضور شرکت‌های دانش بنیان

دومین نمایشگاه شرکت‌های دانش بنیان، خلاق و فناور کشور در تاریخ ۱۹-۲۲ مهرماه ۱۳۹۷ برگزار می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس،  دومین نمایشگاه شرکت‌های دانش بنیان، خلاق و فناور کشور در تاریخ ۱۹-۲۲ مهرماه ۱۳۹۷ برگزار می‌شود و در این نمایشگاه از میان بیش از ۳۷۰۰ شرکت دانش بنیان و خلاق، حدود ۳۰۰ شرکت برتر انتخاب خواهند شد. این شرکت ها گلچینی از بهترین شرکت های دانش بنیان و خلاق کشور بوده و نماد واقعی سطح علم و فناوری کشور می باشند. تنوع شرکت کنندگان و ابعاد برگزاری، این نمایشگاه را به نمایشگاه منحصر به فردی در کشور تبدیل کرده است.

ویژگی منحصر به فرد این نمایشگاه این است که تنها شرکت های دانش بنیان و خلاق امکان حضور در آن را دارا هستند. لذا در این نمایشگاه کلیه شرکت های حاضر تولید کننده کالاهای داخلی و همگی تولیدکننده محصولات دانش بنیان (High tech) هستند. علاوه بر این، این نمایشگاه تنها نمایشگاهی در کشور است که در آن شرکت های وارد کننده امکان حضور نخواهند داشت. به همین جهت این نمایشگاه بیانگر توانمندی‌های واقعی فناورانه جمهوری اسلامی ایران است.

همچنین این نمایشگاه با رویکردی بین المللی برگزار خواهد شد و هیات های تجاری و اقتصادی از کشورهای مختلف جهان از نمایشگاه بازدید به عمل خواهند آورد. بدین منظور هماهنگی های اولیه جهت بازدید هیات هایی از کشورهای روسیه، چین، اتریش، پرتغال، هند و بلاروس از نمایشگاه انجام شده است.

در این نمایشگاه شرکتهای دانش بنیان در تمام موضوعات فناورانه امکان حضور خواهند داشت. دسته بندی های موضوعی نمایشگاه شامل برق؛ الکترونیک؛ مخابرات و ارتباطات؛ فناوری اطلاعات؛ اینترنت اشیاء؛ هوش مصنوعی؛ کلان داده؛ تجهیزات پزشکی؛ کنترل، اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق؛ رباتیک؛ شهر هوشمند و حمل و نقل هوشمند؛ کشاورزی، شیلات، باغداری و دامداری؛ نفت، گاز و پتروشیمی؛ تجهیزات آزمایشگاهی؛ تجهیزات ساخت و تولید؛ مواد پیشرفته؛ داروهای پیشرفته؛ فناوری های فرهنگی؛ بیوتکنولوژی و … است.

در این نمایشگاه شرایط حضور مجموعه ای از شرکتهای خدمات فناوری جهت خدمات دهی به شرکتهای دانش بنیان فراهم شده است. از این جمله می توان به شرکتهای بازاریابی و تجاری سازی، شرکتهای سرمایه گذاری، شرکتهای مدیریت صادرات، صندوق های ارائه دهنده ی تسهیلات و ضمانت فناوری اشاره کرد.

این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های تخصصی شهرداری تهران (بوستان گفت‌وگو) در تاریخ ۱۹-۲۲ مهر ماه ۱۳۹۷ برگزار خواهد شد.

زمان اتمام مهلت ثبت
حداکثر مهلت ثبت نام برای شرکتها تا انتهای شهریور ماه ۱۳۹۷ است.

شرکت های دانش بنیان می توانند تا پایان شهریور ماه برای ثبت نام در این نمایشگاه از طریق وبسایت نمایشگاه به نشانی https://daneshbonyanexpo.isnet.ir اقدام کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ی ۸۸۰۵۷۶۴۸ تماس بگیرند.

نهادهای مختلفی از نمایشگاه حمایت به عمل آورده اند. معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از جمله حامیان نمایشگاه است. همچنین وزارتخانه های ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ نیرو؛ بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ صنعت، معدن و تجارت نیز از دیگر حامیان نمایشگاه هستند. شهرداری تهران، پژوهشگاه نیرو، پژوهشگاه ارتباطلات و فناوری اطلاعات و مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی نیز در زمره حامیان نمایشگاه قرار دارد. همچنین پیرو حمایت ویژه ستاد فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی و ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری امکان حضور شرکت های خلاق و فناور نیز فراهم شده است.

لازم به ذکر است این نمایشگاه مورد بازدید ویژه دستگاه های مختلف کشور از جمله مسئولان عالی حوزه علم و فناوری و تعدادی از وزرای دولتی قرار خواهد گرفت. همچنین بخش های مختلف دفاعی کشور نیز از زمره بازدیدکنندگان نمایشگاه خواهند بود.

اهداف برگزاری نمایشگاه
مهمترین هدف از برگزاری نمایشگاه، کمک به توسعه بازار و افزایش حجم فروش شرکت های دانش بنیان کشور می باشد. همچنین از طریق این نمایشگاه امکان دیده شدن شرکت های نوپا و شرکت های مستقر در شهرستان ها نیز فراهم شده است. بدین ترتیب این شرکت ها شانس بیشتری برای فروش محصولات، خدمات و فناوری های خود خواهند داشت.

همچنین افزایش سهم اقتصاد دانش بنیان در کل اقتصاد کشور، شبکه سازی و هم افزائی شرکت‌های دانش بنیان، نمایش توانمندی های واقعی کشور و ارتقای صادرات دانش بنیان  و کمک به توسعه اقتصاد مقاومتی در کشور از دیگر اهداف این برنامه است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top