تاریخ انتشار: دوشنبه 1397/07/02 - 14:31
کد خبر: 283389

بیانیه خانواده شهید محمدحسین حدادیان خطاب به نمایندگان مجلس در خصوص لوایح مرتبط با FATF

در بخشی از این بیانیه آمده است: راه‌حل مسئله این است که مجلس خودش قانون بگذارد، مثلاً یک قانون مبارزه با پول‌شویی، یک قانون مبارزه با تروریسم...هیچ لزومی ندارد ما چیزهایی که نمی‌دانیم به کجا ختم می‌شود و حتی می‌دانیم که مشکلاتی دارد،به‌خاطر آن جهات مثبت بپذیریم.(رهبر معظم انقلاب؛97/3/30)

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، خانواده شهید محمد حسین حدادیان خطاب به نمایندگان مجلس در خصوص لوایح مرتبط با FATF بیانیه ای را صادر کرد.

متن این بیانیه را در ادامه بخوانید:

بسم رب الشهدا

راه‌حل مسئله این است که مجلس خودش قانون بگذارد، مثلاً یک قانون مبارزه با پول‌شویی، یک قانون مبارزه با تروریسم...هیچ لزومی ندارد ما چیزهایی که نمی‌دانیم به کجا ختم می‌شود و حتی می‌دانیم که مشکلاتی دارد،به‌خاطر آن جهات مثبت بپذیریم.(رهبر معظم انقلاب؛97/3/30)

وکلای ملت بزرگ ایران در مجلس شورای اسلامی همگان می دانند، مجلس در رأس امور می باشد. حال که در مسند قانون گذاری نشسته اید توجه داشته باشید، خونها داده ایم تا عزت این ملت بزرگ و نظام مقدس جمهوری اسلامی حفظ شود و بیگانگان برای ما تصمیم نگیرند و قانون وضع نکنند. امروز که کشور در وضعیت حساس و سرنوشت‌ سازی قرار دارد، نیازمند تصمیم های صحیح و کارشناسی شده شما هستیم. به گونه ای که باید بیشتر از هر زمان دیگری بر استقلال کشور حساس باشید و با حفظ و صیانت از اسرار این کشور به انقلاب و مردم ایران خدمت کنید. اما آنچه تعجب همگان را برانگیخته، آن است که در شرایطی که کشور در جنگ تمام عیار اقتصادی می‌باشد و بعضی وزارتخانه‌ها، نهادهای دیپلماتیک، تجاری و مالی آمریکایی و اروپایی به اتاق جنگ علیه مردم ایران مبدل گردیده است و دشمن با ابزار های مختلف سیاسی و اقتصادی در حال چیدن مهره های مختلف می باشد. گاه، از برخی خبرگزاری ها شنیده می شود، بررسی کنوانسیون های ننگین و استعماری مربوط به FATF در دستور کار مجلس قرار گرفته است. در حالی که بر کسی پوشیده نیست، این کنوانسیونهای ننگین نه تنها راه حل وضعیت موجود نمی باشند بلکه به عنوان ابزار جنگ دشمن، خود بخشی یا حتی تشدید کننده مشکلات است که هدفی جز خالی کردن دست نظام اسلامی از مولفه های قدرت ندارد و در صورت تصویب، امنیت این ملت شریف را متزلزل و پیامدهای ویرانگر اقتصادی و سیاسی به کشور تحمیل خواهد کرد.

نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی حال که پر واضح است، علی رغم اینکه تلاش می شود در ظاهری کاریکاتوری موضوع کنوانسیونهای مربوط به FATF مبارزه با تروریسم عنوان کنند اما ارتباط مستقیم با عدم حفظ استقلال کشورو امنیت مردم شریف ایران و نظام دارد و تصویب آنها دوباره قدم به عقب برداشتن و کوتاه آمدن بر سر استقلال و امنیت مردم شریف ایران خواهد بود که این خیانتی بزرگ به اعتماد ملت همیشه در صحنه می باشد. پس از شما می خواهیم، در صورت طرح مجدد این کنوانسیونهای ننگین در صحن علنی مجلس، با یک تصمیم هوشمندانه و انقلابی با اعلام مخالفت صددرصدی خود با کنوانسیونهای مربوط به FATF، سیلی محکمی بر صورت دشمنان و بدخواهان نظام بزنید و عزت و سربلندی ملت را در رای منفی خویش به این لایحه ننگین نمایان سازید. همچنین افتخاری ماندگار را در تاریخ مجلس شورای اسلامی به نام خود به ثبت برسانید.

به عنوان خانواده شهید محمد حسین حدادیان و همه عزیزانی که در مسیر حفظ اسلام و میهن، ارزشمند ترین سرمایه های خود را باتمام وجود نثار کردند تا کوچکترین خدشه ای به استقلال و اقتدار این مرز و بوم وارد نشود، زحمات صادقانه تمام عزیزانی که در جهت استقلال این مملکت تلاش می کنند ارج می نهیم و آنانی را که برخلاف این مسیر حرکت کنند و آزادی و استقلال مملکت را به مخاطره اندازند، را هرگز نخواهیم بخشید.

ومن الله التوفیق.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
جزئیات دیدار فرمانده ارتش پاکستان با رئیس جمهوری
فریاد نتانیاهو بر سر وزیرخارجه آلمان +فیلم
جزئیات تازه در پرونده مرگ بازیگر معروف
انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف
گروسی به ایران می آید؟
بارش‌ شدید باران در تهران و ۱۰ استان دیگر
توضیح مهم دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور درباره واردات خودرو
پرسپولیس و استقلال بعد از واگذاری چه تغییری خواهند کرد؟
همراهی نفت و طلا در روند نزولی
ادامه بارش‌ها تا پایان هفته
۵ راهکار که علائم آلرژی فصلی را کاهش می‌دهد
قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز
رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده
اعتراف رسانه اپوزیسیون به توان موشکی ایران
کاهش حقوق کارگران در صورت تعطیلی پنجشنبه تخلف است
اینتر برای بیستمین‌ بار قهرمان سری‌ آ شد
زنی که فرمانده‌ سپاه پاسداران شد! +فیلم
فیلم گل سردار آزمون به بولونیا +فیلم
۹ گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری بسکتبال ایران
غزه از زمین، هوا و دریا زیر آتش
تحصن دانشجویان دانشگاه کلمبیا در حمایت از غزه +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top