تاریخ انتشار: شنبه 1397/07/07 - 10:55
کد خبر: 284088

هزاران دایرکت برای مدافع راست محبوب؛

حسین ماهینی با پای یخ بسته به امید خبر خوب

حسین ماهینی با پای یخ بسته به امید خبر خوب

برای حسین ماهینی ثانیه ها به کندی می‌گذر‌د؛ او که به همراه همسرش به بیمارستان رفته بود از شب گذشته پاسخگوی هزاران سوال شخصی هواداران بوده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»، به نقل از ورزش سه، سوال اصلی از حسین ماهینی این است: مصدومیت تو کی خوب می‌شود؟

مدافع پرسپولیس از لحظه تکل سفت و سخت طارق همام درگیر پاسخ به این سوال بوده است. سوال اول از پزشک تیم و بعد از پاسخ او از دیگرانی که به آسیب‌های ورزشی تسلط دارند. ماهینی که بعد از پاسخ پزشکان پرسپولیس با گریه فاصله بین رختکن تا هتل را طی کرده بود، حالا پای یخ بسته‌اش را زیر دستگاه ام آر آی برده است و آخرین امیدهایش بسته به تشخیص دکتر کیهانی است که باید نتیجه آزمایش او را تحلیل کند.

وقتی با ماهینی صحبت می‌کنیم در خصوص این مصدومیت اینطور صحبت می‌کند: خب این هم بدشانسی من بوده است. فکر نمیکنم چشم خورده باشم و فعالیتی هم در این مدت در فضای مجازی نداشتم. بعد از پاس گل هفته گذشته، واقعا نمی‌توانستم بازی کنم و خودم هم شرمنده آقای برانکو بودم که باید برابر سپیدرود استراحت می‌کردم. واقعا اگر یک درصد هم توان برای بازی داشتم دریغ نمی‌کردم. وقتی شرایط تیم را می‌بینیم واقعا همانطور است که آقای برانکو می‌گوید؛ همه می‌خواهند کمک کنند. مثل برادر کنار هم هستیم و به همین خاطر هم تا این لحظه شرمنده هواداران نشده‌ایم.

وی که همچنان درد دارد و از شب گذشته با قرار دادن کیسه یخ در انتظار خوابیدن ورم و درد پایش است در ادامه صحبت‌هایش می‌گوید: خب در بازی با الدحیل هم درد داشتم و به همین خاطر از زمین خارج شدم. در طول هفته کلا درد پایم همراهم بود و در نهایت با توجه به شرایط خاص تیم همه ما مصدومیت و دردها را فراموش کردیم و به دنبال این بودیم تا به تیم کمک کنیم. نه فقط من که چند بازیکن دیگر هم درد و مصدومیت داشتند.

وی ادامه داد: بعد از برخورد با طارق همام خودم ته دلم خالی شد و نگرانی را در چشم پزشکان هم می‌دیدم تا مطمئن شوم اتفاق تلخی افتاده است. صبح امروز راهی  بیمارستان شدم تا ام آر آی بگیرم.

وی در خصوص واکنش هواداران گفت: دم هواداران گرم و ممنون از انرژی مثبت آنها. استقلالی ها هم پیگیر بودند و هزاران دایرکت و پیام داشتم. هر چند در این میان کسانی هم بودند که بیخیال... . ما همیشه در کنار هم به دنبال موفقیت و خوشحالی هواداران بودیم و هیچ چیز نتوانست مانع از انرژی و هدفی شود که برای موفقیت تیم دنبال می‌کردیم.

ماهینی در پایان شرایط مصدومیتش را نامشخص می‌داند و آن را به تشخیص جراح معروف مرتبط می‌داند: نمی‌دانم چطور می‌شود و ام آر آی گرفتم و فردا باید آقای دکتر کیهانی نظرش را بگوید. امیدم به خداست.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
روشی دائمی برای خلاصی از ورود حشرات
علائم ایمنی چقدر ضروری است؟
خرید عسل؛ فرق تقلبی و اصلی را به سرعت متوجه شوید!
آیا رای دادگاه تجدید نظر قابل اعتراض است؟ شکستن رای در تجدید نظر امکان دارد؟
آیت‌الله خامنه‌ای: سعدی یکی از پایه‌های بنای استوار ادب پارسی است
اردن: نتانیاهو تنها کسی است که از تنش‌ها در منطقه سود می‌برد
با این وضعیت استقلال قید قهرمانی را بزند
خضریان: نباید فرصت میدان‌داری به افراد لابی‌باز در مجلس دوازدهم داده شود
شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل: ایرانی‌ها، ما را مسخره‌ می‌کنند
پرسپولیس رکورد لیگ را شکست
چرا اسماعیلی‌فر آن حرکت را انجام داد؟
خانم بازیگر کارگردان شد و جایزه بین‌المللی گرفت
۳دستور ضربتی رئیسی برای کمک به مردم سیستان و بلوچستان
آمریکا و تجاوز به حق وتو !
برای جلوگیری از بستری‌های بی دلیل بیماران چه باید کرد؟
روایتی تکان‌دهنده از اوضاع وخیم اسرای اهل غزه
نظریه‌پرداز برجسته آمریکایی: اسرائیل از حمله ایران شوکه شد
کدام مراکز مجاز به ارائه خدمات زالو درمانی هستند؟
واکنش سفارت ایران در لندن به اتهامات بی دلیل به سپاه
سرکرده فروش کوکائین در فضای مجازی دستگیر شد
ایران مالک یک پهپاد سنگین و قدرتمند است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top