تاریخ انتشار: سه شنبه 1397/07/03 - 07:43
کد خبر: 283489

رئیس جمهور باید فجایع آمریکا در جهان را در سازمان ملل بیان کند

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: رئیس جمهور روحانی به عنوان نماینده مردم ایران باید همانند رجائی سخنرانی کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خانه ملت، سلمان خدادادی ، با اشاره به محورهایی که لازم است رئیس جمهور در سخنرانی خود هنگام حضور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد بیان کند، اظهار داشت: مجمع عمومی سازمان ملل که روسای جمهور، نخست وزیرها و بعضا پادشاهان کشورهای مختلف در آن حضور می‌یابند، به عنوان تریبونی در اختیار نمایندگان ملت‌ها است تا این نمایندگان خواسته و حرف دل ملت‌ها را بیان کنند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آقای روحانی نماینده ملت ایران در مجمع عمومی سازمان ملل متحد است، بیان کرد: ملت ایران در مقابل استکبار جهانی و آمریکا مقاومت کرده در حالیکه آمریکا به صورت عملی و علنی در مقابل ملت ایران به جنگ برخاسته است.وی افزود: تاکنون ادعای آمریکایی‌ها مقابله با جمهوری اسلامی ایران است ولی امروز ثابت شده که آمریکا در مقابل ملت ایران ایستاده، خروجی مقابله آمریکا این است که مردم ایران اکنون برای تامین مایحتاج روزانه خود با مشکل روبه رو شده‌‍‌اند، چگونه ممکن است مردم ایران حرف‌های رئیس جمهور آمریکا در مورد حمایت از مردم ایران و دشمنی با نظام را بپذیرند؟ در حالیکه به مردم ایران ظلم می‌کنند.

خدادادی ادامه داد: حمله تروریستی در اهواز نشان داد که تکفیری‌های وابسته به آمریکا و استکبار جهانی با مردم طرف شده‌اند و آن‌ها را به گلوله بستند و زنان و کودکان را نیز به خاک و خون کشیدند.

رئیس جمهور پیام استکبار ستیزی ملت ایران را در سازمان ملل بیان کند
نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور روحانی باید حرف دل مردم ایران را در سازمان ملل بیان کند، مردم ایران استکبار ستیز هستند و کشور خود را دوست دارند، اگر این فشارها بر هر کشور دیگری وارد شده بود، مردم توان مقابله با آن را نداشتند ولی مردم ایران همچنان ایستاده‌اند.

خدادادی اظهار داشت: مردم ایران 40 سال مقاومت کرده‌اند، ارزش پول ملی یک سوم شده و هزینه‌ها افزایش یافته ولی مردم مقاومت کرده‌اند، نمایندگی این ملت در سازمان ملل متحد بسیار سخت است.

روحانی باید همانند رجائی در سازمان ملل متحد سخنرانی کند
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رئیس جمهور به عنوان نماینده مردم ایران باید همانند رجائی سخنرانی کند، رجائی در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد، در یکی از مصاحبه‌هایش برای اثبات شکنجه‌هایی که تحمل کرده بود، کف پای خود را که آثار شلاق و زخم هنوز روی آن بود، روی میز گذاشت و اجازه داد که دوربین‌ها آثار شکنجه را ثبت کنند.

وی افزود: امروز باید مظلومیت، منطقی بودن و قانونمند بودن ملت ایران را در جهان فریاد زد، زیرا جمهوری اسلامی ایران با صبر، مذاکره هسته‌ای را پیش بردند و به تعهدات خود پایبند ماندند ولی آمریکایی‌ها علیرغم امضای قرارداد برجام، عهدشکنی کرد و به قوانین بین المللی پایبند نماند.

رئیس جمهور باید فجایعی که آمریکا به بار آورده را در سازمان ملل بیان کند
خدادادی ادامه داد: باید رئیس جمهور بگوید که چه کشوری برجام را نقض کرده، کدام دولت نظم بین المللی را مخدوش کرده و امنیت جهانی، خاورمیانه، فلسطین و یمن را دچار مشکلات کنونی کرده است، باید آقای روحانی در سازمان ملل بگوید کدام کشور از کشورهای حاشیه خلیج فارس که ابتدایی‌ترین موازین حقوق بشری را رعایت نمی کنند، حمایت می‌کند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور باید ندای صلح طلبی و مظلومیت مردم ایران را در سازمان ملل متحد بیان کند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top