تاریخ انتشار: سه شنبه 1397/06/27 - 11:37
کد خبر: 282643

اپلیکیشن‌های شبکه اجتماعی

این حجم از محبویت میان طرفداران یک شبکه اجتماعی که تنها یک کار ساده انجام می دهد کم سابقه بوده بطوری که سیاستمداران ، ثروتمندان و کمپانی ها ، افراد مشهور و ... همه در سایت توییتر اکانت ایجاد کردند.

خبرنامه دانشجویان ایران: امروزه بحث شبکه های اجتماعی مختلف در بین مردم بسیار داغ است و البته توییتر هم یکی از پر طرفدارترین آنهاست از این قاعده مستثنی نیست و قصد داریم توضیحات کوتاهی در رابطه با این شبکه اجتماعی کارآمد را خدمتتان ارائه نماییم:

اپلیکیشن  توییتر  Twitter تنها یک اپلیکیشن نسیت بلکه یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی حال حاضر است که با دانلود اپلیکیشن  توییتر Twitter و نصب آن بر روی گوشی هوشمند خود می توانید از سوانح و اتفاقات مختلف در سراسر دنیا مطلع شوید و همچنین می توانید با دوستان خود در ارتباط باشید و توییت های مختلف آن ها را درباره موضوعات مختلف مشاهده کنید. اما باید توجه کنید که فقط در صورتی که دنبال کننده فردی باشید می توانید توییت ها و پست های آن شخص را ببینید.

این حجم از محبویت میان طرفداران یک شبکه اجتماعی که تنها یک کار ساده انجام می دهد کم سابقه بوده بطوری که سیاستمداران ، ثروتمندان و کمپانی ها ، افراد مشهور و ... همه در سایت  توییتر اکانت ایجاد کردند.

در  توییتر  Twitter تنها کار ساده ایی که انجام می دهید این است که کاری را که در حال حاضر در حال انجام آن هستید را ثبت می کنید و می توانید آن را برای همیشه مانند یک دفترچه خاطرات نگه دارید. اما امروزه  توییتر فقط یک وسیله برای ثبت خاطرات نیست بلکه در فعالیت های سیاسی و علمی و فرهنگی و انسان دوستانه هم از آن استفاده می شود و همانطور که می دانید به این پست ها توییت Tweetمی گویند.

یکی دیگر از مواردی که باعث می شود  توییتر در بین 400 سایت برتر دنیا قرار بگیرد این است که برنامه نویسان از طریق برنامه های ارائه شده توسط  توییتر می توانند برنامه های مورد نیاز سایت شان را بنویسند. راه‌اندازی سایت رسمی  توییتر توسط سه دوست به نام‌های Jack DorseyBiz Stone, و Evan Williams بود که پس از مدتی گسترده شد و توسعه قابل توجه ایی پیدا کرد.

در دسترس بودن توییتر Twitter نیز یکی دیگر از مزایای این اپ پرطرفدار است زیرا این شبکه اجتماعی این امکان را فراهم آورده است که کاربران بتوانند به وسیله گوشی هوشمند خود نیز توییت بگذارند.

میزان موفق بودن این شبکه اجتماعی را نیز می توان از روی ارزش آن می توان گفت که هم اکنون حدود 250 میلیون دلار است تخمین زد.

دیگر کاربرد و ویژگی های توییتر Twitter به اختصار: 

  • به تعداد نامحدود می توانید پیام خصوصی ارسال نمایید .
  • از اخبار سراسر جهان مطلع و پست ها و سخننان افراد مهم را مشاهده کنید .
  • می توانید توییت های خود را در دیگر شبکه های اجتماعی به اشترا بگذارید .

تلگرام Telegram
مسنجر تلگرام Telegram پرطرفدارترین مسنجر ایرانی است که به تازگی نسخه جدید تلگرام در سایت ها به اشتراک گذاشته شده است . با حدود 40میلیون کاربر ایرانی که هر روز به شمار آن افزوده می شود.کار با این مسنجر ساده بوده و امنیت بسیار بالایی دارد و امکانات عالی دارد که هر کاربری را به خود جذب می کند.این ها همه از دلایلی هستند که ایرانیان حتی پس از تحریم هم دست از این مسنجر نکشیده اند.

