تاریخ انتشار: یکشنبه 1397/06/25 - 16:43
کد خبر: 282328

همه چیز درباره خدمات امداد خودرو تهران

اقدامات امدادی و یا فوریتی که امدادگران امداد خودرو شبانه روزی و امداد خودرو سراسری در زمینه خدمات تعمیرات خودرو ارائه میدهند شامل اعزام یدک کش تا اولین تعمیرگاه، سوخت رسانی، مکانیک سیار، خدمات در محل مشتری و خدمات ویژه بانوان می باشد.

خبرنامه دانشجویان ایران: برای هر کدام از ما این اتفاق افتاده است که در مسیر رفت و آمد به محل کار و یا در مسافرت های کوتاه و طولانی اتومبیل­مان بعلت نقص فنی متوقف شده و قابل حرکت نبوده و یا اینکه ادامه مسیر با خودرو ممکن است سبب بروز خطرهای احتمالی باشد. این اتفاق ممکن است در هرساعتی از شبانه روز پیش بیاید، در این زمان امدادگران امداد خودرو مرکزی فقط با یک تماس با شرکت امداد خودرو تهران به یاری شما می آیند و به بررسی و رفع مشکل خودرو شما می پردازند.

اقدامات امدادی و یا فوریتی که امدادگران امداد خودرو شبانه روزی و امداد خودرو سراسری در زمینه خدمات تعمیرات خودرو ارائه میدهند شامل اعزام یدک کش تا اولین تعمیرگاه، سوخت رسانی، مکانیک سیار، خدمات در محل مشتری و خدمات ویژه بانوان می باشد.

همه چیز درباره خدمات امداد خودرو تهران

در زمان بروز چنین حوادثی افراد به دنبال شماره امداد خودرو سراسری یا شماره امداد خودرو سایپا و یا شماره امداد خودرو شبانه روزی هستند تا سریعا از خدمات خودرو در محل بهره مند شوند.

باتوجه به افزایش چشمگیر وسایل حمل و نقل و خودروها درجاده ها و راهها،که در پی آن با افزایش خرابی های متعددی که گریبانگیر صاحبان اتومبیل ها شد و بیش از قبل نیاز به خدمات امدادخودرو درجامعه احساس شد. ازاینرو شرکتهای زیادی درزمینه امداد رسانی به خودروهای درراه مانده تأسیس شدند وشروع به فعالیت کردند که از جمله آن ها می توان امداد خودرو سایپا، امداد خودرو ایران خودرو، امداد خودرو پارس خودرو و امداد خودرو تهران را نام برد.

امداد خودرو تهران بعنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین امدادخودرو درتهران، خدمات 24 ساعته را در زمینه امدادخودرو از جمله امداددرمحل، حمل خودرو، خودروبرتهران، امداد خودرو تهران، خدمات سیارخودرو در تهران و امداد یدک کش درتهران را به شما همشهریان محترم ارائه می دهد. همچنین درشهر تهران خدمات شبانه روزی در نقاط مختلف از جمله امداد خودرو شبانه روزی شرق تهران و  امداد خودرو شبانه روزی شمال تهران، خدمات 24 ساعته امدادخودرو را به شما ارائه خواهند داد.

امدادخودرو شبانه روزی با عنایت خداوند افتخار دارد که با وجود امدادگرانی با سابقه به صورت شبانه روزی در خدمت هموطنان عزیزمان می باشد که از جمله نمایندگی های فعال در این زمینه امداد خودرو شبانه روزی ، امداد خودرو شبانه روزی کرج، امداد خودرو شبانه روزی اصفهان، امداد خودرو شبانه روزی مازندران، امداد خودرو شبانه روزی اهواز می باشند.

از جمله دغدغه های هموطنان تعرفه امداد خودرو و هزینه امداد خودرو می باشد که مشترکینی که کارت امداد خودرو و یا کارت طلایی امداد خودرو را دارا می باشند از خدمات و مزایای این طرح ها برخوردار هستند.

برخی از مزایای کارت طلایی امداد خودرو شامل امداد بالینی به مدت یکسال، فراگیری و در دسترس بودن، امکان بهره‏گیری ازپوشش نمایندگی‏های مجازگروه صنعتی ‏ایران ‏خودرو درسراسرکشور، همچنین درصورتی که به بخش زیرین خودرو شما به هر دلیلی آسیب برسد، کارت طلایی با توجه به ضوابط خسارت شما رامرتفع می کند.

مزایای استفاده ازخدمات امدادخودرو از حمل وجابه جایی آسان و صرفه جویی در زمان شما گرفته تا تعویض وتعمیر توسط کادرمجرب ومتخصص با دانش بالا در کنار استفاده از قطعات اصلی و با گارانتی اصلی طبق تعرفه مصوب را برای شما فراهم آورده است تا شما در کنار خانواده تان با آرامش رانندگی کنید.

