تاریخ انتشار: دوشنبه 1397/07/09 - 15:59
کد خبر: 284462

اهنگ‌ها و خواننده‌های ایرانی

یکی از محبوب ترین و پر طرفدارترین خوانندگان پاپ که این روزها با آهنگ های شاد خود و همچنین چهره منحصر به فردش، طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است، بهنام بانی می باشد. موزیکهای بهنام بانی با سبک شاد خود، پیر و جوان را، جذب موسیقی پاپ کرده است.

خبرنامه دانشجویان ایران: امروزه موسیقی بخش جدایی ناپذیر از زندگی هر فرد، به حساب می آید. هر روزه خوانندگان، آلبوم های جدید و یا تک آهنگ های جدید خود را روانه بازی می کنند. در سایت musicnegar می توانید تمامی آهنگ های مورد نظر خود را در تمامی سبک ها با لینک مستقیم، دانلود کنید. با دانلود آهنگ از این سایت، اولین نفری باشید که به جدیدترین آهنگ ها دسترسی پیدا می کنید. خواننده مورد علاقه خود را از فهرست خوانندگان ،جست و جو کنید و تمام آهنگ های جدید و قدیمی او را دانلود کنید. موسیقی های دلخواه خود را که با بهترین کیفیت و با لینک مستقیم در سایت وجود دارد، گوش کنید. در این سایت، می توانید، تمام آهنگ های قدیمی، جدید و محبوب خارجی را نیز با انواع کیفیت و با لینک مستقیم، دانلود کنید. گلچینی بهترین و پرطرفدار ترین آهنگ های جدید و قدیمی در تمام سبک ها از جمله پاپ، سنتی، رپ و هر سبک دیگری که در نظر دارید، را در سایت ما مشاهده و دانلود کنید.

اهنگ‌ها و خواننده‌های ایرانی

یکی از محبوب ترین و پر طرفدارترین خوانندگان پاپ که این روزها با آهنگ های شاد خود و همچنین چهره منحصر به فردش، طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است، بهنام بانی می باشد. موزیکهای بهنام بانی با سبک شاد خود، پیر و جوان را، جذب موسیقی پاپ کرده است. این خواننده محبوب که متولذ سال 66 می باشد، فعالیت حرفه ای خود را از سال 92 آغاز کرده است و در نهایت توانسته در سال 95 به شهرت برسد. بهنام بانی که قاری قرآن نیز می باشد، توانسته صدای خود را در حوزه موسیقی نیز به رخ بکشد. آلبوم او که پس از انتشار طرفداران بسیاری پیدا کرد و موجب شهرت او شد، عاشم کرده نام دارد. نام این آلبوم برگرفته از یکی از ترک های این آلبوم می باشد. از جمله محبوب ترین آهنگ های دیگر او علاقه خاص، من یه دیوونم، چی بگم، قرص قمر، صد سال، بسمه، اخماتو وا کن، توقع ندارم ، هنوز دوستت دارم، زیبای بی همتا، بیخیال، ای کاش، فصل عاشقی، زندگیمون قصه نبود و آهنگ های بسیار دیگر، می باشد. این خواننده در میان معدود خواننده هایی است که موفق به خواندن تیتراژ ماه عسل شده است. شما می توانید جدیدترین آهنگ های بهنام بانی را با بهترین کیفیت،  و با لینک مستقیم از این سایت دانلود کنید. بلیط های کنسرت این خواننده پر طرفدار در کمتر از 48 ساعت به فروش می رسد که این آمار یک رکورد محسوب می شود. تنظیم کننده بیشتر کارهای او، حامد برادران میباشد. عمده آهنگ های او تولید موسسه موسیقی آوای فروهر می باشد.

