تاریخ انتشار: سه شنبه 1397/07/10 - 13:43
کد خبر: 284608

حاشیه‌های نشست پرحاشیه دانشگاه جندی‌شاپور؛

ماله‌کشی به سبک مفدا +صوت

متن سخنان قاضی‌زاده در دانشگاه جندی شاپور بعد از دو روز تاخیر، همراه با تحریف‌ در سایت معاونت فرهنگی وزارت بهداشت منتشر شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، گویا حاشیه‌های نشست وزیر بهداشت در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تمامی ندارد.

روز یکشنبه، خبرگزاری دانشجو اقدام به انعکاس بخشی از متن سخنرانی قاضی زاده هاشمی در جمع دانشجویان نمود؛ که این کار منجر به جوابیه وزارت بهداشت و واکنش تند و موهن خبرگزاری مفدا شد. این خبرگزاری ضمن تکذیب سخنان منتشر شده وزیر بهداشت در خبرگزاری دانشجو، اعلام کرد که متن و صوت کامل این سخنرانی را همان روز در سایت خود منتشر خواهد کرد.

با وجود اینکه هنوز صوت این مراسم در سایت مفدا بارگذاری نشده، این سایت عصر دیروز اقدام به انتشار متن کامل سخنرانی وزیر بهداشت کرد.

تطابق خبر منتشر شده مفدا با فایل صوتی، واقعیت را به گونه ای دیگر نشان می دهد.

این خبر در حالی به اسم متن کامل منتشر شده که در همین یک قسمت از متن؛ چند تحریف صورت گرفته است؛

قاضی زاده هاشمی گفت: با این رفتار‌هایی که می‌کنید به کجا می‌خواهید برسید؟ چه چیز را می خواهید خراب کنید؟ کدام ریشه ها را می خواهید بزنید؟ یک ذره فکر کردید؟ در اهواز، افرادی هفته پیش آمدند و اسلحه به دست گرفتند و به اسم دین و برای رفتن به بهشت، هم استانی ‎های‎شان را به گلوله بستند و آن‌ها را شهید کردند و خودشان ذلیل و مزدور اسراییل، عربستان و دار و دسته منافقین و کاخ سفید شدند. چقدر شما در این سهم داشتید؟ چه کار کردید در این چند سال؟ چقدر مردم را مایوس کردید؟ چقدر آبرو بردید، چقدر تهمت زدید؟ چقدر در فضای مجازی مطلب نوشتید؟ از تتلو حمایت کردید، ما را تخریب کردید؛ آیا این انسانیت است؟ انصاف است؟ این اسلام است؟ آیا این، فرقی دارد با فرقان؟

دکتر هاشمی با اشاره به هجمه‎ها و حواشی اخیر در رسانه‎های ضدانقلابی خاطر نشان کرد: امروز مشاهده کردم که دو سایت ضد انقلاب همین سوالی را که همین عزیزمان پرسید و آن خبرگزاری از نظر من فاسد هم آن را نشر داده بود، (خوراک آنها را همین‌ها تهیه می‌کنند) مبنی براین که "وزیر میلیاردر اشرافی در برنامه زنده تلویزیونی گفته که جان مردم ارزش ندارد". اما اصل موضوع این است که تعدادی 40 - 50 بیمار در کشور هستند که طول عمر کوتاهی دارند و مبتلا به نوعی بیماری هستند که به پول حالا حداقل چند میلیارد تومان پول هر دوره درمان آن‌ها است، خب دولت باید داشته باشد. باید بودجه بدهد تا شما بتوانید پرداخت کنید؛ حالا ما باید فکر کنیم که این پول را کجا توزیع کنیم به بیماران دیابتی بدهیم، بیماران فشار خونی، بیماران صعب العلاج، مصدومان تصادف‎های جاده‎‏ای و... تقسیم کنیم یا بدهیم برای این بچه ها. شما باشید چه می کنید؟ مگر دست من است. به ما بدهند خب ما هم خرج می کنیم. (تفاوت رنگها را با خبر منتشر شده مفدا مقایسه کنید)

با توجه به اینکه این تنها بخشی از تحریف‌های صورت گرفته است، خبرگزاری دانشجو در راستای رسالت خود و تنویر افکار عموم دانشجویان عزیز، اقدام به انتشار فایل صوتی کامل این برنامه می کند. قضاوت با شما!

صوت جلسه را در اینجا بشنوید!

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
قطر: بهترین راه توقف تنش منطقه، پایان دادن به جنگ غزه است
غرب و اسرائیل مواظب رفتارهایشان باشند!
جهان ۲۴۶ میلیارد دلار زیان، فقط به خاطر لجبازی های اردوغان
ایران از همیشه در منطقه قوی تر است
زمین‌لرزه شدیدی جنوب ژاپن را لرزاند
پیام شبانه سردار قاآنی به اسماعیل هنیه
انتقاد افسران صهیونیست از ناتوانی نیروی هوایی در مقابله با حملات پهپادی حزب‌الله
وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
زمان حمله اسرائیل به ایران فاش شد
وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
قوانین کپی رایت اینستاگرام: سفری در دنیای مالکیت معنوی
دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
بلیچینگ چیست و چگونه انجام می‌شود؟
قطار ملی ساخت ایران بزودی وارد خطوط مترو می‌شود
سیل بهاری چقدر خسارت داشته است؟
دعوت از وزاری چند کشور برای حضور در نمایشگاه کتاب
۷ پیشنهاد خرید کادو برای دانشجوی حقوق از وکیل استور
مسعود نجابتی تندیس طلای چهره هنر انقلاب را به مردم غزه تقدیم کرد
افزایش ۲۰ درصدی در حقوق فروردین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد
۴ نکته مهم همکاری نکردن کودک برای از پوشک گرفتن + راه‌حل‌های آن!
ارسال ۷۰۰بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top