شما با داشتن شماره دوستان خود یا آیدی آن ها قادر هستید اکانت آن ها را مشاهده کنید ، چت کنید و مطلب و عکس و ویدیو به اشتراک بگذارید و نکته جالب توجه این است که به تعداد نامحدود می توانید اکانت دوستان خود را در قسمت کانتکت تلگرام ادد کنید .

در این مسنجر شما می توانید گروه و کانال تشکیل دهید و اطلاعات و عکس ها یا هر داده دیگری را با آن ها به اشتراک بگذارید و نیز همچنین می توانید تعداد زیادی نیز عضو داشته باشید و با اپدیت شدن هر نسخه جدید تلگرام Telegram امکانات جدیدی به آن اضافه می شود با دانلود نسخه جدید تلگرام Telegram شما قادر خواهید بود بدون پرداخت هزینه و تنها با پرداخت هزینه اینترنت با دوستان خود به صورت تلفنی گپ بزنید. از دیگر امکاناتی که این نسخه جدید دارد میتوان به تماشا و پخش فیلم ها همزمان با آپلود بدون نیاز به دانلود کامل آن ، رفع اشکال فیلم های ضبط شده در برخی از دستگاه ها، امکانی اضافه شده تا قابلیت نظیر به نظیر فقط در تماس های با مخاطبین استفاده شود.

بعد از فیلتر شدن تلگرام شما میتوانید به راحتی با استفاده از نسخه های غیر رسمی از جمله هاتگرام ،فلگرام ،تلگرام طلایی و موبوگرام به راحتی از تلگرام استفاده نمایید و از امکانات آن لذت ببرید .

اینستاگرامinstagram
اینستاگرام instagram یکی از محبوب نرین و پرطرفدار ترین شبکه های اجتماعی در دنیاست و در ایران نیز از چنان محبوبیتی برخوردار است که رتبه دوم را بعد از تلگرام به خود اختصاص داده است برنامه اینستاگرام instagram اندروید دارای حدود ۲۰۰ میلیون کاربر در سراسر دنیا که حدود 25 درصد مردم ایران را شامل می شود .

استفاده و کارایی اصلی این اپ محبوب در اشتراک گذاری عکس هاست با هربار آپدیت اینستاگرام امکانات جدید و فوق العاده ایی به آن اضافه شده است .

اپلیکیشن‌های شبکه اجتماعی

شما می توانید فایل دانلود نسخه جدید اینستاگرام را برای آیفون، آی پد یا آی پاد (iPhone, iPad, iPod) نصب کنید.

اینستاگرام Instagram دارای ویژگی های جذاب دیگری از جمله افکت های متوع و زیبا برای هرچه زیباتر جلوه دادن عکس ها و تصاویر شماست ، اینستاگرام قادر است عکس های به اشتراک گذاشته شده توسط دیگران را برای شما نمایش دهد و از ابزار های جدید اینستاگرام میتوان به استوری ها اشاره نمود که تمدید آنها تنها برای 24 ساعت امکان پذیر است . و همچنین امکان مشاهده و یا پخش زنده ی و فیلمبرداری بصورت آنلاین وجود دارد.

هاتگرام
هاتگرام از نسخه های غیر رسمی تلگرام در ایران می باشد با آپدیت نرم افزار هاتگرام چشم اندازهای آن را مشاهده کنید. این اپ کاربردی به شما اجازه می دهد بدون استفاده از فیلتر شکن از امکانات تلگرام بهره ببرید قابلیت های دیگری نیز دارد که کار شما را راحت تر می کند و امکان در اختیار داشتن قابلیت های ا ضافه را خواهید داشت که همچنان این نرم افزار در بین ایرانیان محبوب است.