محسن ابراهیم زاده، خواننده آهنگساز و  ترانه سرا، این روزها محبوبیت زیادی در میان ایرانیان پیدا کرده است. محسن ابراهیم زاده که در سنین نوجوانی قاری قرآن بوده، فعالیت حرفه ای خود را در سال 88 آغاز کرده است. سبک خوانندگی و همچنین آهنگ محسن ابراهیم زاده، شباهت زیادی به خواننده پرطرفدار مرتضی پاشایی دارد، این موضوع شاید با دلیل همکاری او با مهدی کرد که مدیر برنامه مرتضی پاشایی هم بوده، بیشتر به چشم می خورد. او همچنین با ترانه سراهایی از جمله، علی بحرینی، امید علیجانی، مهرزاد امیرخانی، علیرضا مرتضی قلی، و همچنین مریم حیدرزاده همگاری کرده است.او اولین کنسرتش را در سال 94 کرج برگزار کرد. اولین کنسرت او در برج میلاد در سال 96 با استقبال خوب هوادارانش مواجه شد. او در فضای مجازی نیز، محبوبیت بسیاری پیدا کرده است که این محبوبیت را مدیون، استعداد و پشتکار خود در حوزه موسیقی و خوانندگی می باشد. از جمله تک آهنگ های محسن ابراهیم زاده می توان به تیمار، این دل رفت، شبهای دیوونگی، چی شد، شبگردی، درد دل،غلاف، کجایی، بهونه پره، دورهمی، بوی بارون، برداشت رفت، امشب، تا ابد، تولدت، کار دل،عزیز کی بودی، مگه داریدم، تو بگو، بت، گلایه، از سر عادت، ممنونم، چقدر زود، تو بگو، دل مو، تموم کن برو، ارباب عاشقی، بازم برف، عشق سر راهی، حق داری، خداحافظ، میدونی، بندر، آروم آروم و تک ترک های بسیاز دیگری اشاره کرد. شما می توانید تمامی آهنگ های این خواننده پر طرفدار را با بالاترین کیفیت از همین سایت دانلود کرده و از آن لذت ببرید.

اهنگ‌ها و خواننده‌های ایرانی

شما میتوانید جدیدترین آهنگ های ایرانی را از سایت musicnegarدانلود کنید. شما می توانید در این سایت، جدیدترین آلبوم ها و تک آهنگ های خواننده های مورد علاقه خود را دانلود کنید. آلبوم آهنگ های ایرانی این سایت، کامل ترین آلبوم موسیقی ایرانی است که در دسترس شما کاربران محترم قرار گرفته است. آهنگ ها با کیفیت های مختلف از پر طرفدارترین خوانندگان با لینک مستقیم بر روی سایت قرار گرفته و قابل دانلود می باشد. شما کاربران همچنین می توانید تمام آلبوم های خوانندگان را به طور کامل دانلود کنید. آهنگ های سایت ما، مناسب تمام سلیقه و سبک ها برای تمام سنین، می باشد. شما می توانید آهنگ های شاد و غمگین، قدیمی و جدید را در این سایت جست و جو کنید و از گوش دادن به آن ها لذت ببرید. تنها کافی نام خواننده مورد نظر خود را جست و جو کنید، تا به لیست تمام آهنگ های او دسترسی پیدا کنید و آن ها را با لینک مستقیم از سایت موزیک نگار دانلود کنید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
هاشمی‌نسب ۵۰ میلیون تومان جریمه شد
لبنان رکنی مهم برای جریان مقاومت است
اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه‌ها مخالفت کرد
باقری به روسیه سفر می‌کند
انواع کاغذ دیواری جدید برای پذیرایی
کار سختی که ایران کرد
جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی ۳ باشگاه لیگ برتری
قرمزها آبی‌ها را صدرنشین کردند؛ همه برای یکی!
تصاویر هولناک از جاری شدن سیل در نیکشهر
برق کولرهای گازی شما را نگیرد!
تقویت فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور
پیش‌بینی بانک‌های غربی از قیمت نفت پس از حمله ایران به اسرائیل
حجم باورنکردنی ویرانی در شهر غزه را در این تصاویر هوایی ببینید
خداحافظی یک بازیکن از نسل طلایی ایران
وزیر خارجه نتانیاهو به دست و پا افتاد
ایران رکن اصلی و حیاتی امنیت اسرائیل را از بین برد
پیش‌بینی وضعیت بارش کشور تا ۶ هفته آینده
بیمه کارگران ساختمانی به کجا رسید؟
راهیابی هر ۵ فرنگی‌کار کشتی ایران به مرحله نیمه‌نهایی
محکومیت رفتار وحشیانه یک هوادار از سوی فدراسیون فوتبال عربستان
ژیلا صادقی اسلحه به دست شد!
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top