شما در زمان بروز خرابی با تماس با شماره امداد خودرو سراسری و ارسال کردن مشکل و موقعیت مکانی که خودرو در آنجا قرار دارد. امداد خودرو تهران برای ارائه خدمات بهتر امدادی وسرعت درکار برای رفاه حال هموطنان محترم ازانواع ماشین ها برای حمل خودرو و پرسنل کارآزموده برای خدمات جابجایی وخدمات مکانیکی سیار درتهران استفاده نموده است تا در کمترین زمان کارشناسان به محل مورد نظر برسند.

همه چیز درباره خدمات امداد خودرو تهران

کارشناسان ما با بررسی و پیدا کردن عیب اصلی خودرو و همچنین بررسی دیاگ و اطمینان حاصل کردن از سالم بودن آن به تعمیر و رفع خرابی خودروی شما با تعویض قطعه ی معیوب می پردازند و در صورت تعمیر خودرو و اطمینان از درست شدن، خودرو را به صاحب آن تحویل می دهند. در نهایت درصورتی که مشکل خودرو حل نشد، خودرو را بکسل کرده وبه تعمیرگاه مورد نظر هدایت می کنند تا به صورت دقیق تر مورد بررسی قرار دهند.

لازم به ذکر است که کارشناسان ما پس از رسیدن به محل حادثه تست و تعویض و یا تعمیر موارد زیر را انجام خواهند داد و هزینه تعمیر و یا تعویض وسایل به عهده خود مشتری خواهدبود. مواردی که کارشناسان به بررسی آن می پردازند : تعویض سنسور دمای آب، تعویض پمپ بنزین، تست با دستگاه عیب یاب، تعویض وایر شمع، تعویض سنسورMAP/TMP، تعویض فیوز 150 آمپر، تعمیر داکت سوییچ، تعویض تسمه هیدرولیک فرمان، بستن بست توربو شارژ، تمیز وتعویض شمع و ....

برای انتقال خودرو به تعمیرگاه ها، کار امدادرسانی را درقالب حمل با خودروها و تجهیزات مختلف انجام می دهدکه یکی از این روش ها حمل خودرو با یدک کش است. که یدک کش امداد خودرو تهران با کمترین قیمت جزء ارزان ترین یدک کش ها درتهران است. حمل خودرو با یدک کش انواع مختلفی دارد که یدک کش مطمئن، یدک کش با سیستم چرخگیر، یدک کش نیسان و ماشین شاسی بلند و یدک کش متصل را شامل می شود.

همچنین سایر روش های حمل خودرو به تعمیرگاه ها شامل حمل باجرثقیل و حمل با نیسان می باشد که خدمات جرثقیل برای حمل ماشینها و... درتهران مدت زمان طولانی است که آماده ارائه هرگونه خدمات در زمینه لیفتینگ است و باقیمت کاملا مناسب و همچنین برای حمل با نیسان تهران واطراف آن نگران نباشید، نیسان امداد خودرو تهران ماشین شما را به راحتی بوکسل می کند. فقط کافیست شما در هر زمان از طی شبانه روز با تلفن 09195335956 امداد خودرو تهران تماس حاصل نمایید تا با اولین تماس شما درزمان بسیار اندک درکنارشما خواهیم بود.

امداد خودرو تهران بهترین کادر مجرب و متخصص شما را تنها نگذاشته و شما رادرجاده ها یاری خواهدکرد. پس ازتعمیر و رفع مشکل و خرابی خودرو خود حتما درباره سرویس امداد خودرو تهران نظردهید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
خط و نشان ترامپ برای حسین وفایی
۹۵۶ هزار نفر در نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ ثبت‌نام کردند
درس اخلاق آیت‌الله جاودان درباره امان‌نامه +فیلم
یک سد دیگر سرریز شد
جزئیات برگزاری نوزدهمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله
ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه گروهک زیرزمینی داعش + جزئیات
زائران حج عمره حتما این وسایل را همراهشان ببرند
هشدار درباره خطرات تنش نظامی در منطقه
آخرین خبرها از حمله هوایی به پایگاه الحشدالشعبی
اسم پدر هم از کارت ملی حذف می‌شود
کشتی‌گیر افسانه‌ای المپیک را از دست داد
پاسخ به شایعه/ تکذیب آسیب دیدن سامانه‌های پدافندی ایران
نظر خواننده مشهور آمریکایی درباره پاسخ ایران به اسرائیل + فیلم
ورود کمیته انضباطی به خوشحالی کادرفنی استقلال
مداحی ضد اسرائیلی شنیدنی مهدی رسولی +فیلم
تیراندازی به پلیس برای ربودن دختر ۱۵ ساله
موشک‌ها و پهپادهای ایران از جایی عبور کردند که می‌گفتند پرنده از آن رد نمی‌شود
حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات اشغالی
زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس
خداحافظی رقیب آمریکایی کامران قاسمپور از دنیای کشتی
جدایی یک بازیکن از جمع آبی پوشان
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top