 امکان استفاده از آن بدون فیلترشکن حتی پس از فیلتر شدن تلگرام می باشد. این برنامه قابلیت آن را دارد که انواع پیام ها را در تب های مختلف دسته بندی و طبقه بندی نماید و امکان دیدن پست های محبوب در تلگرام را به تفکیک روز و هفته بیان کند، از دیگر قابلیت های آن می توان به فارسی بودن آن و امکان استفاده آسان تر کاربران ایرانی را فراهم می کند .

 هاتگرام قادر است مدیران و سا زندگان گروه را نمایش دهد همچنین در هاتگرام این امکان برای شما وجود دارد که بدون افشا شدن نام خود پیام های خود را ارسال نمایید. هر نسخه جدید از هاتگرام دارای ویژگی ها و امکانات جدیدی می باشد از جمله اضافه کردن کشیدن پیام برای جواب دادن به آن، قبل از ارسال استیکر از شما می خواهد که از فرستادن آن اطمینان حاصل نمایید ، به شما کمک می کند که یک پیام را به چند مخاطب در یک زمان ارسال نمایید ، هاتگرام کاملا فارسی بوده و استفاده از آن بسیار ساده است ، پیام های مختلف در هاتگرام تفکیک شده اند، درنسخه جدید می توانید تم های جدید ببینید و حتی اگر از گروهی به صورت سهوی یا عمدی خارج شده اید می توانید به آن بازگردید ، زوم گیف ها ، برای هر چت پس زمینه خاص خود را داشته باشید.

تنظیم عکس پروفایل تلگرام کاربران به عنوان عکس مخاطبین گوشی که برای هر کاربر به صورت جداگانه قابل تنظیم است (هنگام تماس گوشی، عکس تلگرامی کاربر را مشاهده خواهید کرد) ، این برنامه در چهارچوب قوانین کشور فعالیت می کند و با نسخه های مختلف از جمله آخرین ورژن آن 4.6 هماهنگ است و به روز می شود.

اگر تلگرام شما زیادی قطع و وصل دارد با دانلود نسخه جدید هاتگرام این مشکل خود را رفع نمایید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
جمعی از کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
تمرین پرسپولیس با حضور بیرانوند برگزار شد
مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می شود
چند درصد مردم ایران تلویزیون می‌بینند؟
تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش
تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا پایان شهریور
مراسم روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود
ادای احترام رئیس جمهور به محمدعلی جناح «قائد اعظم»
القسام: پاسخ ایران، قواعد جدیدی در درگیری با اسرائیل ایجاد کرد
دستگیری بیش از ۱۳۳ نفر در تظاهرات دانشگاه نیویورک در حمایت از غزه
افزایش ۴۰۰ درصدی روان‌پریشی اسرائیلی‌ها پس از حمله ایران
بورل: اسرائیل به قطعنامه شورای امنیت درباره غزه پایبند نبوده است
کاهش قیمت جهانی طلا
حمایت از صنایع پیشران برای رشد تولید
قطع ارائه خدمات دولتی به صاحبان مجوز فاقد شناسه یکتا
افزایش امنیت با توسعه هوشمندسازی در طرح‌های پلیسی
ارائه رایگان خدمات سلامت روان در مراکز جامع خدمات سلامت کشور
لزوم رسیدگی مجلس به لایحه مهارت آموزی سربازان
آخرین وضعیت سیل سیستان و بلوچستان
شلیک وعده صادق‌ به دستگاه اطلاعاتی اسرائیل
آمریکا درحال آماده‌سازی بسته کمکی یک میلیارد دلاری برای اوکراین
تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش
تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا پایان شهریور
مراسم روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود
لزوم رسیدگی مجلس به لایحه مهارت آموزی سربازان
اهدای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی
دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
شناسایی ۳۰۰ تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور؛ دستگیری ۲۰ متهم
محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
نخستین هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه برگزار شد
هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان جذب فراگیر کارشناسی ارشد
تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد
تنوع فرصت‌های شغلی در دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران
برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top